Štítek: nové nástupy ve firmách

Kateřina Peštuková je novou Senior Key Account Managerkou Lundegaardu

Kateřina Peštuková posílila obchodní tým společnosti Lundegaard. Do Lundegaardu přináší své bohaté zkušenosti s vedením obchodu na mezinárodní úrovni ve velkých korporátních společnostech.

AAEAAQAAAAAAAA23AAAAJDg3ZjRiNzYxLWNjODYtNGE1NC04MzEzLTM0ZThmMDIwMTE4Yg

Martin Švarc je novým obchodním ředitelem v Seznam.cz

Martin Švarc, který měl ve společnosti Seznam.cz na starosti strategii reklamních systémů a výtěžnost reklamního prostoru v oddělení Business Developmentu nyní přebírá agendu Michala Heisiga jako nový obchodní ředitel.

AAEAAQAAAAAAAAobAAAAJGVmYTY0ZmJiLWEzMTctNDU2NS04MWQyLTRjMTM0OGExYWNmNg

Aleš Podrazil je novým obchodním a marketingovým ředitelem společnosti Bureau Veritas

Do funkce obchodního a marketingového ředitele testovací, inspekční a certifikační společnosti Bureau Veritas nastoupil Aleš Podrazil. Na starosti bude mít rozvoj aktivit v České republice a na Slovensku.

Jaromír Skopalík je nyní konzultantem Grada Publishing

Jaromír Skopalík se po delší odmlce vrátil do vydavatelského prostředí a stal se poradcem nakladatelství Grada Publishing. Původně pracoval jako generální ředitel ve Vltava Labe Press Media, kde svou činnost po prodeji společnosti investiční skupině Penta.

AAEAAQAAAAAAAAYlAAAAJGM0MmJkM2FiLTMwYjQtNGVmNS1hYmMwLWRiNTg0Y2QzYzIwMQ

Alexandr Pícha odchází z managementu Českého rozhlasu

Ke konci dubna 2017 odešel z pozice ředitele nových médií Českého rozhlasu Alexandr Pícha, který zde pracoval 10 let jako šéfredaktor, později jako ředitel stanice Radiožurnál. Jeho funkci od května zastává Jiří Malina.

Tisková zpráva: Tomáš Leixner obohatil tiskové oddělení T-Mobilu

Tiskové oddělení společnosti T-Mobile doplnil Tomáš Leixner. Bude se zde věnovat PR se zaměřením B2C a korporátní oblasti. Tomáš Leixner přichází do T-Mobilu ze společnosti Raul, která se zabývá sportovním marketingem.

Nahoru