Tímto vícedílným seriálem chceme odstartovat také trošku osvětu na poli SEO. V první, více teoretičtěji zaměřené části si rozebereme, co je to SEO a jak se jeho význam vyvíjel v čase. A…
Štítek: PPC reklama
Reklamy na dezinformačních webech? Seznam.cz jim bránit nebude
Dezinformační weby nebudou omezovány v programu Sklik, informoval o tom výkonný ředitel společnosti Seznam.cz Michal Feix. Přitom ještě před pár dny měla společnost v úmyslu zpravodajské weby a weby se zpravodajským obsahem porušující zásady novinářské práce ze svého PPC systému vyřadit. Tento záměr deklarovala také ve zvláštních pravidlech zveřejněných na internetu minulý týden. Ve středu však firma tuto informaci stáhla a od chystaných změn se rázně distancovala.
Online propagace – 3 možnosti, které nesmíte opomíjet
Máte eshop? Pokud ano, je více než jasné, že hlavním směrem v propagaci bude online svět. Tedy internet. Jste v tomto ohledu nováčci a nevíte přesně, kudy se vydat? Pomůžeme vám a poradíme směr, který bude tím nejlepším. Nejprve začneme na sociálních sítích, kde jasně dominuje správa reklamy na Facebooku. Zde už nemusíte propagovat jenom v rámci svých skupin. Daný příspěvek lze poslat dále do světa. Když k tomu přidáte i možnost klasické reklamy, stejně jako bohatých možností cílení, získáte poměrně mnoho nových zákazníků.
Kreativní text reklamy aneb nebuď sexuální bezdomovec
Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že systém Google AdWords představil rozšířené textové reklamy navyšující počet znaků. Změna má umožnit, aby byli správci kampaní kreativnější. A za slovo to vzal správce reklamních kampaní webové stránky hledamlasku.cz.
PPC reklama
PPC je zkratkou anglického výrazu „Pay Per Click“, tedy zaplať za kliknutí. V PPC reklamě tedy neplatíte za zobrazování reklam, ale pouze za kliknutí na reklamu uživatelem. Navíc, PPC reklamu si můžete vytvořit úplně sami.
Reklamy na Facebooku se dají nově cílit podle toho, kde se uživatel na webu pohybuje
Největší sociální síť Facebook zdokonaluje cílení reklam na základě zájmů uživatelů. Cílení reklamy na Facebooku bude nově využívat data o prohlížení webů a aplikací, jejichž součástí jsou tlačítka této sociální platformy.
Zaklik.cz: Naučte se, jak na PPC reklamu
Pokud vás zajímá PPC reklama, zřejmě jste už přišli na to, že dohledat na internetu nějaký komplexní český návod zabývající se touto problematikou je dost obtížné. Ale už nebude. Od nového roku byl totiž spuštěn web, který se celý věnuje PPC reklamě.
CTR (Click Through Rate, Míra prokliku)
Jedná se o procento uživatelů, kteří klikli na zobrazený odkaz či PPC inzerát z celkového počtu zobrazení. Tedy pokud ze 100 lidí, kteří reklamu viděli, kliknul na reklamu / odkaz…
AdWords
Adwords je vysoce cílená reklama placená za proklik. Provozovatelem Adwords je Google. Platíte pouze za klienty kteří kliknou na vaši reklamu.Je to podobný reklamní systém jako AdSense, je je určený…
PPC inzerát
Jedná se o textový nebo bannerový inzerát, který se zobrazuje v reklamní síti PPC systému typu Google Adwords nebo Sklik. Je omezen určitými pravidly – délkou inzerátu, cenou, stejně tak…
Google AdWords
Jedná se o PPC systém – stejně jako Sklik. Jeho výhodou (z pohledu provozovatele webu, který je z provizí vyplácen) oproti Skliku jsou zejména vyšší provize za proklik. Z pohledu…
PPC systém
Reklamní PPC systémy jsou například systémy AdWords, český Sklik, vlastní PPC systém provozuje také Facebook, LinkedIn a nebo Twitter. PPC systém je postavený právě na tom, že inzerent si zaplatí…
Adwords
Jedná se o reklamní PPC systém, který využívají inzerenti pro zobrazování PPC inzerátů. Více viz pojem Google Adwords.
PPC reklama
Reklama placená za klik, resp. reklamní systémy, které platbu za klik nabízejí jako jednu z možností (AdWords, Sklik, Facebook, LinkedIn, Twitter). PPC reklama je postavená právě na tom, že inzerent…
PPC
Neboli Pocket PC. Jedná se o hardwarovou specifikaci pro kapesní počítače, které dnes obsahují různé vymoženosti jako digitální fotoaparát, GPS navigaci apod. Operační systém, který Pocket PC využívá, je Microsoft…