Rok poté, co se světem prohnaly zprávy, že YouTube testuje nový minimalistický design, jsme se ho konečně dočkali.
Štítek: nový vzhled
Facebook mění tlačítko „Like“
Všudypřítomné tlačítko „Like“, respektive „To se mi líbí“, konečně dostává moderní vzhled. Původní verze měla počítadlo vedle tlačítko, nicméně vzhledově přívětivější varianta má počítadlo vnořené přímo v modré ikoně. Facebook si od změny slibuje, že lidé začnou tlačítko mnohem více používat.
Google Drive: Nový a chytřejší design, v kterém se vyznáte
Kalifornská společnost z Mountain View již nasazuje nový design oblíbeného cloudového uložiště Google Drive, který mi by se měl více zaměřit na kompaktnější používání různých aplikací.
Inovovaný firemní katalog Seznamu: Nová tvář a maximální přehlednost
Firmy.cz mají deset let. Seznam se u příležitosti tohoto výročí rozhodl změnit jejich podobu. Cílem nového přístupu není nic jiného než shromáždění maxima údajů o firmách a podnicích. Seznam i v dnešní době považuje svůj katalog Firmy.cz za velmi prospěšný a užitečný. Kromě jiného také z toho důvodu, že velké množství firem ještě vůbec nevlastní své internetové stránky.