Inbound marketing je metoda, při které se potenciálního zákazníka snažíte oslovit nikoli běžnou reklamou, ale přímo obsahem a to na místech, kde to tak nějak čeká. Takový člověk pak sám…
Štítek: Online marketing
SERP (Search engine results page)
Search engine results page. Přeloženo do češtiny – je to stránka s výsledky vyhledávání, kterou vám nabídne internetový vyhledávač po zadání vašeho dotazu. Na výsledné stránce naleznete (nebo byste měli…
SEO (Search Engine Optimization)
SEO = Search Engine Optimization. Optimalizace pro vyhledávače. Je to soubor technik a postupů, které vám mají pomoci k tomu, aby na vaše stránky skrze vyhledávač přicházelo stále více uživatelů…
Stará novinka – proč (ne)vkládat obrázky do statusu na Facebooku
Přestože je to je již ve světe obecně známý fakt, v ČR jsem mnoho článků o podobné problematice neviděl. Proto mi přišlo dobré to zmínit. Facebook zhruba před měsícem aktualizoval algoritmus zobrazování příspěvků na Facebooku. Snad všechny firmy zabývající se sociálním marketingem radily a stále radí, že je lepší ke statusům přidávat obrázky.
Marcel Kupka: Kdo chce psát, musí číst. Jinak zakrní
Rozhovor s Marcelem Kupkou - copywriterem a marketérem na volné noze, který napsal jeden z nejznámějších seriálů pro eshopaře na Lupa.cz.
Proč mluvení vždycky porazí v sociálních médiích řvaní?
O hodnotě sociálních médií už tu bylo hodně debat. Nakonec, je jednoduché obhajovat potenciál sociálních médií jako mocného prodejního nástroje. Schopnost komunikovat v jednom čase s tolika lidmi najednou je pro obchodníky, podnikatele a jim podobné jako Šanta kočičí (anglicky catnip, rostlina přitahující kočky) – vyvolávající zlatou horečku která už stvořila nespočet ,,expertů na sociální média“.
Potřebujete rychle vytvořit banner? Zkuste online aplikaci Banner Now
Jednou z hlavních součástí online marketingu je i používání reklamních bannerů. Pro vytváření profesionálních bannerů ovšem není Banner Now tolik vhodný. Banner Now je vhodný především pro ty uživatele, kteří nejsou moc nároční na grafiku a přílišnou dynamičnost.
Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou
Pokud se zajímáte o obor SEO, online marketing nebo investování do projektů, tak jste určitě slyšeli jméno Michal Kubíček. Michal je majitel společnosti PRONETmedia s.r.o., která provozuje velkou řadu projektů. Je autorem knihy Velký průvodce SEO a spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO.