Štítek: ppc reklamy

heart-159637_1280

Kreativní text reklamy aneb nebuď sexuální bezdomovec

Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že systém Google AdWords představil rozšířené textové reklamy navyšující počet znaků. Změna má umožnit, aby byli správci kampaní kreativnější. A za slovo to vzal správce reklamních kampaní webové stránky hledamlasku.cz.

c2c_hledani

Click2Call: Sklik přichází s novou funkcí pro mobilní reklamy

Sklik.cz přichází s novou funkcí, která zpestří inzeráty na mobilních telefonech. Funkce zvaná Click2Call zobrazí tlačítko pro přímé volání. Podobnou funkci nabízí už dlouho také systém Google AdWords.

tumblr_inline_nwzsvf2Xwe1tayze1_540

Instagram Ads: Nastavte nové cílení

Ve světě marketingu hraje Instagram stále větší roli. Na významu nabral v okamžiku, kdy zpřístupnil sponzorované příspěvky, respektive reklamy. Tato služba je zajímavá pro celou řadu firem ze všech koutů světa. Reklamy v podobě fotografií či videí jsou mnohem zajímavější než reklamy textového charakteru. Nyní Instagram aktualizoval nastavení reklam a umožňuje další možnosti cílení.

zajmy-uprava-03

Na Skliku můžete nově oslovit zákazníky podle zájmů, pohlaví a nákupního chování

Spravujete PPC reklamy? Nebyli jste doposud spokojeni s možnostmi cílení v obsahové síti na Skliku? Nyní vás český PPC systém potěší, neboť nově umožňuje cílit na zájmy uživatelů, jejich pohlaví a nákupní chování. V následujících řádcích vám prozradíme rozdíly mezi dvěma zájmovými stromy.

Nahoru