Štítek: Ovlivnění názoru

hones-BlackBeats-by-Dr-Dre-Tour-54_LRG

Až příliš upřímné recenze

Že jsou sluchátka Beats předražená a platí se zde jen za vzhled a za značku, jste jistě již někdy slyšeli. Možná jste se také již setkali s názorem znalce, který tvrdil, že navíc ani nemají tak úžasný zvuk a že lze pořídit levnější a zároveň kvalitnější sluchátka. Jiní zase tvrdí, že možná nemají nejlepší zvuk, ale že mají jednoduše příjemný zvuk… Nechme ale teď tyto dohady stranou a pojďme se podívat na konkrétní příklady uživatelských názorů.

Yelp po měsíci v Česku

Yelp po měsíci v Česku

Máte chuť na pizzu a nevíte, kam jít? Hledáte dobrou hospůdku ve vašem okolí? Jedete na výlet a potřebujete najít nejbližší benzínku? Proto je tady Yelp, legendární americká aplikace pro hodnocení míst ve vašem okolí, která je v České republice dostupná od 10. července. Teď je to tedy právě akorát měsíc a kousek, co válčí na našem trhu. Jak se mu vede, jak se prosazuje a jak se k němu staví uživatelé?
Jak online recenze ovlivňují naše vlastní rozhodování

Jak online recenze ovlivňují naše vlastní rozhodování

Studie prokázala, že pozitivně laděné online recenze služeb či produktů způsobují efekt sněhové koule: všímáme si jen těchto pozitivních hodnocení a přehlížíme ta negativní. Jak možnost zhodnotit službu či produkt na internetu ovlivňuje naše rozhodování?
Nahoru