Štítek: Případová studie

Jaká barva je na webu nejlepší?

Jaká barva je na webu nejlepší?

Barvy jsou nedílnou součástí toho, jak vnímáme svět. Podle barvy si určíme, zda se nám něco líbí či nikoliv, barvy kolem nás ovlivňují naši náladu, barvami vyjadřujeme své pocity. A právě z těchto důvodů jsou tak důležité i na webu. Které z nich jsou tedy na web nejlepší?
Sociální sítě v ČR: Facebook, YouTube a Spolužáci.cz

Sociální sítě v ČR: Facebook, YouTube a Spolužáci.cz

Nikdo nepochybuje o tom, že stejně jako Facebook vládne světu, má největší počet uživatelů i u nás v Česku. Co byste už ale možná neřekli je, že velký podíl u nás mají i staří dobří Spolužáci. Mnoho lidí je zná a má na nich profil.

Tisková zpráva: Za poslední rok 79 % podniků zaznamenalo mobilní bezpečnostní incident

Společnost Check Point® Software Technologies Ltd. (Nasdaq: CHKP), světový lídr v oblasti zabezpečení internetu, publikovala svou druhou mobilní bezpečnostní zprávu. Ta mimo jiné odhaluje, že 79 % podniků zaznamenalo v posledním roce mobilní bezpečnostní incident. Náklady na jejich řešení byly značné. Nová zpráva rovněž zjistila, že 42 % podniků mělo ve sledovaném období více než šest incidentů. 16 % organizací na řešení těchto událostí vynaložilo více než 500 tisíc USD.
Apple je stále nejhodnotnější značkou na světě

Tisková zpráva: Apple je stále nejhodnotnější značkou na světě

Společnost Apple obhájil první pozici mezi nejhodnotnějšími značkami světa. Hodnota značky Apple vzrostla o 1 %, naopak třeba značka Samsung zaznamenala nárůst o 51 %.

Nová anketa ukázala že Nokia Lumia 920,Sony Xperia Z a iPhone 5 jsou nejžádanějšími smartphony na trhu

Magazín PC Adviser se ptal uživatelů, který smartphone ze současných nejlepších modelů na trhu by si vybrali, pokud by nebrali v potaz jeho cenu a ostatní důvody proč by si smartphone nekoupili.

Případová studie AdWords: Jak Enhanced Campaigns pomohli firmám Adidas a RadioShack

Na objevit.cz jsme zmínili novou vychytávku AdWords zvanou Enhanced Campaigns, která vylepšuje možnosti správců při práci s mobilními kampaněmi. Tým AdWords si tohoto nástroje očividně velmi cení a aby podpořil jeho používání, publikoval na svém webu dvě případové studie velkých firem zdůrazňující význam mobilních webů.
Nahoru