Štítek: Online marketing

sklik

Seznam.cz spouští Online Marketing Challenge. Ukradl nápad Googlu

Možná jste už někdy slyšeli o Google Online Marketing Chalenge, což je příležitost pro mladé příznivce digitálního marketingu. No a něco podobného nedávno spustil i Seznam.cz.

martin-about

Martin Matějka: Než se efekt prací v SEO projeví, trvá to řádově měsíce, doznívá to pak i roky (II. část)

Martin Matějka, nezávislý SEO konzultant a marketingový specialista, nám v první části rozhovoru vysvětlil, co to vůbec SEO je. Také nám popsal, jaké to bylo působit v agentuře ACOMWARE. A nyní nám prozradil nějaké zajímavosti o jeho internetovém obchodu Smallcars.cz.

entrepreneur-593358_1280

ANKETA: Co vám podnikání na volné noze dalo a co naopak vzalo?

Každý den vstávat ve stejnou hodinu, uvařit si kávu a odplížit se do zaměstnání, ve kterém strávíte přesně předepsanou dobu. Oběd si musíte dát v předepsanou přestávku a musíte dodržovat interní pravidla firmy. Ale tyto povinnosti se netýkají podnikatele na volné noze, respektive freelancera. Ten má na rozdíl od zaměstnance flexibilní pracovní dobu, kterou si sobě přizpůsobí. Není závislý na zaměstnavatelovi a nemusí se nikomu zpovídat, že začal pracovat až v deset namísto v šest. Ale práce na volné noze může mít i svá úskalí.

ux-788002_1280

NÁVOD: Jak napsat online marketingový plán?

Pokud si přejete, aby vaše podnikání bylo úspěšné, je nutné zapojit internetový marketing. Komunikace s potenciálními i stávajícími zákazníky je mnohdy klíčová. A k dobré online komunikaci je nutná strategie.

sára škvorová

Škvorová, Dušek a Šejnost doplnili tým digitální agentury MarketUp

Sára Škvorová, Adam Dušek a Jiří Šejnost se stali součástí týmu digitální agentury MarketUp, která na tuzemském trhu působí od roku 2010. Sára Škvorová se stává manažerkou lidských zdrojů, Adam Dušek působí na pozici key account manažera a Jiří Šejnost pracuje jako specialista SEO kampaní.

97d2860871f3d35e35f6eb0477d3015a_XL

Šikana anebo revoluce? Zlínská marketingová firma zavádí povinný turecký sed

Osmihodinová pracovní směna je pro některé zaměstnance v kanceláři frustrující. S každou hodinou se snižuje produktivita a soustředěnost. Nicméně zlínská marketingová společnost Weboo s.r.o. se inspirovala na Blízkém východě, kde efektivitu práce zvyšují povinným sezením v tureckém sedu. Podařilo se nám kontaktovat samotného majitele firmy, který se k celé situaci vyjádřil.

cdo

CDO (Chief Digital Officer)

Pojem Chief Digital Officer (CDO) označuje v českém překladu pozici digitálního ředitele(ky) společnosti. Jedná se o osobu, která rozvíjí firemní byznys za pomoci kombinace IT a marketingu. Práce CDO je…

11855878_10154520602303504_3922378478324995512_n

Radim Hasalík: Zázraky v online marketingu nejsou na počkání

Zakladatel jednoho z prvních blogovacích systémů v ČR. Markeťák, bloger a také zakladatel největší a nejaktivnější skupiny na Facebooku sdružující české podnikatele.

Veronika 2

Veronika Tomanová: Nikdy bych nevěřila, že se cestování stane mou pracovní náplní

Verča je blogerka, žurnalistka, fotografka a také vášnivá cestovatelka. Je jedním ze zástupců mladé generace, která propadla digitálnímu nomádství. Pracuje na dálku, cestuje po světě a užívá si život plnými doušky. Pokud i vy byste chtěli takový život nomáda vyzkoušet, Veronika Tomanová vám prozradí, co takový život cestovatele obnáší.

Solopreneur

Solopreneur

Sólo podnikatel nebol-li solopreneur je člověk podnikající na vlastní pěst. Jinak řečeno je to moderní podnikatel 21. století, který svůj byznys řídí výhradně sám a nepotřebuje k tomu nikoho dalšího….

12132583_1080217121988679_6309339452443999411_o

Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví

Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.

fb-marketi

Facebook marketing: Nejčastější otázky a odpovědi týkající se správy reklamy a FB ads

Nevíte si občas rady s marketingem na Facebooku? Přinášíme vám odpovědi na nejčastější otázky, pár užitečných tipů a triků a rad od profesionálů.

Zdroj foto - Aleš Čerin (www.freeimages.com)

Jak počasí ovlivňuje e-mailový marketing

Platforma MailForce se ve svém nedávném výzkumu zaměřila na to, jak míru otevření a prokliků newsletterů ovlivňuje počasí. Pojďme se podívat na to, zda je výhodnější rozesílat e-mailové kampaně za deštivých dní nebo během největších veder.

VUT Brno3

Digisemestr chce studenty naučit online marketingu

České vysoké školy kladou malý důraz na výuku marketingu, přestože se za něj v posledních letech utrácí neuvěřitelné peníze a firmy mají nedostatek kvalifikovaných odborníků. Aspoň trochu chce tento problém pomoci vyřešit Digisemestr – studijní program, který odstartuje 26. září na VUT v Brně.

social_media

23 znaků, podle kterých poznáte lidi pracující se sociálními sítěmi

Co uděláte jako první, když se ráno vzbudíte? Zkontrolujete sociální sítě? A co když uvidíte něco hezkého nebo vtipného? Okamžitě to vyfotíte a nahrajete na Instagram? Co když vás něco rozčílí? Napíšete to na Twitter?

objevit

Jak na remarketing?

Chcete začít pracovat s návštěvníky, kteří přicházejí na váš web? Jednou z možností je email marketing, který může být v mnoha případech vysoce efektivní. Další zajímavou možností je remarketing, neboli retargeting. Retargeting je oficiální název tohoto marketingového kanálu a využívá jej Sklik, naproti tomu AdWords si vymyslel vlastní název a to Remarketing. Jedná se o “pronásledování” návštěvníků vašeho webu ve vyhledávací a reklamní síti PPC (v tomto článku se zaměřím na AdWords a Sklik).

fail_cover

Inspirujte se: Jak by neměl vypadat marketing na sociálních sítích

Je pravda, že i negativní reklama je reklama. A tímto heslem se zřejmě řídilo několik firem, které se staly populární díky ne úplně pozitivním věcem. Těžko říct, zda se u některých z nich jednalo o dobře promyšlený marketingový krok či zda to byla jen náhoda. Pojďte to posoudit sami.

marketing_technology_jan2014

Velký přehled: 947 firem ve 43 kategoriích

Technický ředitel a marketingový technolog Scott Brinker vydal verzi 3.0 své obrovské supergrafiky. Ta se zabývá firmami pohybujícími se v různých technologických odvětvích, která pomáhají marketingu. Je skvělá, takže byste se na ni aspoň zběžně měli podívat.

Nahoru