Štítek: organický dosah

zuckerberg-presidential-e1484086744914

Změna facebookového algoritmu: Nejdřív přátelé, reklamy až potom

Mark Zuckerberg má pod palcem celý facebookový svět, ze kterého se postupně stává reklamní plocha pro nejrůznější e-shopy, firmy a politiky. Zuckerberg si vzpomněl, proč byl Facebook vytvořen a sice jako místo, kde se budou tvořit nová přátelství a upevňovat stávající. Zkrátka firmy si za své místo na síti připlatí ještě více, protože bude dán prostor příspěvkům od přátel, které byly poslední dobu zanedbávané.

15219398_10211131615384213_184659515174856048_n

Jan Štrbán: Když jsem začínal dělat první komerční Facebook, byl jsem za mimoně

Málokdo může říct, že se spolupodílel na utvoření největší akce svého druhu ve střední Evropě. Jan Štrbán se tímto úspěchem chlubit může. Jeho jméno je spojováno s největším festivalem milovníků…

explore feed

Slováci mají jinou testovací verzi Explore feedu, výrazně se propadá dosah internetovým podnikatelům

Facebook minulý čtvrtek spustil novou novou alternativu ke klasické facebookové zdi. V šesti zemích testuje její speciální verzi a zjišťuje dopad. V testovacích zemích tato verze nezpůsobuje nadšení ani mezi obchodníky, ani mezi běžnými uživateli.

resource-facebook-sep-main

Studie: Jaký je organický dosah a engagement příspěvků na Facebooku?

Facebook je nejúspěšnější sociální síť, která má měsíčně 1,5 miliardy aktivních uživatelů. Celkem 45 milionů firem má založenou Stránku na Facebooku, neboť prostřednictvím postů na Stránkách získávají návštěvnost na svých webech.

Nahoru