Štítek: Návštěvnost

traffice

Pornhubu při finále Game of Thrones klesla návštěvnost

Šestá série Hry o trůny vyvrcholila v neděli. Přišla další šokující úmrtí a zvraty, které nečekali ani největší fanoušci. Díl měl také nejvyšší sledovanost, v přímém přenosu se dívalo 8,9 milionů diváků.

8434189195_367c8facae_z

Forbes.cz dosáhl výdělku v řádech milionů korun – z reklam

Jeden z nejúspěšnějších českých byznysových magazínů vydělává na reklamě miliony korun. Majitelé tvrdí, že částka stále poroste. Internetový magazín Forbes.cz,  který spustil vydavatel časopisu Forbes, se stal úspěšnou investicí. Od…

Internetová návštěvnost

Krize on-line reklamy: Webový traffic je z třetiny falešný

Digitální reklama tento rok vystoupá k $50 miliardové hranici. Obchodníci se však stále častěji setkávají s falešnými návštěvníky. Způsob měření internetové reklamy otevírá dveře podvodníkům, kteří s pomocí falešných návštěv navyšují účty za reklamu.

Tisková zpráva: Server Pronajmy.cz hláší: Padl další rekord v návštěvnosti

Inzertní server Pronajmy.cz překonal v lednu a únoru 2013 výsledky z minulého roku o 260 a 300 % (zdroj Google analytics). Počet návštěv serveru nečekaně rostl i přes zimní měsíce, a v tomto trendu chce server pokračovat v celém tomto roce.
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 6. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 6. díl

Šestý a závěrečný díl této série článků o budování zpětných odkazů a zvyšování návštěvnosti představí placenou reklamu. Podíváme se na různé formy placené reklamy a vysvětlíme si základní rozdíl v přístupu k různým typům těchto reklam. Placená reklama na internetu vás dnes nemusí snát obrovské peníze.
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 5. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 5. díl

Pátý díl bude ve znamení sociálních sítí. Zaměříme se na obecné zásady úspěšného marketingu, které lze aplikovat na všech sociálních sítích. Vysvětlíme si, jak je důležité zvolit vhodnou sociální sít, v čem spočívá jejich pravá síla, k čemu jsou sociální sítě...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 4. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 4. díl

V dnešním díle se podíváme na vytvoření plnohodnotného webu, který bude sloužit pro podporu webu mateřského. Tím, že si vytvoříte takový web, se vám otevírá mnoho způsobů propagace. Kromě bannerů, textových odkazů přes samostatné články až po e-mailový marketing a další...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 3. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 3. díl

Třetí díl naší série bude o vytváření podpůrných webových stránek. Vytváření samostatných webových stránek je jeden z nejnáročnějších postupů. Jak z pohledu technické, tak i časové náročnosti. K vytvoření podpůrných webových stránek se můžete postavit několika způsoby...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 2. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 2. díl

Budování vztahů s ostatními webovými stránkami vás může stát poměrně dost úsilí i času, ale po zásluze vás čeká zasloužená odměna. Tímto způsobem totiž můžete protlačit odkazy na své webové stránky na opravdu relevantní weby. Takové zpětné odkazy budou mít nejen pozitivní dopad na vaše umístění mezi výsledky vyhledávání...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 1. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 1. díl

V jednom z dřívějších článku Co jsou to Off-page faktory webových stránek? jsme si objasnili, co to jsou zpětné odkazy jsou a proč jsou pro webové stránky důležité.Tento článek je prvním ze série témat “Kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost” a bude mít celkem 6 dílů. U každého způsobu budování zpětných odkazů...
Máte lepší webové stránky než konkurence? Proti čemu vlastně stojíte?

Máte lepší webové stránky než konkurence? Proti čemu vlastně stojíte?

Tak máme za sebou články na téma On-Page faktory i Off-Page faktory webových stránek a nyní si povíme o třetí kategorii, která má zásadní vliv na to, na jakých pozicích se budete zobrazovat mezi ostatními výsledky vyhledávání. Ano, touto třetí kategorií je vaše konkurence. Respektive její schopnosti a snaha být ve vyhledávačích na lepších pozicích než vy.
WordPress: Několik kroků k větší návštěvnosti a lepší optimalizaci vašeho blogu

WordPress: Několik kroků k větší návštěvnosti a lepší optimalizaci vašeho blogu

Nazývat to "SEO optimalizace" není správné. Přesto jsem si to dovolil, jelikož mnozí hledají návod, jak svůj web postavený na redakčním systému Wordpress "optimalizovat". Rozhodl jsem se tedy napsat článek, v němž sepíši základní kroky, jež může každý webmaster učinit a to bez jakýchkoliv znalostí...
Co jsou to On-Page faktory webových stránek?

Co jsou to On-Page faktory webových stránek?

Co si představíme pod pojmem On-Page faktory webových stránek? Jedná se o všechno, co se děje na našich webových stránkách. Jako On-Page faktory si tedy můžeme představit celkovou kvalitu našeho webu. Kvalitně vytvořené webové stránky jsou v dnešní době velmi důležité. Pokud se webové stránky nachází v méně konkurenčním prostředí...
Co jsou to Off-Page faktory webových stránek?

Co jsou to Off-Page faktory webových stránek?

Jak jsme si řekli v úvodním článku, pod pojmem Off-Page faktory webových stránek chápeme vše, co se děje mimo naše webové stránky. Jedná se tedy zejména o zpětné odkazy, které na náš web odkazují. Hodnota každého zpětného odkazu je vnímána individuálně. Na tuto hodnotu má vliv několik aspektů, o kterých si povíme právě v tomto článku.
Podle čeho se vyhledávače rozhodují, jaké bude pořadí výsledků vyhledávání?

Podle čeho se vyhledávače rozhodují, jaké bude pořadí výsledků vyhledávání?

Do políčka pro vyhledávání zadáte nějakou hledanou frázi... Během několika milisekund vám vyhledávač nabídne i miliony výsledků. Ale na základě čeho tyto výsledky seřadí? jak se ten který vyhledávač rozhoduje o tom, které webové stránky upřednostní před ostatními? Ve hře je mnoho faktorů, které můžeme ve své podstatě rozdělit do tří základních kategorií...
Nechte se najít Googlem, aneb jak hledá největší vyhledávač webové stránky na internetu

Nechte se najít Googlem, aneb jak hledá největší vyhledávač webové stránky na internetu

Zajímá vás, jak funguje indexace webových stránek? Jak “vypadá” robot, který ji neustále provádí? Jak zabránit v přístupu robota na vaše stránky? To vše se dozvíte v našem dnešním článku, kde se zaměříme na Googlebota, tedy robota od firmy Google. Googlebot je robot, který prochází jednotlivé stránky na internetu...
Úspěšný a navštěvovaný web? Jaké jsou základní kroky pro co nejlepší SEO?

Úspěšný a navštěvovaný web? Jaké jsou základní kroky pro co nejlepší SEO?

Aby byly Vaše webové stránky úspěšné, a snadno k nalezení, musí projít SEO optimalizací. Optimalizace je zjednodušeně řečeno souhrn úkonů. Pokud všechny úkony poctivě vykonáte odměnou vám bude zvýšení návštěvnosti a vyšší pozice ve vyhledávačích. Prvním krokem by měla být kontrola validity vašeho webu.
RSS agregátory: Chcete, aby vaše články byly čtené? Tak pro to něco dělejte…

RSS agregátory: Chcete, aby vaše články byly čtené? Tak pro to něco dělejte…

Chcete dát světu o sobě vědět? Píšete zajímavé články a chcete, aby byly čtené? Máte problém s nedostatkem čtenářů a výsledky vašich blogů nebo magazínů nejsou uspokojivé? Chtěli byste více přečtení článků a také více komentářů? Jsou vaše články tak dobré, že o nich chcete dát světu vědět? Máme pro vás pár tipů, jak to lze provést.
Nahoru