Štítek: nový vzhled

Facebook mění tlačítko „Like“

Všudypřítomné tlačítko „Like“, respektive „To se mi líbí“, konečně dostává moderní vzhled. Původní verze měla počítadlo vedle tlačítko, nicméně vzhledově přívětivější varianta má počítadlo vnořené přímo v modré ikoně. Facebook si od změny slibuje, že lidé začnou tlačítko mnohem více používat.

Inovovaný firemní katalog Seznamu: Nová tvář a maximální přehlednost

Firmy.cz mají deset let. Seznam se u příležitosti tohoto výročí rozhodl změnit jejich podobu. Cílem nového přístupu není nic jiného než shromáždění maxima údajů o firmách a podnicích. Seznam i v dnešní době považuje svůj katalog Firmy.cz za velmi prospěšný a užitečný. Kromě jiného také z toho důvodu, že velké množství firem ještě vůbec nevlastní své internetové stránky.

13 krásných příkladů webdesignu ve výrazných barvách

13 krásných příkladů webdesignu ve výrazných barvách

I když se vám to tak možná nezdá, začlenění odvážných barev do designu webu je určitě dobrý způsob, jak získat pozornost uživatelů a dát vašim stránkám nezapomenutelnou osobnost. Problémem může být přijít se správnou barevnou kombinací, ale pokud se vám to povede, výsledek bude mít překvapující velký dopad. Zkuste se inspirovat v následujících třinácti příkladech, ve kterých se designéři rozhodně nestyděli použít i odvážnější barvy. A výsledek stojí za to.

Google mění vzhled stránky s výsledky vyhledávání

Společnost Google přemístila filtry vyhledávání a nástroje navigace na panel nad výsledky vyhledávání. Testování nového vzhledu stránky se zobrazením vyhledávaných údajů začalo v červenci tohoto roku.
Nahoru