Dnes jsme se premiérově zaměřili na porovnáním dvou oblíbených instant messengerů. Každý má rád něco jiného a každý preferuje svou věc a svůj názor. Jak to ale vidíme my? Komerční oblíbenec proti komunitnímu atletovi. Doufáme, že náš článek vám alespoň nastíní, jak to s oběma prográmky vypadá.
Co je pro hlasatele mikrofon, je pro síťovou komunikaci komunikační program. Volba toho správného instant messengeru je důležitá proto, aby jste se s druhou stranou správně domluvili a nebyly problémy s komunikací či datovými přenosy. Jak tomu většinou bývá, u většiny uživatelů rozhoduje, jak program vypadá.
V našich krajoch je najviac používaný IM (Instant Messenger) ICQ. Málokto však vie, že existujú rýchlejšie, bezpečnejšie a lepšie náhrady. Napríklad taký Jabber. V tomto článku vás s ním zoznámim - niečo vám o ňom poviem, ukážem vám, ako ho nainštalovať, ako si pridať prvé kontakty a ako si preniesť kontakty s ICQ.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.