V Googlu proběhla manažerská rošáda ve stylu škatulata, škatulata, hejbejte se. Pár lidí odešlo. A přislo. Česky řečeno - reorganizace, kterou postihla i nejoblíbenější RSS čtečku - Google Reader. Akorát ta skončila úplně. V rámci této reorganizace se pouze vyměnily židle v Googlu.
Francouzský operátor Orange před dvěma lety oznámil, že hodlá odkoupit slavný videoportál DailyMotion.com. Nakonec získal 49 % akcií společnosti za 59 milionů eur s tím, že brzy převezme i zbytek. Z finančního reportu od Orange ale vyplývá, že 10. ledna pohltil i zbylých 51 %. Celkově vyšel Orange nákup videoserveru DailyMotion na 127 milionů eur.
Martin Škop, současný výkonný ředitel pro sítě v Čechách a na Slovensku, přechází od 1. března na stejnou pozici do společnosti Telefónica Deutschland. Nahradí tak Andreu Folgueirase, která se stala technologickou ředitelkou společnosti Telefónica v Brazílii.
Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény .CZ, rozšiřuje kapacity svého výzkumného centra Laboratoře CZ.NIC o novou pobočku, kterou otevírá v Plzni.
Výše záloh na sociální a zdravotní pojištění pro osoby samostatně výdělečně činné se zvýší oproti roku 2012 o 747 korun. Živnostníci, kteří platí pouze minimální zálohy jak na na zdravotní, tak sociální pojistné, budou měsíčně platit o 105 korun více.
Z důvodu konkurenčního boje se společnostmi Apple a Google zakoupil Facebook Instagram – mobilní službu pro fotografie. Platba bude realizována v penězích i postoupením akcií. Svět pomalu přechází na mobilní infrastrukturu a Facebook nechce zůstat pozadu.
Při obchodování na internetu jednoznačně prodává fotografie. Zákazník zboží nevidí a nemůže si ho osahat, takže na kvalitě focení kriticky závisí jeho rozhodnutí. Zejména u dražších produktů nebude většina zákazníků riskovat.
Nastala doba boomu e-shopů, denně přibývají stovky nových. Nabídka produktů je v současnosti obrovská. Jak můžeme v tak konkurenčním prostředí dosáhnout úspěchu? Jakým způsobem zákazníka zaujmout, jaký nabídnout produkt? Má smysl začínat?
Krátce: Pokud už v tomto roce odevzdáváte svoje vlastní daňové přiznání, měli byste se pomalu ale jistě pustit do práce. Vyplnění takového formuláře je jednoduché a můžete tak učinit v papírové formě, nebo ve formě elektronické.
V podnikání se každý dopustí mnoha chyb. Pokud se jich bojíte, musíte se s tímto rizikem smířit, nebo raději vůbec nepodnikat. V průběhu vaší podnikatelské kariéry se vám zcela určitě stane něco, čeho později budete litovat. Vždy se tomu ale dá vyhnout…
Pokud se alespoň trochu zajímáte o propagaci webových stránek a marketing na internetu, pak jste určitě mnohokrát narazili na výrazy jako klíčová slova (z angličtiny keywords) a také průzkum a výběr klíčových slov a optimalizace na klíčová slova.
Vůbec první rozhovor na našem webu jsem měl možnost uskutečnit s devětadvacetiletým podnikatelem jménem Michal Hutta. Ten je vlastníkem společnosti Gemba Kaizen a podniká v oblasti internetového marketingu a zprostředkovávání investic, o nichž právě připravuje nový internetový magazín.
V našem dnešním článku navážeme na ten pondělní, ve kterém jsme nakousli problematiku internetové reklamy. Tentokrát se budeme bavit o tom, jak na reklamu na sociálních sítích, kde je hranice mezi e-mailem a spamem, či jakou zvolit cílovou skupinu. Hned na úvod si ale ujasníme nějaké základní pojmy v internetové reklamě.
Uvažujete o propagaci svých firemních stránek (příp. produktů), ale neumíte se zorientovat v reklamním prostředí internetu? Jaký druh reklamy zvolit a jak najít vhodnou cílovou skupinu? V následujících článcích vás provedeme základy internetové reklamy a seznámíme vás se základními pojmy.
Trávíte na počítači mnoho času a chtěli byste spojit příjemné s užitečným? Na internetu je mnoho příležitostí, my nyní pomineme podnikatelské činnosti a větší projekty a zaměříme se na jiné druhy výdělku. Ty převážně vyžadují jen několik minut pozornosti denně, ovšem podle toho také vypadá odměna. Nicméně každá koruna se počítá…
Sháníte redakční systém postavený zejména pro podnikatele? Chcete podnikat a ne trávit čas učením se s administrací? Sníte o systému, který vám toto ulehčí a nabídne předpřipravenou administraci s částečně vybudovaným obsahem? Netravte čas čtením návodu, ale začněte podnikat s webem na míru vašim potřebám.
Vážení čtenáři, na předposlední říjnový víkend jsme si pro vás připravili menší překvapení. Spustili jsme totiž nový magazín, který s námi bude spolupracovat a na který budeme i my sami psát. Je zaměřený na podnikání, motivaci, seberealizaci a příběhy úspěšných podnikatelů. Rádi bychom vás pozvali na www.mladýpodnikatel.cz!
Začátkem března mě kontaktoval neznámý člověk. Obyčejně vypadající, avšak elegantně vystupující chlápek mi nabídl členství v nějakém klubu pro mladé podnikatele. To mě zaujalo a tak jsem zjišťoval více. Brzy se z chlápka vyklubal podnikatel s nabitým diářem, který vlastní nadnárodní společnost a založil Junior Business Club.
Jméno Petr Jeník nikomu příliš neřekne. Hodně lidí jej ale zná pod přezdívkou Malej Jarda, pod kterou působí především na Webtrhu. Zde vešel do povědomí hlavě svými radami na téma daně a účetnictví, díky nimž získal nejvíce kladných hodnocení ze všech více než 18 tisíc zde zaregistrovaných uživatelů.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.