Jediná věc, která zůstává stejná, pokud jde o marketing na sociálních sítích, je to, že věci se neustále mění. Facebook hodně změnil své algoritmy tak, že pro podniky je interakce s uživateli ještě těžší než kdy jindy. Výzkum ve skutečnosti ukazuje, že dosah stránek na koncové uživatele v loňském roce klesl průměrně o 40%.
Není ojedinělým případem, že má někdo dvě nebo více Facebook stránek, které slouží ke stejnému účelu – jde o totožné stránky, které reprezentují jednu firmu nebo značku. Mohly být založené duplicitně z různých důvodů, ale i omylem. Pro jednodušší správu je vhodné je sloučit.
Proč jsou vaše osobní data z Facebooku tak žádaným zbožím? Jakým způsobem získavají marketéři tyto cenné údaje? Jak se bránit proti ukradení (nejenom) vašich kontaktních údajů?
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.