Kdysi dávno jsem si chtěl ještě v dobách, kdy stálo neomezené volání přes 3 000 Kč, zřídit tarif s neomezeným voláním. Chvíli handlování na infolince a stál nakonec tuším 1 000 Kč bez DPH se smlouvou na rok. Tehdy v roce 2012 neuvěřitelná cena :-). Přifařil jsem ke smlouvě další číslo (měsíčně platím kolem tuším 3 000 Kč i s tím, co se provolá navíc, myslím, že to není málo).
A po roce jsem si trhal vlasy. Proč?
Společnost T-Mobile vylepšila svou nabídku neomezených hovorů, kterou představila předminulý týden v návaznosti na nové tarify Telefóniky. Zákazníky operátor láká na smlouvy bez závazku a především na vysoký datový internetový limit.
Operátor O2 přichází jako první na trhu s revoluční změnou své nabídky. Zákazníci se už nebudou muset ohlížet na to, jak používají svůj mobilní telefon. Již za 249 korun mohou volat a esemeskovat zcela neomezeně ve vlastní síti a za 749 korun získají neomezené volání a SMS kamkoliv v České republice - a k tomu 1GB dat.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.