Štítek: Optimalizace pro vyhledávače

kscm

Google bomba

Pojmem Google bomba býval označován zvláštní způsob zneužití vlastností vyhledávače Google. V podstatě šlo o zlomyslnou srandičku, která spočívala v tom, že se hledajícím při zadání zpravidla nelichotivé fráze zobrazily…

Kansas-City-SEO

8 důvodů, proč potřebujete SEO

O SEO jste jistě někdy něco slyšeli. Nebudeme tady rozebírat, o co jde, protože je to tak široce známý pojem, že je to zřejmě zbytečné. Místo toho se podíváme na důvody, proč optimalizaci pro vyhledávače vlastně potřebujete. Přesvědčíme vás, že funguje.

rap-genius-photo

Google potrestal web za nekalé SEO praktiky

Rap Genius, web, který se zabývá texty písní, náboženskými texty a podobnými věcmi, zaslal otevřený dopis Googlu. Vysvětluje v něm svoji SEO strategii, protože ho Google za nekalé praktiky potrestal.

Neuvěřitelný vztah mezi Google +1 a vyšší pozicí stránky ve vyhledávání

Neuvěřitelný vztah mezi Google +1 a vyšší pozicí stránky ve vyhledávání

Každé dva roky dělá Moz studie ohledně věcí, které mají silný vliv na pozici stránky ve výsledcích Google vyhledávání. Letos poprvé se Dr. Matt Peters a jeho vědecký tým zaměřili na vztah mezi vyšším hodnocením a počtem +1. Výsledky byly překvapující.
Čtyři bývalí zaměstnanci Googlu vyvrací mýty o SEO

Čtyři bývalí zaměstnanci Googlu vyvrací mýty o SEO

Dvacet let zkušeností s Google vyhledáváním. Přesně tak. Tito čtyři pánové přináší dohromady asi 20 let praxe v týmu Google Search Quality. Je tedy jasné, že tématu rozumí více než kdokoliv z nás. A proto se nám pokusí vyvrátit některé naše mylné názory ohledně SEO.

Vyhledávač

Internetový vyhledávač slouží k nalezení internetové stránky s vyhledávanou (požadovanou) informací. Uživatel zadává klíčové slovo, charakterizující vyhledávanou informaci, a vyhledávač nalezne internetové stránky s tímto slovem. Nejznámější vyhledávač ve světě…

Ivo Lukačovič – životopis zakladatele Seznam.cz

Ivo Lukačovič – životopis zakladatele Seznam.cz

Ivo Lukačovič, zakladatel součastně nejnavštěvovanějšího média českého internetu.

Google

Americká firma, která se zabývá IT. Hlavně ale internetový vyhledávač, který se pyšní svou rychlostí vyhledávání. Každý den, internetový vyhledávač Google, obslouží přes 2 miliardy uživatelů a skoro polovina všech…

Google vylepšil mobilní vyhledávání

Google vylepšil mobilní vyhledávání

Google oznámil na svém blogu spuštění nové funkce, která má urychlit práci s mobilním vyhledávačem. Jedná se o takzvaný "Quick view", který má nabídnout rychlý náhled na vyhledávanou stránku.

Za výpadek z výsledků vyhledávaní stránek Digg.com může chybička v Googlu

O tom, že Google smazal z indexu známý agregátor Digg.com jsme vás informovali včera. Rojily se různé spekulace, proč se tak stalo. Většina hlasů se přikláněla k tomu, že Digg.com nepřináší žádnou přidanou hodnotu. Je to pouze známý katalog, který odkazuje na desítky miliónů článků na interntu a nevytváří tak vlastně žádný obsah.

Agregátor Digg.com byl zabanován Googlem?

Sociální agregátor zpráv Digg.com se aktuálně vůbec neobjevuje ve výsledcích vyhledávaní. Na tuto skutečnost dnes upozornila řada zahraničních serverů. O důvodech blokace se zatím spekuluje. Množí se dohady, že za to mohou poslední updaty Pandy a Penguina. Stejně tak se množí spekulace, že za to může konkurenční boj, jelikož Digg.com oznámil, že chce spustit náhradu za Google Reader.

Seznam.cz hlásí: „Zdokonalili jsme opět o fous vyhledávací algoritmus!“ Uživatelé si myslí pravý opak

Seznam se neustále snaží dohnat Google a proto opět vylepšil fulltextové vyhledávání. Jedná se o další úpravu v relevančním algoritmu. Tato úprava se týká odkazové části relevance. Tato zpráva se objevila na blogu Seznamu.
Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou

Michal Kubíček: V budoucnu SEO přestane být technickou disciplínou

Pokud se zajímáte o obor SEO, online marketing nebo investování do projektů, tak jste určitě slyšeli jméno Michal Kubíček. Michal je majitel společnosti PRONETmedia s.r.o., která provozuje velkou řadu projektů. Je autorem knihy Velký průvodce SEO a spoluautorem knihy 333 tipů a triků pro SEO.
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 6. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 6. díl

Šestý a závěrečný díl této série článků o budování zpětných odkazů a zvyšování návštěvnosti představí placenou reklamu. Podíváme se na různé formy placené reklamy a vysvětlíme si základní rozdíl v přístupu k různým typům těchto reklam. Placená reklama na internetu vás dnes nemusí snát obrovské peníze.
Nahoru