Společnost Google nedávno obohatila službu Adwords o nový nástroj, jenž má uživatelům a především inzerentům zjednodušit vytváření přehledů PPC kampaní. Na novinku se více podívala agentura LCG New Media.
Štítek: PPC
Online propagace – 3 možnosti, které nesmíte opomíjet
Máte eshop? Pokud ano, je více než jasné, že hlavním směrem v propagaci bude online svět. Tedy internet. Jste v tomto ohledu nováčci a nevíte přesně, kudy se vydat? Pomůžeme vám a poradíme směr, který bude tím nejlepším. Nejprve začneme na sociálních sítích, kde jasně dominuje správa reklamy na Facebooku. Zde už nemusíte propagovat jenom v rámci svých skupin. Daný příspěvek lze poslat dále do světa. Když k tomu přidáte i možnost klasické reklamy, stejně jako bohatých možností cílení, získáte poměrně mnoho nových zákazníků.
Jan Bartoš: Je jedno kolik stojí proklik, důležité je, jestli reklama plní anebo neplní své cíle (I. část)
Honza patří k předním českým odborníkům na Facebook. Pokud potřebujete vědět, jak efektivně utratit své peníze za reklamu na Facebooku, půjdete nejspíše právě za ním. Co vše obnáší práce facebookového PPC specialisty, co musí umět a co vše dnes umožňuje Facebook z pohledu reklamy? O tom jsme si dnes povídali s Honzou Bartošem.
ANKETA: Co vám podnikání na volné noze dalo a co naopak vzalo?
Každý den vstávat ve stejnou hodinu, uvařit si kávu a odplížit se do zaměstnání, ve kterém strávíte přesně předepsanou dobu. Oběd si musíte dát v předepsanou přestávku a musíte dodržovat interní pravidla firmy. Ale tyto povinnosti se netýkají podnikatele na volné noze, respektive freelancera. Ten má na rozdíl od zaměstnance flexibilní pracovní dobu, kterou si sobě přizpůsobí. Není závislý na zaměstnavatelovi a nemusí se nikomu zpovídat, že začal pracovat až v deset namísto v šest. Ale práce na volné noze může mít i svá úskalí.
Google AdWords představuje responzivní reklamy pro obsahovou síť
Systém pro správu reklam – Google AdWords – usnadňuje a urychluje inzerentům vytváření grafických reklam pro obsahovou síť. Představuje takzvané responzivní reklamy, jejichž velikost, vzhled a formát se automaticky přizpůsobí jakémukoliv reklamnímu prostoru.
Kreativní text reklamy aneb nebuď sexuální bezdomovec
Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že systém Google AdWords představil rozšířené textové reklamy navyšující počet znaků. Změna má umožnit, aby byli správci kampaní kreativnější. A za slovo to vzal správce reklamních kampaní webové stránky hledamlasku.cz.
Michal Král: V ČR ide o mega náročný trh, na druhej strane klienti pribúdajú velmi rýchlo
Michalovi se podařilo vybudovat jeden z největších srovnávačů zboží na Slovensku. Nese jméno Pricemania.sk a je aktuálně dvojkou na slovenském trhu.
Google od 13. července zakáže reklamy na půjčky a úvěrové produkty
Včera internetová společnost Google oznámila aktualizaci svých smluvních podmínek AdWords, které by měly zakázat reklamy na Googlu na některé úvěrové produkty. Smluvní podmínky vstoupí v platnost 13. července 2016. A nevýhodné finanční služby už nebudou moci inzerovat své produkty.
Affiliate marketing
Affliate marketing je jednou z forem výkonostního marketingu, který narozdíl od jiné internetové propagace umožňuje platbu nejen za proklik či zobrazení, ale také za zprostředkovanou konverzi či uskutečněný prodej. Affiliate…
PPC reklama
PPC je zkratkou anglického výrazu „Pay Per Click“, tedy zaplať za kliknutí. V PPC reklamě tedy neplatíte za zobrazování reklam, ale pouze za kliknutí na reklamu uživatelem. Navíc, PPC reklamu si můžete vytvořit úplně sami.
Google Merchant: Buďte vidět v Nákupech Google
Google Merchant. Pro někoho španělská vesnice, pro někoho ráj zisků. Internetová společnost Google spustila před několika lety službu Nákupy, která se zaměřuje na výběr a vyhledávání zboží. Funguje na podobném principu jako zbožové vyhledávače Zbozi.cz a Heureka.cz. V tomto článku vám prozradíme, jak Google Merchant založit a jak nahrát produkty z vašeho e-shopu do tohoto systému. Závěrem vám dáme několik užitečných tipů.
Jaký byl letošní Shopcamp 2015?
Začnu asi jako obvykle takovou omáčkou – obvykle na konference moc nejezdím. Nějak to nedávám časově, a když mám volný den, raději jej věnuji vlastnímu podnikání anebo vlastním školením než tomu, že budu jezdit po konferencích. Letos jsem udělal trochu výjimku a těch konferencí jsem navštívil více. Jednou z nich byl také letošní Shopcamp. A jaký byl?
Facebook přichází s reklamním formátem Slideshow
Reklama na Facebooku ve video formátu může poměrně rychle vyčerpat váš datový tarif. Pakliže máte připojení k internetu příliš pomalé, možná se reklama ani nenačte. K těmto účelům sociální síť vytvořila nový reklamní formát, který nazvala Slideshow.
Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví
Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.
Malý slovníček pojmů ze světa fenoménu startupů
Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.
Na Skliku můžete nově oslovit zákazníky podle zájmů, pohlaví a nákupního chování
Spravujete PPC reklamy? Nebyli jste doposud spokojeni s možnostmi cílení v obsahové síti na Skliku? Nyní vás český PPC systém potěší, neboť nově umožňuje cílit na zájmy uživatelů, jejich pohlaví a nákupní chování. V následujících řádcích vám prozradíme rozdíly mezi dvěma zájmovými stromy.
5 PPC expertů, jež se vyplatí na Twitteru sledovat
Twitter je celosvětově využívaná sociální síť, k níž si někdo cestu našel a někdo ne. Pokud patříte do druhé skupiny lidí, která zatím nenašla kouzlo v této síti, možná jí po přečtení…
Zaklik.cz: Naučte se, jak na PPC reklamu
Pokud vás zajímá PPC reklama, zřejmě jste už přišli na to, že dohledat na internetu nějaký komplexní český návod zabývající se touto problematikou je dost obtížné. Ale už nebude. Od nového roku byl totiž spuštěn web, který se celý věnuje PPC reklamě.
8 důvodů, proč potřebujete SEO
O SEO jste jistě někdy něco slyšeli. Nebudeme tady rozebírat, o co jde, protože je to tak široce známý pojem, že je to zřejmě zbytečné. Místo toho se podíváme na důvody, proč optimalizaci pro vyhledávače vlastně potřebujete. Přesvědčíme vás, že funguje.
Štefan Chochláč: Na světe existuje 350 000 majitelů shopů, ti všichni mohou být naši zákazníci (3/3)
Pochází ze Slovenska. Prošel prakticky celým digitálem (PPC, SEO, content management), vlastnil a stále vlastní firmu zaměřující se tvorbu webových stránek, webdesign a srovnání cen zboží Topshopping.sk. Ale hlavně Štefan stojí…