Štítek: Online marketing

Stará novinka – proč (ne)vkládat obrázky do statusu na Facebooku

Stará novinka – proč (ne)vkládat obrázky do statusu na Facebooku

Přestože je to je již ve světe obecně známý fakt, v ČR jsem mnoho článků o podobné problematice neviděl. Proto mi přišlo dobré to zmínit. Facebook zhruba před měsícem aktualizoval algoritmus zobrazování příspěvků na Facebooku. Snad všechny firmy zabývající se sociálním marketingem radily a stále radí, že je lepší ke statusům přidávat obrázky.
Proč mluvení vždycky porazí v sociálních médiích řvaní?

Proč mluvení vždycky porazí v sociálních médiích řvaní?

O hodnotě sociálních médií už tu bylo hodně debat. Nakonec, je jednoduché obhajovat potenciál sociálních médií jako mocného prodejního nástroje. Schopnost komunikovat v jednom čase s tolika lidmi najednou je pro obchodníky, podnikatele a jim podobné jako Šanta kočičí (anglicky catnip, rostlina přitahující kočky) – vyvolávající zlatou horečku která už stvořila nespočet ,,expertů na sociální média“.
Potřebujete rychle vytvořit banner? Zkuste online aplikaci Banner Now

Potřebujete rychle vytvořit banner? Zkuste online aplikaci Banner Now

Jednou z hlavních součástí online marketingu je i používání reklamních bannerů. Pro vytváření profesionálních bannerů ovšem není Banner Now tolik vhodný. Banner Now je vhodný především pro ty uživatele, kteří nejsou moc nároční na grafiku a přílišnou dynamičnost.
Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou

Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou

Pokud se zajímáte o obor SEO, online marketing nebo investování do projektů, tak jste určitě slyšeli jméno Michal Kubíček. Michal je majitel společnosti PRONETmedia s.r.o., která provozuje velkou řadu projektů. Je autorem knihy Velký průvodce SEO a spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO.
Nahoru