Štítek: Omluva

sorry as a service 2

Sorry as a Service je služba, se kterou si udržíte i nespokojené klienty

U spousty společností je kamenem úrazu špatná zákaznická podpora, která je ne vždy příjemná, ochotná a shovívavá. Z tohoto důvodu vznikla unikátní služba Sorry as a Service, kterou založili Martin McGloin a Sabine Sipunova z Estonska a Litvy.

apple_store2

Teenageři v Melbourne byli vyhozeni z Apple Storu za to, že jsou ,,tmavé pleti“

Skupina australských školáků obviňuje zaměstnance společnosti Apple z rasismu poté, co byli vyhozeni z obchodu. Tato událost se stala v nákupním centru Highpoint v předměstí Maribyrnong V Austrálii.

gmail-temporary-error

Yahoo dalo všem vědět, že nefunguje Gmail

Když v pátek krátce nefungoval Gmail, první, kdo si z toho dělali legraci, byli zaměstnanci Yahoo. Zřejmě už zapomněli na to, že i je nedávno postihl podobný problém, a ještě si mysleli, že je dobré si z toho udělat legraci a hlavně to dát všem vědět. Za svůj tweet se později omlouvali. Avšak vyvolává to ještě jednu otázku. Jakpak to zjistili? Že by sami používali e-mailové služby své konkurence?

Nahoru