Dneska jsme si překvapivě na rozhovor nevybrali žádného exota, ale rovnou dva exoty :-). Budeme si povídat s dvěma mladými vývojáři. Petrem Kuchynkou. A Mirkem Hráčkem, který již tak mladě tedy nevypadá :-). A protože jsou pánové oba výtečně výřeční (takhle kdyby nám odpovídali všichni, to by byly rozhovory...), byli jsme nuceni obsáhlý rozhovor rozdělit do tří částí. Dnes vám tedy přinášíme tu první. A vsadíme se, že po jejím přečtení budete celí nedočkaví na ty další dvě :-).
Dostáváme se k třetí (a poslední) části rozhovoru s kluky z Mywebgrid. Že je vám to trochu líto, že už nebude další porce vtipných odpovědí? No o to více byste si měli užívat tu dnešní. Začneme sice vážně, ale postupně se přesuneme tomu, že kluci vlastně neumí počítat, k tomu, jak vypadá správný ajťák, k energy drinkům a padne i zmínka o plavání. Tak se pusťte do čtení.
Každý den se April a Brian Gionfriddovi museli dívat, jak jejich dítě kvůli zhroucené průdušnici přestává dýchat a kolabuje. Mohli se pouze modlit a doufat, že děsivé předpovědi lékařů nejsou pravdivé.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.