Štítek: NTT DoCoMo

Výstřižek

„Samurai Smartphone Parade“ – japonská reklama upozorňující na dopady používání smartphonů za chůze

Japonský prodejce mobilních telefonů, NTT Docomo, se ve své reklamě inspiroval populárními filmy se samuraji. Cílem reklamy je upozornit uživatele smartphonů na to, že při při používání mobilních telefonů by neměli chodit.

Japonská společnost vyvinula mnohojazykový překladač telefonních rozhovorů

NTT Docomo chce v nejbližší době začít využívat program pro překlad telefonních rozhovorů. Největší japonský mobilní oprátor umožní přímo hovořit s účastníky v různých světových jazycích. Převod se má uskutečňovat plně automaticky a na displeji má být uváděn text překladu.
Jak probíhá generační výměna v technice? Kdy a proč vzniklo 3G?

Jak probíhá generační výměna v technice? Kdy a proč vzniklo 3G?

Písmeno G skutečně znamená generaci. Změnou generace se myslí kvalitativní skok na zcela novou úroveň. První generace mobilních sítí (NMT) byla analogová a přechod na druhou generaci (GSM) byl opravdovým milníkem. Bude tomu i v případě další generace?
Nahoru