Štítek: MonkeyData

monkeydata

Český startup MonkeyData získává investici ve výši desítek milionů korun

Analytický startup MonkeyData, jehož kolébkou je Ostrava, pomáhá se zpracováním dat už více než 2 tisícům zákazníků z oblasti e-commerce. Získává další investici, díky které je její valuace kolem 150 až 200 milionů korun.

workshop2

Tisková zpráva: E-commerce Berlin Expo 2016 se pomalu blíží, zúčastní se také české firmy

E-commerce Poland Trade Fair je organizován od roku 2011 a od té doby je největším setkáním e-commerce profesionálů v Evropě. Letos se bude tento veletrh konat 27. dubna 2016 v Berlíně. Vstup na tento veletrh bude pro registrované uživatele zcela zdarma. Takže pokud jste se ještě nezaregistrovali, je právě na čase. Registrace je dostupná na oficiálních stránkách této akce.

Jak si vedl letošní Shopcamp?

Jaký byl letošní Shopcamp 2015?

Začnu asi jako obvykle takovou omáčkou – obvykle na konference moc nejezdím. Nějak to nedávám časově, a když mám volný den, raději jej věnuji vlastnímu podnikání anebo vlastním školením než tomu, že budu jezdit po konferencích. Letos jsem udělal trochu výjimku a těch konferencí jsem navštívil více. Jednou z nich byl také letošní Shopcamp. A jaký byl?

monkey_data

INFOGRAFIKA: MonkeyData vs. Google Analytics – tam, kde GA končí, MD začínají

Na adresu českého startupu MonkeyData čas od času přijde dotaz, v čem jsou jiní než Google Analytics. Proto vytvořili infografiku, ve které představují hlavní odlišnosti a ze které vychází, že nejde o konkurenci, ale o symbiózu.

jan_lastuvka

Jan Laštůvka: MonkeyData přínáší především neustálou kontrolu nad businessem

Inovativní nástroj pro internetové obchody, jeden z nejoblíbenějších a zároveň nejpopulárnějších českých projektů. V logu mají opičku a skvělého člověka ve vedení, Honzu Laštůvku z projektu MonkeyData.

Nahoru