Štítek: Podnikání a firmy

V Googlu si vyměnili někteří manažeři pozice, proběhla reorganizace

V Googlu proběhla manažerská rošáda ve stylu škatulata, škatulata, hejbejte se. Pár lidí odešlo. A přislo. Česky řečeno - reorganizace, kterou postihla i nejoblíbenější RSS čtečku - Google Reader. Akorát ta skončila úplně. V rámci této reorganizace se pouze vyměnily židle v Googlu.

Koupil Orange DailyMotion.com?

Francouzský operátor Orange před dvěma lety oznámil, že hodlá odkoupit slavný videoportál DailyMotion.com. Nakonec získal 49 % akcií společnosti za 59 milionů eur s tím, že brzy převezme i zbytek. Z finančního reportu od Orange ale vyplývá, že 10. ledna pohltil i zbylých 51 %. Celkově vyšel Orange nákup videoserveru DailyMotion na 127 milionů eur.

Top management německé Telefóniky posiluje Martin Škop z ČR

Martin Škop, současný výkonný ředitel pro sítě v Čechách a na Slovensku, přechází od 1. března na stejnou pozici do společnosti Telefónica Deutschland. Nahradí tak Andreu Folgueirase, která se stala technologickou ředitelkou společnosti Telefónica v Brazílii.

Živnostníci budou platit v roce 2013 vyšší zálohy za zdravotní a sociální pojištění

Výše záloh na sociální a zdravotní pojištění pro osoby samostatně výdělečně činné se zvýší oproti roku 2012 o 747 korun. Živnostníci, kteří platí pouze minimální zálohy jak na na zdravotní, tak sociální pojistné, budou měsíčně platit o 105 korun více.

Facebook koupil Instagram za 1 miliardu dolarů, aby předehnal konkurenci

Z důvodu konkurenčního boje se společnostmi Apple a Google zakoupil Facebook Instagram – mobilní službu pro fotografie. Platba bude realizována v penězích i postoupením akcií. Svět pomalu přechází na mobilní infrastrukturu a Facebook nechce zůstat pozadu.
Jak na kvalitní produktové fotografie pro váš internetový obchod?

Jak na kvalitní produktové fotografie pro váš internetový obchod?

Při obchodování na internetu jednoznačně prodává fotografie. Zákazník zboží nevidí a nemůže si ho osahat, takže na kvalitě focení kriticky závisí jeho rozhodnutí. Zejména u dražších produktů nebude většina zákazníků riskovat.
Jak na online prodej: Správný produkt, dobrý eshop a úspěšná propagace

Jak na online prodej: Správný produkt, dobrý eshop a úspěšná propagace

Nastala doba boomu e-shopů, denně přibývají stovky nových. Nabídka produktů je v současnosti obrovská. Jak můžeme v tak konkurenčním prostředí dosáhnout úspěchu? Jakým způsobem zákazníka zaujmout, jaký nabídnout produkt? Má smysl začínat?
Daňové přiznání za rok 2011: Stáhněte si formuláře a program na jejich vyplnění

Daňové přiznání za rok 2011: Stáhněte si formuláře a program na jejich vyplnění

Krátce: Pokud už v tomto roce odevzdáváte svoje vlastní daňové přiznání, měli byste se pomalu ale jistě pustit do práce. Vyplnění takového formuláře je jednoduché a můžete tak učinit v papírové formě, nebo ve formě elektronické.
Jak vám může úprava struktury webových stránek zvýšit návštěvnost?

Jak vám může úprava struktury webových stránek zvýšit návštěvnost?

Pokud se alespoň trochu zajímáte o propagaci webových stránek a marketing na internetu, pak jste určitě mnohokrát narazili na výrazy jako klíčová slova (z angličtiny keywords) a také průzkum a výběr klíčových slov a optimalizace na klíčová slova.
Michal Hutta: Prosil jsem kamarády o kliknutí na reklamu

Michal Hutta: Prosil jsem kamarády o kliknutí na reklamu

Vůbec první rozhovor na našem webu jsem měl možnost uskutečnit s devětadvacetiletým podnikatelem jménem Michal Hutta. Ten je vlastníkem společnosti Gemba Kaizen a podniká v oblasti internetového marketingu a zprostředkovávání investic, o nichž právě připravuje nový internetový magazín.
Vydělávání na internetu: Jak na sociální a e-mailovou reklamu?

Vydělávání na internetu: Jak na sociální a e-mailovou reklamu?

V našem dnešním článku navážeme na ten pondělní, ve kterém jsme nakousli problematiku internetové reklamy. Tentokrát se budeme bavit o tom, jak na reklamu na sociálních sítích, kde je hranice mezi e-mailem a spamem, či jakou zvolit cílovou skupinu. Hned na úvod si ale ujasníme nějaké základní pojmy v internetové reklamě.
Vydělávání na internetu: Jaký druh reklamy zvolit a jak najít cílovou skupinu?

Vydělávání na internetu: Jaký druh reklamy zvolit a jak najít cílovou skupinu?

Uvažujete o propagaci svých firemních stránek (příp. produktů), ale neumíte se zorientovat v reklamním prostředí internetu? Jaký druh reklamy zvolit a jak najít vhodnou cílovou skupinu? V následujících článcích vás provedeme základy internetové reklamy a seznámíme vás se základními pojmy.
Neobvyklé způsoby výdělku na internetu? Jak si mohou vydělat i naprostí amatéři?

Neobvyklé způsoby výdělku na internetu? Jak si mohou vydělat i naprostí amatéři?

Trávíte na počítači mnoho času a chtěli byste spojit příjemné s užitečným? Na internetu je mnoho příležitostí, my nyní pomineme podnikatelské činnosti a větší projekty a zaměříme se na jiné druhy výdělku. Ty převážně vyžadují jen několik minut pozornosti denně, ovšem podle toho také vypadá odměna. Nicméně každá koruna se počítá…
Redakční systém s částečně vybudovaným obsahem pro podnikatele a menší firmy? Žádný problém!

Redakční systém s částečně vybudovaným obsahem pro podnikatele a menší firmy? Žádný problém!

Sháníte redakční systém postavený zejména pro podnikatele? Chcete podnikat a ne trávit čas učením se s administrací? Sníte o systému, který vám toto ulehčí a nabídne předpřipravenou administraci s částečně vybudovaným obsahem? Netravte čas čtením návodu, ale začněte podnikat s webem na míru vašim potřebám.
Chcete se naučit podnikat? Chybí vám motivace? Nově vám můžeme nabídnout pomoc!

Chcete se naučit podnikat? Chybí vám motivace? Nově vám můžeme nabídnout pomoc!

Vážení čtenáři, na předposlední říjnový víkend jsme si pro vás připravili menší překvapení. Spustili jsme totiž nový magazín, který s námi bude spolupracovat a na který budeme i my sami psát. Je zaměřený na podnikání, motivaci, seberealizaci a příběhy úspěšných podnikatelů. Rádi bychom vás pozvali na www.mladýpodnikatel.cz!
Jonáš Drobík: Junior Business Club sdružuje všechny mladé lidi se zájmem podnikat

Jonáš Drobík: Junior Business Club sdružuje všechny mladé lidi se zájmem podnikat

Začátkem března mě kontaktoval neznámý člověk. Obyčejně vypadající, avšak elegantně vystupující chlápek mi nabídl členství v nějakém klubu pro mladé podnikatele. To mě zaujalo a tak jsem zjišťoval více. Brzy se z chlápka vyklubal podnikatel s nabitým diářem, který vlastní nadnárodní společnost a založil Junior Business Club.
Petr Jeník: Vadí mi, když Werb.cz srovnávají s Webtrhem…

Petr Jeník: Vadí mi, když Werb.cz srovnávají s Webtrhem…

Jméno Petr Jeník nikomu příliš neřekne. Hodně lidí jej ale zná pod přezdívkou Malej Jarda, pod kterou působí především na Webtrhu. Zde vešel do povědomí hlavě svými radami na téma daně a účetnictví, díky nimž získal nejvíce kladných hodnocení ze všech více než 18 tisíc zde zaregistrovaných uživatelů.
Nahoru