Spousta vlastníků webů neoslovuje inzerenty. Asi první zásadní chyba. Představa, že o váš web bude zájem jen tak a inzerenti vám budou chtít utrhat sami ruce, je naprosto mylná. Inzerenti se vám ozvou až v případě, že váš web bude mít nějakou historii, návštěvnost, bude se o něm mluvit atd. To nebude hned tak. Proto se je snažte oslovit.
Zisk společnosti Google Inc. se ve III.čtvrtletí snížil o 20 % a činí tak 2,18 miliardy dolarů. Za stejné období minulého roku byl zisk 2,73 miliardy dolarů. Propad byl zaviněn nárůstem nákladů a snižováním cen za reklamu.
Monetizace, kouzelné slovíčko pro mnoho dnešních online podnikavců a podnikatelů. První důležitá věc, kterou by se měl online podnikatel dozvědět je, že mít web neznamená mít příjem. Pravidlo na úrovni dětí z mateřské školy, přesto však účinnou monetizaci webu zvládá jen málo lidí. Monetizace webu se tak stává jednou z…
Martin Schlemmer, na internetu známý i jako Retal, se asi nejvíce proslavil právě vytvořením podnikatelského fóra Webtrh.cz. To se stalo místem, kde se uskutečňují i statisícové obchody a dokázalo oslovit širokou komunitu odborníků, podnikatelů a mnoha dalších. V našem rozhovoru jsme se ptali na otázky ohledně jeho fóra...
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.