Štítek: Pojmy

Guerilla marketing

Guerill marketing je nekonvenční druh propagace, který má za cíl co maximálně zaujmout originální formou. Jeho taktika spočívá ve třech rocích: udeřit nečekaně, zaměřit se na přesně vytipované cíle, ihned se…

Mobile friendly

Stalo se vám, že jste prohlíželi nějakou webovou stránku na mobilu, ale místo písmen jste viděli jen blechy? Pak daný web rozhodně nebyl mobile friendly. V současné době, kdy se čím…

Zrcadlo

Zrcadlo

Je to možná trochu zavádějící označení, ale jedná se o takzvaný čistý formát. Co si pod tím představit? Každá stránka má určitou velikost, ale text se zpravidla nepíše až do…

Microsite

Microsite je jednoduchý malý web, kterou slouží pouze jako doplnění hlavní webové prezentace.  Používá se k prezentaci jednoho konkrétního produktu či kampaně. Na této stránce se zpravidla objevíte po kliknutí na…

Sales promotion

Sales promotion – česky řečeno podpora prodeje, má za účel po časově omezenou dobu zvýšit spotřebitelskou poptávku a poskytnout spotřebiteli přímý podnět ke koupi, toho docílí poskytnutím určité výhody spotřebiteli….

Full banner

Full banner je formát internetové reklamy. Jedná se o horizontální reklamní proužek  468*60 pixelů.   Full banner  je druh reklamy používaný na WWW stránkách. Jedná se o zpravidla o obrázek či animaci, případně interaktivní grafiku. Bannery tvoří stále…

Autoinzerce

Jako autoinzerce se označuje reklama jednoho média v jiném produktu téhož mediálního provozovatele. Tyto investice se nezapočítávají do inzertních výkonů, tudíž jsou pro média vlastnící obě společnosti velmi výnosné.   Jak autoinzerce…

Ambient marketing – když reklama doopravdy umí zaujmout

Jako ambient marketing se označují nestandardní originální reklamní formáty, oslovující především mladší věkovou skupinu. Ambient markting Vás zaujme humorem, originalitou, interaktivitou a většinou  i 3D reklamní plochou. Ambientová reklama bývá strategicky umístěna nejen…

Kontextová reklama

Kontextová reklama spočívá v reklamních bannerech, které se zobrazují na základě klíčových slov na stránkách. Díky tomu se osloví přímo cílová skupina. Například v článku o pojišťovnách Vám dole vyběhne…

Co to je ahead?

Jedná se o formát internetové reklamy.Přesněji řečeno je to  horizontální reklamní proužek umístěný v záhlaví stránky. Nejčastější rozměry bývají 745*120 pixelů nebo  900*100 pixelů nebo 1000*120 pixelů. Reklamy jsou velmi…

offshore-company-registration

Offshore společnost

Pokud patříte mezi ty, kteří si myslí, že k účinnému snížení daňové povinnosti stačí založit offshore společnost a znát základní pravidla pro její používání, není to tak úplně pravda. Bez promyšlené daňové koncepce a odborné analýzy podnikatelského projektu nemáte šanci, místo úspěchu se dostanete spíše do problémů.

throwback_thursday

Co je to ten Throwback Thursday?

S pojmem Throwback Thursday se setkáte na sociálních sítích. Je to hashtag, kterým se označují příspěvky, v nichž na něco vzpomínáte. Throwback totiž znamená návrat a vy se vracíte k hezkým věcem, které jste prožili. Může to být cokoliv, co se stalo v minulosti.

kickstarter_sl_bp_lead1

Kickstarter

Na crowdfundingový portál Kickstarter narazil určitě každý z nás. Na tomto portále vzniklo několik známých a úspěšných projektů mezi které patří například chytré hodinky Pebble, inteligentní lampa Fluxo a Pixelio, což je věcička, která dokáže přeměnit váš mobilní telefon na moderní a snadno použitelný 3D skener. Úspěchy na tomto portále slaví také Češi a to s projektem RPG hry Kingdom Come: Deliverance.

magnifier-389900_1920

Malý slovníček pojmů ze světa fenoménu startupů

Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.

Nahoru