Štítek: Příjmy

Twitter-1260x840

Společnost Twitter snížila ztrátu o 44 miliard a prudce zvýšila příjmy

Americké společnosti Twitter klesla ve třetím čtvrtletí čistá ztráta na 131,7 milionu dolarů, což je v přepočtu zhruba 3,2 miliardy korun z loňských srovnatelných 175,5 milionu dolarů. Příjmy této společnosti však prudce vzrostly. Aby toho nebylo málo, firma zklamala investory slabším výhledem na čtvrté čtvrtletí, což stáhlo dolů akcie v rámci elektronických obchodů po oficiálním uzavření trhů o více než deset procent.

minimal-desktop-wallpaper-apple-logo-white

Apple za 3 měsíce vydělal víc, než Google v roce 2014

Když už víme, jak se Applu v posledních 3 měsících neuvěřitelně dařilo, máme tu možnost porovnat výsledky s dalšími technologickými giganty. Jak si Apple vedl oproti Samsungu se můžete dočíst zde. Další společností, se kterou se Apple může rovnat je Google. Jak titulek napovídá, Apple pomalu, ale jistě konkurenci utíká.

facebook_get_a_life

Facebook: Jaké má ztráty, když náhodou nefunguje?

Jen si to přiznejte. Všichni jsme znepokojení, když náhodou nefunguje Facebook. I když je to jen na pár minut. Pro spoustu lidí je totiž tahle sociální síť stejně nedílnou součástí dne jako třeba oběd. Pro vás je to možná jen dobrý nástroj ke komunikaci s přáteli, pro někoho jiného však cenný nástroj pomáhající v podnikání.

bubblews-cover

Bubblews: Sociální síť, která vám platí za vaše příspěvky

Na sociálních sítích je dnes zaregistrovaný téměř každý. Jsou takoví, kteří je aktivně využívají a neustále zveřejňují nějaké příspěvky. Pak jsou takoví, kteří je využívají jen jako tišší pozorovatelé. Co kdyby vám ale někdo řekl, že vám za každý nový příspěvek zaplatí? To by se pak vyplatilo, ne? Tak se pojďte seznámit s Bubblews. Tam je to totiž realitou.

Teckler spouští novou službu, která pomáhá vlastníkům webů zpeněžit obsah

Tisková zpráva: Teckler spouští novou službu, která pomáhá vlastníkům webů zpeněžit obsah

Firma Teckler vytváří nový koncept pro využívání internetu. Jedná se o koncept, který dává 100% kontrolu do rukou uživatelů a současně je založen na vylepšení nástrojů, které existují již dnes. Díky tomu si mohou uživatelé vytvářet konkrétní obsah a získat tak další zdroj příjmu.
Nahoru