Štítek: Optimalizace

ab

Co je to A/B testování?

A/B Testování je test, který porovnává efektivitu a účinnost obvykle dvou statických prvků. To mohou být například dva rozdílné bannery, webové aplikace nebo třeba odlišné verze úvodní stránky. Hlavním účelem…

google-giant-search-engine-company-logo-wallpaper_1370928186

Google bude ve vyhledávání preferovat HTTPS

V současné době se spousta internetových uživatelů obává nebezpečných hrozeb a rizik. Google chce vybudovat bezpečný internet, a proto se rozhodl upřednostňovat URL adresy s HTTPS před HTTP. Adresy HTTPS budou mít vyšší prioritu také v okamžiku, kdy nebudou mít žádné odkazové portfolio (nebudou na ni směřovat žádné odkazy).

lukas

Lukáš Pítra: Vyhledávače se umí dostat jen k části sociálních signálů a nemají zatím spolehlivý systém na rozpoznání (5/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také,…

lukas

Lukáš Pítra: Základem je pochopit, jaké problémy řeší zákazníci (4/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také,…

lukas

Lukáš Pítra: SEO je „blackbox“, vyhledávač ti karty neodkryje (3/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také, aby nám vysvětlil, „jak zapnout SEO“.

lukas

Lukáš Pítra: Ani po letech nemám recept na to, jak ROI v SEO s rozumnou přesností spočítat (2/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také, aby nám vysvětlil, „jak zapnout SEO“. Doporučuji rovnou přečíst první část…

lukas

Lukáš Pítra: Prznění webu ve jménu SEO je zlo (1/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také, aby nám vysvětlil, „jak zapnout SEO“.

Kansas-City-SEO

8 důvodů, proč potřebujete SEO

O SEO jste jistě někdy něco slyšeli. Nebudeme tady rozebírat, o co jde, protože je to tak široce známý pojem, že je to zřejmě zbytečné. Místo toho se podíváme na důvody, proč optimalizaci pro vyhledávače vlastně potřebujete. Přesvědčíme vás, že funguje.

rap-genius-photo

Google potrestal web za nekalé SEO praktiky

Rap Genius, web, který se zabývá texty písní, náboženskými texty a podobnými věcmi, zaslal otevřený dopis Googlu. Vysvětluje v něm svoji SEO strategii, protože ho Google za nekalé praktiky potrestal.

backlinks

Google zasáhl proti síti pro budování zpětných odkazů

Vyhledávače tvrdě pracují na tom, aby zabránily kupování a prodeji zpětných odkazů, které pak manipulují s výsledky vyhledávání. Google nyní rázně zakročil v případu Backlinks.com.

Neuvěřitelný vztah mezi Google +1 a vyšší pozicí stránky ve vyhledávání

Neuvěřitelný vztah mezi Google +1 a vyšší pozicí stránky ve vyhledávání

Každé dva roky dělá Moz studie ohledně věcí, které mají silný vliv na pozici stránky ve výsledcích Google vyhledávání. Letos poprvé se Dr. Matt Peters a jeho vědecký tým zaměřili na vztah mezi vyšším hodnocením a počtem +1. Výsledky byly překvapující.
Čtyři bývalí zaměstnanci Googlu vyvrací mýty o SEO

Čtyři bývalí zaměstnanci Googlu vyvrací mýty o SEO

Dvacet let zkušeností s Google vyhledáváním. Přesně tak. Tito čtyři pánové přináší dohromady asi 20 let praxe v týmu Google Search Quality. Je tedy jasné, že tématu rozumí více než kdokoliv z nás. A proto se nám pokusí vyvrátit některé naše mylné názory ohledně SEO.
Infografika: 18 sladkých tipů jak na Facebookové posty

Infografika: 18 sladkých tipů jak na Facebookové posty

Roztomilá infografika pochází z dílny PostRocket a poskytuje rady, jak optimalizovat své facebookové posty až do nových výšin úspěšnosti. Nebojte se sladkého designu – uvedené rady jsou střízlivé a rozumné.
Nahoru