Sociální sítě jsou jejím druhým domovem. Připravovala komunikační strategie a obsah pro známé brandy jako například Jägermeister, Möbelix, Pivovary Staropramen, Raiffeisenbank a další. Pomáhala s rozjezdem komunikace na sociálních sítích také Straně zelených před volbami v roce 2014 a vedla komunikaci pro eventy jako Špilberk Food Festival, Marketing Festival nebo Vltava Run. Dala by se bez nadsázky označit za social media superwoman. A právě s ní si budeme dnes povídat o tom, jak těžký chleba má člověk přes sociální sítě.
Sociální sítě (anglicky Social Media, Social Network, Community network) patří mezi fenomény nového milénia. Twiter, Facebook, Linkedin patří mezi nejoblíbenější, ale i mnohé další sítě se těší vysoké oblibě. Některé…
Facebook na svém blogu publikoval příspěvek, ve kterém dost jasně vystupuje proti příspěvkům, které obsahují reklamu nebo něco propagují. Lidem se prý nelíbí. S reklamou, která je placená (vidíte ji třeba na pravé straně hlavní stránky), ovšem problém nemají.
Je pravda, že i negativní reklama je reklama. A tímto heslem se zřejmě řídilo několik firem, které se staly populární díky ne úplně pozitivním věcem. Těžko říct, zda se u některých z nich jednalo o dobře promyšlený marketingový krok či zda to byla jen náhoda. Pojďte to posoudit sami.
Pro marketingové aktivity je důležité dívat se kolem sebe, pozorovat a porozumět lidskému chování a udělat ty správné kroky ve správný čas. Stejně tak je to u marketingu zaměřeného na sociální sítě. Následující infografika vás informuje o šesti základních faktech, které by vás měly zajímat, a poradí vám také, jak by měly být přeloženy do vaší marketingové strategie.
Identifikace zákazníků vám může pomoci dobře rozjíždět váš byznys. Budete vědět, co se zákazníkům líbí, co očekávají a co požadují. Tím se budete moci zaměřit přesně na jejich potřeby. Platí to všude, stejně tak na webu. Pojďte tedy poznat sociální motýly, neustále pracující kariéristy, nenapravitelné pařmeny a fanoušky technologií.
Má je například prezident Obama. Není překvapením, že právě ty nejoblíbenější účty na sociálních sítích jsou podporovány neskutečnými osobami. Řeč je o falešných následovnících na Instagramu.
Sociální média jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak pro vás a vaši firmu získat větší zájem zákazníků. Mít účet na všech hlavních sociálních sítích jako je Facebook, Twitter a LinkedIn je dnes pro jakéhokoliv podnikatele naprostá nutnost. Ale jaké nástroje byste měli používat pro správu těchto více účtů?
Výzvy k akci (tzv. Calls-to-Action) jsou prověřeným a účinným prostředkem marketingu. Marketing na sociálních médiích není výjimkou: výzvy k akci fungují na Facebooku i Twitteru, takže platí: požádej a dostaneš.
Začalo to uvedením prvního počítače Macintosh od tehdy maldičkého Apple. Pokračovalo to vývojem Photoshopu 1.0 pro Macintosh. Pak přišlo WWW a zbytek vám prozradí tato infografika.
Proč jsou vaše osobní data z Facebooku tak žádaným zbožím? Jakým způsobem získavají marketéři tyto cenné údaje? Jak se bránit proti ukradení (nejenom) vašich kontaktních údajů?
V dnešní době je pro úspěch jakéhokoli výrobku či služby velmi důležitý jeho marketing. Samotný marketing se mění s vývojem lidstva. Dnes už lidem nestačí kupovat zboží za tzv. baťovské ceny. Jak ale prosadit svůj výrobek a oslovit co nejvíce lidí najednou? Odpověď je velmi jednoduchá, jsou to právě sociální sítě.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.