Štítek: originální reklamy

cat-ads-underground-subway-metro-london-6

OBRAZEM: Všechny reklamy v londýnském metru nahradily kočky!

Pokud jste se v nedávných dnech ocitli v londýnském metru ve stanici Clapham, pravděpodobně jste si všimli, že veškeré reklamy zde byly nahrazeny obrázky roztomilých koček. Tuto kampaň zafinancovali fanoušci na Kickstarteru více než 23 tisíci liber, tedy více než 700 tisíci Kč. Za vším stojí organizace Glimpse, jejímž prvním projektem je C.A.T.S. (Citizens Advertising Takeover Service) s tím, že tímto má být poskytnuta pomoc opuštěným kočkám… a zdá se, že se povedlo! :-)

creative-bus-ads-bernmobil-airport

OBRAZEM: Kreativní reklamy na autobusech, které vás dostanou!

Doby, kdy autobusy byly pouze dopravním prostředkem, jsou dávno pryč. Dnes si s nimi mohou vyhrát marketingoví specialisté. Klasicky jsou potisknuty reklamou na nový film, lokální firmu atd. Některé z nich jsou ale mnohem kreativnější! Podívejte se na náš výběr. Který autobus vás překvapil nejvíce?

r01

15 brilantních dvojsmyslných reklam

Klíčem k úspěšné reklamě je originalita a kreativita, přičemž myšlenka musí být jednoduchá a výstižná. Ale některé reklamní agentury využívají nedokonalosti lidského vnímání, aby potenciálního zákazníka přinutili přemýšlet nad tím, co vlastně vidí.

Výstřižek drony

VIDEO: Nudistický tanec s drony

Je již prokázáno, že drony jsou v dnešní době tak populární, že se objevují i v moderní kultuře. Japonská módní značka Buyma si drony vzala za své a natočila video, ve kterém při tanci dvou nahých lidí drony zakrývají vše důležité.

2015-10-26_111941

12 nejlepších virálních reklam roku 2015

Virálním reklamám dle všeho panují psi a filmoví hrdinové. Ano, nejsou to kočky, králíci, sloni, ale psi. Mezi nejvíce sdílené reklamy patří je reklama od Puriny, kde je hlavním hrdinou právě pes. Nechybí ani reklama na Kleenex nebo Budweiser, kde opět nechybí psí kamarádi. Největší úspěch měly ale v tomto roce postavičky od Disney. Velmi úspěšná byla ale i reklama s názvem „Love has no labels“. Podívejte se na tyto virální reklamy. Shromáždili jsme pro vás tato všechna videa na jednom místě.

2015-06-19_164421

29 reklam, které vás donutí přemýšlet

Když po zhlédnutí filmu přemýšlíme nad osudem hlavního hrdiny nebo nad celkovou pointou a k filmu se v myšlenkách ještě často vracíme, znamená to, že film splnil svůj účel. A podobně je to občas s reklamami. Reklamy, zejména ty, dotýkající se sociálních otázek, nás nutí k zamyšlení. A povede-li se tvůrcům reklamy, přimět vás k takovému zamyšlení, pak i tyto reklamy splnily svůj účel. Prohlédněte si následující reklamy. Pociťujete lítost, bezmoc,..zkrátka..zamyslíte se nad něčím při pohledu na tyto fotografie?

Nahoru