Štítek: Marketér

Martin Matějka: Než se efekt prací v SEO projeví, trvá to řádově měsíce, doznívá to pak i roky (II. část)

Martin Matějka, nezávislý SEO konzultant a marketingový specialista, nám v první části rozhovoru vysvětlil, co to vůbec SEO je. Také nám popsal, jaké to bylo působit v agentuře ACOMWARE. A nyní nám prozradil nějaké zajímavosti o jeho internetovém obchodu Smallcars.cz.

Martin Matějka: SEO je vlastně o vztahu mezi webem a vyhledávačem (I. část)

Jedna ze stálic české SEO scény, Martin Matějka. Nezávislý SEO konzultant a online markeťák. Jinak také majitel internetového obchodu s miniaturními modely aut Smallcars.cz. S Martinem si budeme tentokrát povídat o SEO, podnikání na internetu a o tom, jak se buduje e-shop v podstatě od nuly.

Petr Šimeček z Kebooly: Sleduji, co lidé s daty dělají, jaké mají potřeby a čím jim nejvíc můžeme prospět my

V současné době se jedná o firmu, která je považována za třídu ve svém oboru. Jejími klienti jsou velké a námi známé IT firmy jako jsou Avast, Seznam, Slevomat Group, DámeJídlo, Gorilla Mobile, Centrum, apod. Ano, mluvím o Keboole, kterou jsem požádal o rozhovor. Moji žádost přijal Petr Šimeček, samotný „bůh Kebooly“ alias zakladatel, machr v oboru…

Pět způsobů, jak díky Pinterestu přilákat nové zákazníky

Pět způsobů, jak díky Pinterestu přilákat nové zákazníky

Ať už jej milujete či nenávidíte, Pinterest tu je a bude. Od jeho zrození marketéři po celém světě berou jeho možnosti jako výzvu a bohužel často selhávají: ať už z nedostatku času nebo neschopnosti implementovat novou strategii, která se hodí pro tuto specifickou sociální síť.
Infografika: Proč lidé nemají rádi vaši stránku na Facebooku?

Infografika: Proč lidé nemají rádi vaši stránku na Facebooku?

Co je na vaší stránce tak špatného, že ji lidé nemají tak rádi, jak si zaslouží? Průzkum, který udělala společnost WooBox, zabývající se vývojem aplikací pro Facebook, ukázal některá zajímavá fakta. Společnost je pak přetavila do chytlavé infografiky.
Infografika: Jak využít sociální média k hledání zákazníků?

Infografika: Jak využít sociální média k hledání zákazníků?

Získat si popularitu na sociálních médiích jistě prospěje i vašemu byznysu, ale je to samo o sobě dost? Jak každý Like proměnit na peníze? Jak své fanoušky dovést do svého obchodu nebo e-shopu? A jak změnit followers v zákazníky?
Infografika: Vědec i umělec – takový je moderní marketér

Infografika: Vědec i umělec – takový je moderní marketér

Každý den se platformy pro sociální a digitální marketing mění a s nimi musí i marketéři měnit svou taktiku, učit se novým dovednostem nebo objevovat své skryté talenty.
Nahoru