Jedná se o procento uživatelů, kteří klikli na zobrazený odkaz či PPC inzerát z celkového počtu zobrazení. Tedy pokud ze 100 lidí, kteří reklamu viděli, kliknul na reklamu / odkaz…
Štítek: PPC inzeráty
CPC (Cost Per Click)
Cena za proklik, nejčastěji používán u PPC reklamy na Internetu, kde inzerent platí pouze za to, že někdo na inzerát kliknul.
PPC inzerát
Jedná se o textový nebo bannerový inzerát, který se zobrazuje v reklamní síti PPC systému typu Google Adwords nebo Sklik. Je omezen určitými pravidly – délkou inzerátu, cenou, stejně tak…
Google AdWords
Jedná se o PPC systém – stejně jako Sklik. Jeho výhodou (z pohledu provozovatele webu, který je z provizí vyplácen) oproti Skliku jsou zejména vyšší provize za proklik. Z pohledu…
PPC systém
Reklamní PPC systémy jsou například systémy AdWords, český Sklik, vlastní PPC systém provozuje také Facebook, LinkedIn a nebo Twitter. PPC systém je postavený právě na tom, že inzerent si zaplatí…
Adwords
Jedná se o reklamní PPC systém, který využívají inzerenti pro zobrazování PPC inzerátů. Více viz pojem Google Adwords.
Sklik
Systém pro správu reklamy ve vyhledávání a obsahové síti Seznamu. Naprogramoval jej Honza Tichý. Sklik je reklamní PPC systém, ve kterém inzerent platí za proklik na inzerát. Tyto inzeráty se…
PPC reklama
Reklama placená za klik, resp. reklamní systémy, které platbu za klik nabízejí jako jednu z možností (AdWords, Sklik, Facebook, LinkedIn, Twitter). PPC reklama je postavená právě na tom, že inzerent…