Štítek: PPC reklama

Vše, co jste chtěli vědět o SEO, ale báli jste se zeptat

Tímto vícedílným seriálem chceme odstartovat také trošku osvětu na poli SEO. V první, více teoretičtěji zaměřené části si rozebereme, co je to SEO a jak se jeho význam vyvíjel v čase. A…

Reklamy na dezinformačních webech? Seznam.cz jim bránit nebude

Dezinformační weby nebudou omezovány v programu Sklik, informoval o tom výkonný ředitel společnosti Seznam.cz Michal Feix. Přitom ještě před pár dny měla společnost v úmyslu zpravodajské weby a weby se zpravodajským obsahem porušující zásady novinářské práce ze svého PPC systému vyřadit. Tento záměr deklarovala také ve zvláštních pravidlech zveřejněných na internetu minulý týden. Ve středu však firma tuto informaci stáhla a od chystaných změn se rázně distancovala.

Online propagace – 3 možnosti, které nesmíte opomíjet

Máte eshop? Pokud ano, je více než jasné, že hlavním směrem v propagaci bude online svět. Tedy internet. Jste v tomto ohledu nováčci a nevíte přesně, kudy se vydat? Pomůžeme vám a poradíme směr, který bude tím nejlepším. Nejprve začneme na sociálních sítích, kde jasně dominuje správa reklamy na Facebooku. Zde už nemusíte propagovat jenom v rámci svých skupin. Daný příspěvek lze poslat dále do světa. Když k tomu přidáte i možnost klasické reklamy, stejně jako bohatých možností cílení, získáte poměrně mnoho nových zákazníků.

Kreativní text reklamy aneb nebuď sexuální bezdomovec

Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že systém Google AdWords představil rozšířené textové reklamy navyšující počet znaků. Změna má umožnit, aby byli správci kampaní kreativnější. A za slovo to vzal správce reklamních kampaní webové stránky hledamlasku.cz.

PPC reklama

PPC je zkratkou anglického výrazu „Pay Per Click“, tedy zaplať za kliknutí. V PPC reklamě tedy neplatíte za zobrazování reklam, ale pouze za kliknutí na reklamu uživatelem. Navíc, PPC reklamu si můžete vytvořit úplně sami.

Reklamy na Facebooku se dají nově cílit podle toho, kde se uživatel na webu pohybuje

Největší sociální síť Facebook zdokonaluje cílení reklam na základě zájmů uživatelů. Cílení reklamy na Facebooku bude nově využívat data o prohlížení webů a aplikací, jejichž součástí jsou tlačítka této sociální platformy.

Zaklik.cz: Naučte se, jak na PPC reklamu

Pokud vás zajímá PPC reklama, zřejmě jste už přišli na to, že dohledat na internetu nějaký komplexní český návod zabývající se touto problematikou je dost obtížné. Ale už nebude. Od nového roku byl totiž spuštěn web, který se celý věnuje PPC reklamě.

CTR (Click Through Rate, Míra prokliku)

Jedná se o procento uživatelů, kteří klikli na zobrazený odkaz či PPC inzerát z celkového počtu zobrazení. Tedy pokud ze 100 lidí, kteří reklamu viděli, kliknul na reklamu / odkaz…

Nahoru