Štítek: Martin Klíma

Kingdom Come: Deliverance právě vychází

Zítra je Valentýn. A vzhledem k tomu, že v českém Warhorse vědí, že je to nejvíce depresivní svátek v roce, přichází na trh (konečně) s nejočekávanější českou středověkou hrou. Ano, chápete správně – po pěti letech je tu Kingdom Come!

Mezi 10 nejinovativnějších společností z Kickstarteru se dostali i čeští Warhorse Studios

O tom, jak se daří českému hernímu studiu Warhorse Studios jsme vás už informovali. Před rokem jsme mohli sledovat, jak byli se hrou Kingdom Come: Deliverance úspěšní na Kickstarteru, pak jsme si povídali přímo s producentem téhle RPG hry a nedávno jsme se radovali, že se jí dočkáme už letos. A teď přichází další novinka.

Česká hra boduje na Kickstarteru

Česku se jednou opět daří bodovat na herní scéně. Ještě tedy není nic hotovo, ale už samotný nápad na hru tak zaujal, že získal o 26 milionů Kč více, než potřeboval.

Martin Klíma

Martin Klíma z Warhorse Studios: 300 tisíc liber představuje asi 10 % prostředků potřebných k dokončení Kingdom Come: Deliverance

Myslíte si, že je nemožné stát se ze dne na den milionářem? Herním vývojářům z Warhorse studios se to povedlo. Na jejich hru, která ještě ani není v prodeji, přispěli lidé bezmála 700 000 liber. A to ještě zbývá 9 dní, během kterých může tato částka značně nabobtnat. Pokud i vás tedy zajímá, jak se tvoří hra, jež lidé milují, i když ji ještě neviděli, tak se hezky začtěte. Povídat si budeme totiž s Martinem Klímou, producentem tolik toužebně očekávané RPG hry Kingdom Come: Deliverance.

Nahoru