Štítek: Prezidentské volby

Cast your vote

Miloš Zeman má největší počet fanoušků

Celou Českou republikou se šíří otázka: Koho budeš volit? Kdo si myslíš, že první kolo voleb vyhraje? Stranické volby máme za sebou a nyní je tu v novém roce volba druhá, volba českého prezidenta. Muže, který bude reprezentovat naší zemi. Volební obálku budeme moci vhodit do urny dnes a zítra. Kandidáti moc dobře vědí, že musejí své voliče zaujmout i v prostoru sociálních sítí. Výkonnostní agentura Performic svým patentovaným nástrojem SocialTools, měřila jejich aktivitu popularity právě na Facebooku.

test-drive-canada

Reklamní kampaň Air Canada využívá voleb v USA

Mnoho Američanů se obává výsledku prezidentských voleb. Nemůžeme se jim divit, jen se podívejte, jak jsme s prezidentem dopadli my. Každopádně spousta z nich dokonce přemýšlí o možnosti emigrace do Kanady.

flag-75047_1280

FBI varuje před hackery, kteří se chystají zaútočit během amerických prezidentských voleb

Závěrečná kampaň před prezidentskými volbami ve Spojených státech amerických zvýší aktivitu hackerů, přičemž se objeví mnohem větší množství kybernetických útoků. Varování vyplývá ze zkušeností s předchozími volebními kampaněmi.

preco-se-vzdavam-kandidatury-cover

Slovenští hackeři: Fico odstupuje z voleb

Na Slovensku vrcholí prezidentské volby a oba kandidáti neváhají používat různé taktiky, aby se zbavili toho druhého. Fico například na svého soupeře Kisku vytáhl obvinění z lichvy a členství v scientologické církvi. Ten na něj za to zase podal trestní oznámení pro pomluvu. No a v pátek se na webu Fica objevila zpráva, že z voleb odstupuje. Bylo to ale jen dílo hackerů.

Ilham Alijev.

Ázerbájdžán: Výsledky voleb v mobilní aplikaci ještě před začátkem hlasování

To se tak občas stane, že možnost rychlé rozšíření informace, bez které bychom se dnes snad neobešli, se vymstí. Například když vývojář testuje aplikaci a omylem zveřejní výsledky voleb ještě před zahájením hlasování.

Prezidentské volby: Kandidáti na prezidenta investují miliony do reklamy. Ale internet opomíjejí

Dle článku na Mediaguru.cz investoval do vlastní prezidentské kampaně nejvíce peněz Jan Fischer (26 481 000 Kč). Přitom ani pouhá dvě procenta šla do internetové reklamy (celkem 618 000). Podobně jsou na tom i ostatní kandidáti.
Nahoru