Štítek: Marketing

voda z ledovce

V Londýně se prodává balená voda z roztopených ledovců. Jedna láhev vyjde na 2 500 korun

V Londýně luxusní obchodní dům Harrods prodává vodu z roztopených ledovců z norských ostrovů v Severním ledovém oceánu. Voda z ostrovů Špicberky vyjde na neuvěřitelných 80 liber (cca 2 500 korun), přičemž prodejce ji prezentuje jako nejčistší vodu na světě. Nicméně konzumenti při testování nepoznali nějaký zásadní rozdíl mezi vodou z ledovce a běžnou vodou z vodovodního kohoutku.

burger-king-adults-meal-hed-2017

Burger King připravil na Valentýna menu pro dospělé. Takové hračky rozhodně nebyly pro děti

Americké řetězce rychlého občerstvení v den svatého Valentýna připravují různá překvapení pro své zákazníky. Izraelská pobočka sítě restaurací Burger King nabízela 14. února 2017 zamilovaným párům speciální menu.

foto

Jan Bartoš: Je jedno kolik stojí proklik, důležité je, jestli reklama plní anebo neplní své cíle (I. část)

Honza patří k předním českým odborníkům na Facebook. Pokud potřebujete vědět, jak efektivně utratit své peníze za reklamu na Facebooku, půjdete nejspíše právě za ním. Co vše obnáší práce facebookového PPC specialisty, co musí umět a co vše dnes umožňuje Facebook z pohledu reklamy? O tom jsme si dnes povídali s Honzou Bartošem.

stephen davis

Stephen Davis z American Airlines je novým marketingovým ředitelem Kiwi.com

Kiwi.com, brněnský vyhledávač a prodejce letenek, má nového marketingového ředitele. Stephen Davis, který působil jako ředitel pro globální marketingovou strategii v American Airlines, stojí v čele marketingového oddělení Kiwi.com.

autor_foto_plzensky-barcamp

Jana Leitnerová: Nemalujte čerta na zeď, namalujte tam celé peklo (II. část)

V první části rozhovoru se Jana Leitnerová rozpovídala o sociálních sítích jako takových. Podílela se na přípravě komunikačních strategií velkých firem. A ví, jak se vypořádat s trollingem, kritikou či jak komunikovat se zákazníky.

nokian-tyres

Výrobce pneumatik Nokian Tyres posiluje marketingový tým

Finská společnost Nokian Tyres, která se zabývá výrobou pneumatik, rozšiřuje marketingový tým pro evropský region. V pozici středoevropské manažerky marketingu a komunikace nově působí Pavla Veselá a středoevropské PR manažerky Zuzana Michalová.

cover-photo-updated-800x315

Social Media Experts: Vzdělávací skupina pro marketingové manažery

Ve čtvrtek 1. prosince 2016 byla spuštěna expertní vzdělávací skupina pro marketingové manažery. Ve své podstatě se jedná o kontinuální vzdělávání, prostřednictvím kterého můžete získat přístup k know-how společnosti SocialSharks. Cena vzdělávacího programu zvaného Social Media Experts je 2 500 korun měsíčně.

sklik

Seznam.cz spouští Online Marketing Challenge. Ukradl nápad Googlu

Možná jste už někdy slyšeli o Google Online Marketing Chalenge, což je příležitost pro mladé příznivce digitálního marketingu. No a něco podobného nedávno spustil i Seznam.cz.

reklama02

10 nejsexističtějších reklam v České republice

V současné době rozhodně není problém najít na internetu sexistickou či sexuální reklamu, přičemž sexualita s nabízeným produktem vůbec nesouvisí. Společnosti se totiž domnívají, že pikantní obsah zaujme širokou veřejnost. Nicméně člověk se většinou zaměří na zajímavou fotku a samotný text ignoruje. A tímto se zabývá právě česká soutěž Sexistické prasátečko, kterou organizuje sdružení Nesehnutí.

burgerking01

Burger King se na Halloween převlékl za McDonald’s

Halloween, anglosaský lidový svátek, slaví i řetězec rychlého občerstvení Burger King. Svou pobočku v newyorské oblasti Rego Park převlékl do obleku strašidelného ducha s nápisem McDonald’s.

gallery

Jak dostat svou fotku z Instagramu do muzea moderního umění

Známý malíř, grafik a filmový tvůrce Andy Warhol s oblibou říkal, že v budoucnu zažije každý svých 15 minut slávy. I díky Instagramu je to v dnešní době skutečně možné.

885654_478759288846670_390717569_o

Zaměstnanci, kteří od svého CEO dostali 2 tisíce dolarů na dovolenou, jsou produktivnější než kdy jindy

Existují lidé, kteří se zdráhají vzít si v práci dovolenou, neboť se bojí toho, co se bude dít během jejich nepřítomnosti. Mark Douglas, CEO marketingové společnosti SteelHouse, se s tímto problémem setkal u svých zaměstnanců.

fofola

FOFOLA: Šišlající pes má špatný vliv na řečový vývoj dětí

Rada pro reklamu nedávno obdržela stížnost na proslulou kampaň Fofola, v rámci které se hlavní role ujal šišlající pes. Právě tento pes je kamenem úrazu, protože údajně jeho šišlání má špatný vliv na řečový vývoj dětí. Stížnost narážela na nesprávné vyslovování sykavek s, z, c, dz, š, ž, č, dž, které jsou v reklamě využívány záměrně.

Nahoru