Štítek: PPC

entrepreneur-593358_1280

ANKETA: Co vám podnikání na volné noze dalo a co naopak vzalo?

Každý den vstávat ve stejnou hodinu, uvařit si kávu a odplížit se do zaměstnání, ve kterém strávíte přesně předepsanou dobu. Oběd si musíte dát v předepsanou přestávku a musíte dodržovat interní pravidla firmy. Ale tyto povinnosti se netýkají podnikatele na volné noze, respektive freelancera. Ten má na rozdíl od zaměstnance flexibilní pracovní dobu, kterou si sobě přizpůsobí. Není závislý na zaměstnavatelovi a nemusí se nikomu zpovídat, že začal pracovat až v deset namísto v šest. Ale práce na volné noze může mít i svá úskalí.

digital-marketing-1433427_640

Google AdWords představuje responzivní reklamy pro obsahovou síť

Systém pro správu reklam – Google AdWords – usnadňuje a urychluje inzerentům vytváření grafických reklam pro obsahovou síť. Představuje takzvané responzivní reklamy, jejichž velikost, vzhled a formát se automaticky přizpůsobí jakémukoliv reklamnímu prostoru.

heart-159637_1280

Kreativní text reklamy aneb nebuď sexuální bezdomovec

Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že systém Google AdWords představil rozšířené textové reklamy navyšující počet znaků. Změna má umožnit, aby byli správci kampaní kreativnější. A za slovo to vzal správce reklamních kampaní webové stránky hledamlasku.cz.

stock-exchange-913964_1280

Google od 13. července zakáže reklamy na půjčky a úvěrové produkty

Včera internetová společnost Google oznámila aktualizaci svých smluvních podmínek AdWords, které by měly zakázat reklamy na Googlu na některé úvěrové produkty. Smluvní podmínky vstoupí v platnost 13. července 2016. A nevýhodné finanční služby už nebudou moci inzerovat své produkty.

Affiliate Marketing Business Theme Background

Affiliate marketing

Affliate marketing je jednou z forem výkonostního marketingu, který narozdíl od jiné internetové propagace umožňuje platbu nejen za proklik či zobrazení, ale také za zprostředkovanou konverzi či uskutečněný prodej. Affiliate…

ID-100292128

PPC reklama

PPC je zkratkou anglického výrazu „Pay Per Click“, tedy zaplať za kliknutí. V PPC reklamě tedy neplatíte za zobrazování reklam, ale pouze za kliknutí na reklamu uživatelem. Navíc, PPC reklamu si můžete vytvořit úplně sami.

googlemerchant

Google Merchant: Buďte vidět v Nákupech Google

Google Merchant. Pro někoho španělská vesnice, pro někoho ráj zisků. Internetová společnost Google spustila před několika lety službu Nákupy, která se zaměřuje na výběr a vyhledávání zboží. Funguje na podobném principu jako zbožové vyhledávače Zbozi.cz a Heureka.cz. V tomto článku vám prozradíme, jak Google Merchant založit a jak nahrát produkty z vašeho e-shopu do tohoto systému. Závěrem vám dáme několik užitečných tipů.

Jak si vedl letošní Shopcamp?

Jaký byl letošní Shopcamp 2015?

Začnu asi jako obvykle takovou omáčkou – obvykle na konference moc nejezdím. Nějak to nedávám časově, a když mám volný den, raději jej věnuji vlastnímu podnikání anebo vlastním školením než tomu, že budu jezdit po konferencích. Letos jsem udělal trochu výjimku a těch konferencí jsem navštívil více. Jednou z nich byl také letošní Shopcamp. A jaký byl?

facebook-thumb-wallpaper_1025935033

Facebook přichází s reklamním formátem Slideshow

Reklama na Facebooku ve video formátu může poměrně rychle vyčerpat váš datový tarif. Pakliže máte připojení k internetu příliš pomalé, možná se reklama ani nenačte. K těmto účelům sociální síť vytvořila nový reklamní formát, který nazvala Slideshow.

12132583_1080217121988679_6309339452443999411_o

Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví

Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.

magnifier-389900_1920

Malý slovníček pojmů ze světa fenoménu startupů

Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.

zajmy-uprava-03

Na Skliku můžete nově oslovit zákazníky podle zájmů, pohlaví a nákupního chování

Spravujete PPC reklamy? Nebyli jste doposud spokojeni s možnostmi cílení v obsahové síti na Skliku? Nyní vás český PPC systém potěší, neboť nově umožňuje cílit na zájmy uživatelů, jejich pohlaví a nákupní chování. V následujících řádcích vám prozradíme rozdíly mezi dvěma zájmovými stromy.

Twitter logo

5 PPC expertů, jež se vyplatí na Twitteru sledovat

Twitter je celosvětově využívaná sociální síť, k níž si někdo cestu našel a někdo ne. Pokud patříte do druhé skupiny lidí, která zatím nenašla kouzlo v této síti, možná jí po přečtení…

zaklik_logo

Zaklik.cz: Naučte se, jak na PPC reklamu

Pokud vás zajímá PPC reklama, zřejmě jste už přišli na to, že dohledat na internetu nějaký komplexní český návod zabývající se touto problematikou je dost obtížné. Ale už nebude. Od nového roku byl totiž spuštěn web, který se celý věnuje PPC reklamě.

Kansas-City-SEO

8 důvodů, proč potřebujete SEO

O SEO jste jistě někdy něco slyšeli. Nebudeme tady rozebírat, o co jde, protože je to tak široce známý pojem, že je to zřejmě zbytečné. Místo toho se podíváme na důvody, proč optimalizaci pro vyhledávače vlastně potřebujete. Přesvědčíme vás, že funguje.

photo4

Štefan Chochláč: Na světe existuje 350 000 majitelů shopů, ti všichni mohou být naši zákazníci (3/3)

Pochází ze Slovenska. Prošel prakticky celým digitálem (PPC, SEO, content management), vlastnil a stále vlastní firmu zaměřující se tvorbu webových stránek, webdesign a srovnání cen zboží Topshopping.sk. Ale hlavně Štefan stojí…

profilovka-s-bw-letakom

Štefan Chochláč: Hlavním problémem PPC reklamy pro e-commerce je její časová náročnost (2/3)

Pochází ze Slovenska. Prošel prakticky celým digitálem (PPC, SEO, content management), vlastnil a stále vlastní firmu zaměřující se tvorbu webových stránek, webdesign a srovnání cen tovarů Topshopping.sk. Ale hlavně Štefan stojí za možná revolučním českým startupem Blue Winston. Ten by měl usnadnit práci všem PPCéčkařům. Respektive – spíše jim tu práci bude brát. Měl by totiž umět PPC specialisty zcela nahradit. A tak si o něm konečně jdeme pořádně popovídat.

photo4

Štefan Chochláč: Blue Winston dokáže jednoduše nahradit člověka (1/3)

Pochází ze Slovenska. Prošel prakticky celým digitálem (PPC, SEO, content management), vlastnil a stále vlastní firmu zaměřující se tvorbu webových stránek, webdesign a srovnání cen tovarů Topshopping.sk. Ale hlavně Štefan stojí za možná revolučním českým startupem Blue Winston. Ten by měl usnadnit práci všem PPCéčkařům. Respektive – spíše jim tu práci bude brát. Měl by totiž umět PPC specialisty zcela nahradit. A protože se mi tento projekt zdál zajímavý (a Štefana navíc moc v médiích neuvidíte), tak jsem si jej pozval k nám do redakce, aby nám o tom povykládal více.

CTR (Click Through Rate, Míra prokliku)

Jedná se o procento uživatelů, kteří klikli na zobrazený odkaz či PPC inzerát z celkového počtu zobrazení. Tedy pokud ze 100 lidí, kteří reklamu viděli, kliknul na reklamu / odkaz…

Nahoru