Štítek: Obsah

Proč byste měli investovat do marketingu obsahu a sociálních médií

Proč byste měli investovat do marketingu obsahu a sociálních médií

Takže váš byznys je na sociálních médiích. To je skvělé, ale práce tím zdaleka nekončí, spíše začíná. Jak si vede váš originální obsah? Máte pro tvorbu obsahu vašich stránek vytvořenou jasnou koncepci? Víte vůbec, co vaše fanoušky zajímá? Infografika níže vám poskytne některá zajímavá fakta k zamyšlení…
Desatero etikety na Twitteru

Desatero etikety na Twitteru

Ať už tweetujete ze svého osobního účtu nebo jménem vaší značky, existují jistá nepsaná pravidla, která by se měla následovat. Když nejednáte podle etikety Twitteru, všichni se ošíváme, působí to divně a navíc působíte poněkud… hloupě.
Sedm zásad tvorby přitažlivého obsahu na webu

Sedm zásad tvorby přitažlivého obsahu na webu

Design a tvorba, konzumace a přístup k informacím, to vše se v posledních letech radikálně změnilo. Tyto změny jsou tak rychlé, že jen málokdo se v nich dokáže stejně rychle zorientovat, natož aby je přijal a byl schopen smysluplně využít.
Nahoru