Štítek: Podnikání na internetu

Martin Matějka: SEO je vlastně o vztahu mezi webem a vyhledávačem (I. část)

Jedna ze stálic české SEO scény, Martin Matějka. Nezávislý SEO konzultant a online markeťák. Jinak také majitel internetového obchodu s miniaturními modely aut Smallcars.cz. S Martinem si budeme tentokrát povídat o SEO, podnikání na internetu a o tom, jak se buduje e-shop v podstatě od nuly.

24letá Aileen cestuje po světě a měsíčně si vydělá 5 tisíc dolarů na internetu

Aileen Adalid vstoupila do korporátního světa v 19 letech, a to hned po absolvování univerzity v Manile na Filipínách. Tato rodačka z Filipín získala titul v podnikovém managementu a záviděla digitálním nomádům jejich flexibilní životní styl. Nakonec se začala i ona sama věnovat práci na volné noze.

Dal výpověď v práci, založil milionovou společnost a procestoval už 140 zemí světa

Johnny Ward v roce 2009 žil v Austrálii a pracoval pro společnost organizující konference. Jednalo se o pracovní místo v oblasti prodeje a jeho měsíční plat se společně s prémiemi vyšplhal až na 20 tisíc dolarů.

Podnikání na internetu je stále lukrativnější záležitostí, kde se dají vydělat miliony bez práce

V roce 2015 Uber, největší taxi společnost na světě nevlastní žádná auta, nejbohatší obchodní společnost světa, Alibaba, nemá ani jeden sklad a největší zprostředkovatel ubytování, Airbnb, nevlastní jedinou nemovitost. Žijeme…

Zakladatel Ashley Madison, internetové seznamky pro zadané, svou ženu ještě nepodvedl

Život je krátký. Mějte milostný poměr. Takový je slogan seznamky Ashley Madison, o které se kvůli jejímu kontroverznímu pojetí dost mluví. Nejvíc totiž vydělává na tom, že umožňuje mužům být nevěrný své ženě.

Google přestane hodnotit weby dle klíčových slov! Co to znamená pro obchodníky?

Již více než deset let marketéři používají správná klíčová slova k vyzdvihnutí svých webových stránek. Obchodníci důvtipně plnili odstavce klíčovými slovy, aby jejich weby byly pro Google lépe viditelné. Těmto dnům však bude brzy konec. Google totiž bude hodnotit weby i dle celkového obsahu a kvality.

Jak na YouTube získat publikum?

Sociální síť YouTube rozhodně patří mezi velké příležitosti, jak se zviditelnit na Internetu. Denně YouTube navštíví více než miliarda uživatelů a pokud jste tak ještě neučinili, je velmi vhodné zařadit ho do svého marketingového plánu. Aby vaše příspěvky na YouTube nepostrádaly smysl, je důležité získat si své publikum. V tomto příspěvku získáte několik rad, jak publikum získat i udržet.

Jak zjistit, že jste terčem negativních SEO praktik?

Bez SEO (optimalizace pro vyhledávače) je dnes obstát na Internetu prakticky nemožné. Mnoho firem klade na optimalizaci svého webu velký důraz, ale jejich výsledky bývají často zmařeny nekalými SEO praktikami konkurentů – např. škodlivými zpětnými odkazy.Naštěstí proti této praktice mohou firmy bojovat. Stačí jen vědět jak.

V Česku vznikl nový klub internetových podnikatelů

V České republice se v poslední době roztrhl pytel profesních sdružení on-line podnikatelů. Nyní vznikl na tuzemském internetu zbrusu nový klub internetových podnikatelů. Za novou platformou stojí především český Google.

23letý milionář Libor Hoření: Peníze nejsou cílem, ale prostředkem k dosažení něčeho hodnotnějšího

Na vysoké škole, na níž studoval, dnes učí. Vlastními internetovými projekty se mu daří vydělávat natolik, že se dnes může počítat mezi milionáře. V současnosti vyvíjí internetovou aplikaci, díky níž si budeme moci vybírat oblečení přímo na míru. Známý je i tím, že zaměstnává svého otce. Vtip je v tom, že je mu teprve 23 let. Konec konců je přesvědčen, že to, čemu věříme, si k sobě přitahujeme. V čem tkví tajemství Liborova úspěchu?

Michal Berg

Michal Berg z Onlajny.cz: Příležitosti pro podnikání na internetu vidím každý den

Onlajny jsou místo, kde je možné sledovat průběh sportovních utkání on-line. Málokdo ale ví, kdo za tímto projektem stojí a jak vznikl. Michal Berg, který je spolumajitelem firmy eSports.cz, není jen hokejový nadšenec a podnikatel, ale taky občanský aktivista a tak trochu i politik. Co jej vede k tomu, že se kromě podnikání snaží změnit k lepšímu i českou společnost a politiku? A jak se mu to všechno zároveň s cestováním a bohatým osobním životem daří stíhat?

Foto-Marek Sykora, Skinguard

Nešťastný příběh internetového podnikatele s otevřeným koncem. Uspěje?

Všude slýcháme a čteme příběhy lidí, kterým se podařilo pohádkově zbohatnout. Nikde se však moc nepíše o těch stovkách, kterým se to nepovedlo. O těch, kteří skončili na dlažbě. I o tom je příběh Marka Sýkory. Podnikatele, který již okusil samotné dno. Ale nevzdává to. Jako jeden z mála se však při neúspěchu neodstěhoval na druhý konec Afriky. Ale snaží se své závazky plnit. Naivní? Hloupé? Kdo z nás by udělal totéž. Proto jsem se rozhodl s Markovým příběhem podělit s vámi čtenáři. Jako názorný příklad toho, kam nás může zavést jeden chybný krok… A taky za odvahu, že se nebál jít s kůží na trh. Opět stejná otázka. Kdo z vás by na to měl koule?

Petr Václavek

Petr Václavek: Díky fotobankám mám teď mnohem více času na rodinu a své koníčky

Motá se kolem webů již několik let. Teda vlastně spíš pár desítek let. Programoval, kódoval a nakonec se dostal ke grafice a focení. Tak by se ve stručnosti dala popsat životní cesta Petra Václavka. Pojďme se tedy vydat na její začátek…

Petr Soukup - Simplia - logo

Petr Soukup: Troufnul bych si říct, že jsem termín „pronájem eshopu“ vymyslel

Jen málokdo v ČR toho ví o tvorbě eshopů a jejich provozu tolik jako človíček s přezdívkou „Souki“. Celým jménem Petr Soukup. Zakladatel společnosti Simplia s.r.o. A přestože řešení od Simplie využívá už pár set eshopů. Přitom se o této malé české firmičce nikde moc nepíše. Je načase to změnit.

Jiří Rostecký: Musíte vystoupit z davu, plavat proti proudu a jít si za svým

Mohou mladí podnikat? A mohou uspět? Na to se nedávno snažili nalézt odpověď v Hospodářských novinách, které se v jednom z článku zaobíraly tím, jak se daří mladým českým podnikatelům. A my jsme si vzali na paškál jednoho z nich. Shodou okolností je to také bývalý vlastník Objevit.cz, Jirka Rostecký.

Infografika: 10 způsobů, jak využít Pinterest pro váš byznys

Infografika: 10 způsobů, jak využít Pinterest pro váš byznys

Pinterest je po Facebooku a Twitteru třetím největšm sociálním médiem, na scéně je však stále spíše nováčkem. Má však velký potenciál v obchodní oblasti a některé subjekty už pracují na vytváření takové prezentace na Pinterestu, která přiláká zákazníky a udělá reklamu značce.
Michal Hutta: Prosil jsem kamarády o kliknutí na reklamu

Michal Hutta: Prosil jsem kamarády o kliknutí na reklamu

Vůbec první rozhovor na našem webu jsem měl možnost uskutečnit s devětadvacetiletým podnikatelem jménem Michal Hutta. Ten je vlastníkem společnosti Gemba Kaizen a podniká v oblasti internetového marketingu a zprostředkovávání investic, o nichž právě připravuje nový internetový magazín.
Podnikání na internetu: Nejčastější chyby, kterých se musíte vyvarovat

Podnikání na internetu: Nejčastější chyby, kterých se musíte vyvarovat

„Jak je možné, že mu taková maličkost vydělává? To mu opravdu stačilo založit jednu webovou stránku a ta ho teď živí? To je to tak lehké?“ Takto zní jedna z nejčastějších otázek, jaké si lidé pokládají při obdivování práce nějakého internetového podnikatele a jeho živobytí. Odpověď na ní je jednoduchá...
Nahoru