České vysoké školy kladou malý důraz na výuku marketingu, přestože se za něj v posledních letech utrácí neuvěřitelné peníze a firmy mají nedostatek kvalifikovaných odborníků. Aspoň trochu chce tento problém pomoci vyřešit Digisemestr – studijní program, který odstartuje 26. září na VUT v Brně.
Štítek: Marketéři
Jiří Šindelář o Markething: Jsme takoví internetoví partyzáni. A to lidi baví
Přinášení čerstvých informací z oblasti marketingu a komunikace rozhodně nemusí být suchopádná nuda. Právě naopak! Jirka Šindelář, sympatická tvář stojící za projektem Markething, vás o tom přesvědčí.
Infografika: Jak využít sociální média k hledání zákazníků?
Získat si popularitu na sociálních médiích jistě prospěje i vašemu byznysu, ale je to samo o sobě dost? Jak každý Like proměnit na peníze? Jak své fanoušky dovést do svého obchodu nebo e-shopu? A jak změnit followers v zákazníky?