Štítek: Motivace

doller3

Potřebujete motivaci do roku 2016? Pomůže vám tento diář!

Zaznamenávejte si všechny důležité schůzky hezky přehledně, ale nezapoměnte i na své sny a žitovní plány. Ačkoli je diář nepostradatelným organizačním pomocíkem, většinou se omezuje jen na vypasné dny v týdnu a státní svátky. Příjemnou změnou je tak diář Doller.

steve-jobs-31

10 skladeb, kterými se motivoval Steve Jobs

Steve Jobs si pomocí skladeb pomáhal krotit své nálady a podporovat kreativitu. Podívejte se na 10 skladeb, které si přehrát když bude nejhůř. Každá skladba by měla pomoci s jiným problémem, takže než mávnete rukou nad tím, že to nefunguje, zohledněte to, že Steve Jobs dokázal vybudovat nejhodnotnější značku na světě.

student-849824_1280

10 nejčastějších otázek, na které se vás může HR pracovník během pohovoru zeptat

Najít si svůj dreamjob dá leckdy opravdu zabrat. A když už si najdete firmu, pro kterou byste chtěli a i mohli pracovat, musíte projít zdlouhlavým procesem výběrového řízení. Během něho musíte zapojit veškeré své schopnosti, stát se na chvíli prodavačem a snažit se co nejlépe prodat sám sebe. Když se to povede, začne se vás HR pracovník nebo někdo z managmentu dané společnosti vyptávat na záludné otázky. Jak na ně reagovat?

ID-100186551

10 návrhů jak efektivně motivovat pracovníky

Najít si dobrou práci opravdu není jednoduché. Ale každý dobrý podnikatel ví, že udržet si ve firmě kvalitního zaměstnance je ještě těžší. Úspěšný podnikatel se snaží, aby lidé chodili do práce rádi a jejich jediným cílem nebyla pouze výplatní páska nebo udeření hodiny, ve kterou odcházejí domů. Je nutné neustále udržovat zaměstnance motivované a hledat způsoby, jak zvýšit produktivitu práce tak, aby spokojenost byla na obou stranách.

ive

Plakát v kanceláři génia: Jak se motivuje Jony Ive?

Jony Ive, génius a šéfdesignér Applu. Díky němu si každý den můžeme užívat jednoduchého minimalistického designu Apple zařízení. Avšak, co ho dokáže motivovat a nakopnout? Je to jeho plakát v kanceláři, podívejte se!

pizza

Aplikace studenty uplácí jídlem za to, že nepoužívají mobil v hodině

Za dob vašich studií to tak možná nebylo, ale v dnešní době jsou nudné školní hodiny ideální příležitostí, jak si zahrát nějakou hru, zkontrolovat sociální sítě, psát si s kamarádem a vyfotit se na Snapchat. Ale studenti z kalifornské univerzity mají důvod tohle nedělat. Dostávají za to jídlo zdarma.

David Rektorys - profilové foto

David Rektorys: Finančně nezávislí lidé často nemají to nejlepší auto, nedopřávají si ty nejluxusnější věci

Založil Cashflow klub VŠE. Pořádá Mistrovství ČR v Cashflow 101. Vlastní eshop MotivacniKnihy.cz. Od roku 2012 bydlí na Novém Zélandu, kde se snaží rozjet Eshoprental.biz. Tak by se dalo ve stručnosti shrnout jméno David Rektorys. Možná o něm ještě uslyšíme a možná ne. Kdo ví? Ale byla by škoda se s ním nezastavit na kus řeči.

dana-cvetkovska

Nestyďte se požádat o pomoc. Třeba na Facebooku

Věřte tomu nebo ne, ale Facebook skutečně může sloužit i k prospěšným věcem. Jistěže spoustě lidí pomáhá k prokrastinaci, zapříčiňuje hádky a urážení, způsobuje závist a pocit méněcennosti, když si prohlížíte fotky jiných, a má i spoustu dalších negativních dopadů. Ale někdy může být velký počet uživatelů, kteří na Facebooku tráví tolik času, opravdu přínosný. Někdy je totiž třeba oslovit tisíce lidí.

Marek Sýkora - SKINGUARD

Marek Sýkora: Anonymita už byla pro mě nezvladatelná

Jak byste se cítili, kdybyste zkrachovali? Co byste udělali ve chvíli, kdybyste měli na krku statisícové dluhy? I o tom je příběh Marka. O tom, jak nemilosrdné a kruté může být podnikání. Jak se obyčejný člověk může stát ze dne na den odpadlíkem společnosti. Vyvrhelem. Dlužníkem. Na to vše jsem se ptal Marka Sýkory. Zakladatele společnosti SKINGUARD.

Petr Casanova - rozhovor o časopisu a webuFirstclass.cz

Petr Casanova: FirstClass dělám srdcem, ne pro přežití nebo zisk

Je to hotový Casanova. To je jeho příjmení. Jinak je to pro všechny Petr. Zakladatel jednoho z nejznámějších magazínů u nás – FirstClass.cz. U webu to však neskončilo. Začal vydávat také vlastní časopis, ve kterém vycházely pravidelně rozhovory se slavnými osobnostmi a podnikateli. A i ten slavil úspěch mezi čtenáři. Nás to samozřejmě nenechalo chladnými a tak jsme si Petra pozvali, aby nám povyprávěl, jak se takový úspěch rodí.

Nahoru