Štítek: PR agentura

bohunekII

Bohuslav Bohuněk: O budoucnost tištěných titulů se nebojím

Bohuslav Bohuněk je známým českým novinářem a redaktorem v MarketingSalesMedia. Svému oboru se plně věnuje již od 90. let, kdy ještě bylo na internetu zázrakem najít kvalitní informace. Proč věří tomu, že tištěné tituly stále mají budoucnost? Jaké chyby dle Bohuslava Bohuňka PRsté neustále opakují? Přečtěte si více v rozhovoru.

Rostislav Kocman 1

Rostislav Kocman: Musíte umět rozlišovat mezi bouří ve sklenici vody a mezi skutečným problémem (3/3)

V poslední části našeho rozhovoru jsme se s Rosťou pošťourali v situaci, kdy prostě udělali z komára velblouda. I Rosťa sám říká, že by se mělo rozlišovat mezi bouří ve…

Rostislav Kocman 1

Rostislav Kocman: Pokud vás jako tiskového mluvčího někdo vykolejí, špatně jste se připravili (2/3)

Pokračuje naše příjemné povídání s Rosťou. Tentokrát nám prozradil něco o své profesionální deformaci, vyjádřil se ke klasické odpovědi tiskových mluvčí „Bez komentáře“ a prozradil, jak vyvést takového tiskového mluvčího…

Rostislav Kocman 1

Rostislav Kocman: To, co potřebuje každý tiskový mluvčí, je poznámkový blok, náhradní propiska a telefon (1/3)

Tentokrát jsme si popovídali s Rosťou Kocmanem. Možná ho znáte díky sporné kauze, o které se dlouhou dobu debatovalo. I k tomu se v rozhovoru dostaneme. Začneme ale pěkně pozvolna,…

markething_uvodni

Jiří Šindelář o Markething: Jsme takoví internetoví partyzáni. A to lidi baví

Přinášení čerstvých informací z oblasti marketingu a komunikace rozhodně nemusí být suchopádná nuda. Právě naopak! Jirka Šindelář, sympatická tvář stojící za projektem Markething, vás o tom přesvědčí.

Nahoru