Štítek: Online podnikání

johnny-ward-5-easter-island-1

Dal výpověď v práci, založil milionovou společnost a procestoval už 140 zemí světa

Johnny Ward v roce 2009 žil v Austrálii a pracoval pro společnost organizující konference. Jednalo se o pracovní místo v oblasti prodeje a jeho měsíční plat se společně s prémiemi vyšplhal až na 20 tisíc dolarů.

Laptop

11 nápadů pro online podnikání

Jednou z nejrychlejších a nejjednodušších cest, jak začít podnikat je online podnikání. Především v dnešní době je velmi populární, stále roste a rozšiřuje své možnosti. Jednoduchost je v tom, že je mnohem snazší, než našetřit tisíce až sta tisíce korun, najít vhodné místo či nemovitost pro vybudování vaší firmy a další složitosti s tím spojené. Prostě sednete k internetu, najdete si vhodné místo online pro váš byznys a žádné tisícové částky k tomu potřebovat nebudete. Vše z pohodlí vašeho domova a levně.

Petr Casanova - rozhovor o časopisu a webuFirstclass.cz

Petr Casanova: FirstClass dělám srdcem, ne pro přežití nebo zisk

Je to hotový Casanova. To je jeho příjmení. Jinak je to pro všechny Petr. Zakladatel jednoho z nejznámějších magazínů u nás – FirstClass.cz. U webu to však neskončilo. Začal vydávat také vlastní časopis, ve kterém vycházely pravidelně rozhovory se slavnými osobnostmi a podnikateli. A i ten slavil úspěch mezi čtenáři. Nás to samozřejmě nenechalo chladnými a tak jsme si Petra pozvali, aby nám povyprávěl, jak se takový úspěch rodí.

Jiří Rostecký - iParťák

Jiří Rostecký: Musíte vystoupit z davu, plavat proti proudu a jít si za svým

Mohou mladí podnikat? A mohou uspět? Na to se nedávno snažili nalézt odpověď v Hospodářských novinách, které se v jednom z článku zaobíraly tím, jak se daří mladým českým podnikatelům. A my jsme si vzali na paškál jednoho z nich. Shodou okolností je to také bývalý vlastník Objevit.cz, Jirka Rostecký.

Čtyři typy zákazníků, kteří jsou neustále online

Čtyři typy zákazníků, kteří jsou neustále online

Identifikace zákazníků vám může pomoci dobře rozjíždět váš byznys. Budete vědět, co se zákazníkům líbí, co očekávají a co požadují. Tím se budete moci zaměřit přesně na jejich potřeby. Platí to všude, stejně tak na webu. Pojďte tedy poznat sociální motýly, neustále pracující kariéristy, nenapravitelné pařmeny a fanoušky technologií.
Infografika: Výsledky průzkumu mezi fotobankami

Infografika: Výsledky průzkumu mezi fotobankami

Průzkumu mezi fotobankami, který shrnuje přínos a popularitu různých fotobank v roce 2012, se zúčastnilo celkem 111 českých a slovenských uživatelů. To je oproti loňsku sice méně, zato by však výsledky měly více odpovídat realitě. A to díky tomu, že nedošlo ke zkreslení výsledků kvůli odkazu z facebookových stránek jisté fotobanky, jako tomu bylo loni
Pět způsobů, jak díky Pinterestu přilákat nové zákazníky

Pět způsobů, jak díky Pinterestu přilákat nové zákazníky

Ať už jej milujete či nenávidíte, Pinterest tu je a bude. Od jeho zrození marketéři po celém světě berou jeho možnosti jako výzvu a bohužel často selhávají: ať už z nedostatku času nebo neschopnosti implementovat novou strategii, která se hodí pro tuto specifickou sociální síť.
Jak vypadá dobrý banner

Jak vypadá dobrý banner

Nejdůležitější součástí marketingu je vaše značka a vizuální podoba, podle které si vás budou lidé pamatovat. A jednou z důležitých věcí je dobře zpracovaný banner. Ano, nejlepší je asi nechat si ho udělat profesionály. Ti rozumí grafice i marketingu. Ale pojďme se na banner podívat trochu z pohledu laika.
Online nástroje, s nimiž nahlédnete do hlav vašich zákazníků

Online nástroje, s nimiž nahlédnete do hlav vašich zákazníků

Začít s podnikáním bez předběžného průzkumu, to je stejné jako zavázat si oči a pokusit se přeplavat moře. Bezpečnější je vzít si mapy a zjistit, jak nejlépe přeplout na druhou stranu. K tomu potřebujete dobrou loď, kormidlo a celou řadu dalších věcí. Pojďme se zblízka podívat na nástroje, které na své plavbě budete potřebovat.
Milionové impérium – má skutečně takovou cenu?

Milionové impérium – má skutečně takovou cenu?

Milionové impérium. Neslyšeli jste ještě o tomto fenoménu? Nebyli jste na školení ani jste neviděli žádné video o tom, jak se stát úspěšným a začít vydělávat miliony? I když jste o tom dodnes možná nic neslyšeli, už teď se vám to začíná líbit, že? Kdo by se nechtěl stát úspěšným, bohatým a spokojeným člověkem. Pár korun za školení, jak k tomu dospět, byste asi obětovali. Ale opravdu vám takové školení něco dá?
Investice do holuba, vyplatí se?

Investice do holuba, vyplatí se?

Asiaté mají zájem o holuby. Však se před dvěma lety objevily i zprávy o tom, že Čína cvičí holuby pro případ, že selže elektronika. Obrovský potenciál v těchto zvířatech vidí i čínský podnikatel. Ten neváhal za holubího šampiona utratit 310 tisíc eur (cca 8 milionů Kč). Asi se mu to vyplatí, holub Bolt by mu totiž mohl v chovné stanici vydělávat asi dalších 8 let.
Facebook a jeho využití v marketingu: Čím vším můžete propagovat svoje služby a produkty?

Facebook a jeho využití v marketingu: Čím vším můžete propagovat svoje služby a produkty?

V dnešní době je pro úspěch jakéhokoli výrobku či služby velmi důležitý jeho marketing. Samotný marketing se mění s vývojem lidstva. Dnes už lidem nestačí kupovat zboží za tzv. baťovské ceny. Jak ale prosadit svůj výrobek a oslovit co nejvíce lidí najednou? Odpověď je velmi jednoduchá, jsou to právě sociální sítě.
Jak na kvalitní produktové fotografie pro váš internetový obchod?

Jak na kvalitní produktové fotografie pro váš internetový obchod?

Při obchodování na internetu jednoznačně prodává fotografie. Zákazník zboží nevidí a nemůže si ho osahat, takže na kvalitě focení kriticky závisí jeho rozhodnutí. Zejména u dražších produktů nebude většina zákazníků riskovat.
Jak na online prodej: Správný produkt, dobrý eshop a úspěšná propagace

Jak na online prodej: Správný produkt, dobrý eshop a úspěšná propagace

Nastala doba boomu e-shopů, denně přibývají stovky nových. Nabídka produktů je v současnosti obrovská. Jak můžeme v tak konkurenčním prostředí dosáhnout úspěchu? Jakým způsobem zákazníka zaujmout, jaký nabídnout produkt? Má smysl začínat?
Jak na bezpečné placení na internetu? Nenechte se ošidit!

Jak na bezpečné placení na internetu? Nenechte se ošidit!

Kreditní i debetní karty jsou dnes zcela běžné a často jich máme hned několik. Málokdo si ale uvědomuje skutečné vlastnosti karet a bezpečnostní rizika. Bezpečnostní riziko navíc řádově vzroste při nezodpovědném nakupování na internetu. Přečtěte si jak se zbytečným rizikům vyhnout!
Nahoru