Štítek: PPC reklama

heart-159637_1280

Kreativní text reklamy aneb nebuď sexuální bezdomovec

Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že systém Google AdWords představil rozšířené textové reklamy navyšující počet znaků. Změna má umožnit, aby byli správci kampaní kreativnější. A za slovo to vzal správce reklamních kampaní webové stránky hledamlasku.cz.

ID-100292128

PPC reklama

PPC je zkratkou anglického výrazu „Pay Per Click“, tedy zaplať za kliknutí. V PPC reklamě tedy neplatíte za zobrazování reklam, ale pouze za kliknutí na reklamu uživatelem. Navíc, PPC reklamu si můžete vytvořit úplně sami.

facebook-interest-based-ads-preferences-800x402

Reklamy na Facebooku se dají nově cílit podle toho, kde se uživatel na webu pohybuje

Největší sociální síť Facebook zdokonaluje cílení reklam na základě zájmů uživatelů. Cílení reklamy na Facebooku bude nově využívat data o prohlížení webů a aplikací, jejichž součástí jsou tlačítka této sociální platformy.

zaklik_logo

Zaklik.cz: Naučte se, jak na PPC reklamu

Pokud vás zajímá PPC reklama, zřejmě jste už přišli na to, že dohledat na internetu nějaký komplexní český návod zabývající se touto problematikou je dost obtížné. Ale už nebude. Od nového roku byl totiž spuštěn web, který se celý věnuje PPC reklamě.

CTR (Click Through Rate, Míra prokliku)

Jedná se o procento uživatelů, kteří klikli na zobrazený odkaz či PPC inzerát z celkového počtu zobrazení. Tedy pokud ze 100 lidí, kteří reklamu viděli, kliknul na reklamu / odkaz…

Nahoru