Štítek: Produkt

businessman-562572_1280

Přehodnocení marketingového mixu aneb koncept pěti P

Důkladné promyšlení všech prvků Vašeho byznysu Vám může být velmi prospěšné, bez ohledu na to, o jak malé části se jedná. Je to zásadní věc při umisťování značky, produktu či služby na trh. A složky v konceptu 5P jsou ty pravé klíčové marketingové nástroje k tomu, abyste svůj byznys promysleli strategicky.

hand-895588_1280

Slovník pojmů: Marketingový výzkum

Marketingový výzkum je způsob získávání informací o obchodním trhu (konkurence, tržní příležitosti, rizika, cílové skupiny apod.), které mají význam pro úspěšné vedení firmy. Výstupy z marketingového výzkumu jsou důležitou součástí tvorby marketingové i celopodnikové strategie.

Na Kickstarteru měl tento projekt úspěch, tvůrce ale nastavil špatnou cenu a nezvládl velký zájem

Na Kickstarteru měl tento projekt úspěch, tvůrce ale nastavil špatnou cenu a nezvládl velký zájem

Před 2 lety se na Kickstarteru objevil projekt, který představil chladicí box Coolest Cooler. Tento projekt si získal u lidí velký ohlas a tak se není čemu divit, že se dostal do výroby. A právě v tuto chvíli tento projekt všechny zklamal – tvůrce projektu nastavil cenu příliš nízko a firmě, která se výrobou zabývala, došly peníze, Dodnes tento chladicí box obdrželo pouze 20 tisíc lidí.

daf63ce7-3216-40f4-83bd-beaa0bece09a_original-

Athénská umělkyně vytvořila frustrující verze předmětů, které máme na denním pořádku!

Katerina Kamprani je athénská architektka, která se zviditelnila díky svému (anti)designerskému projektu The Uncomfortable. Už z názvu tohoto projektu poznáte, že vytvořila produkty, které u diváků vyvolají poměrně nepříjemné pocity – produkty jsou nepohodlné, nepraktické a frustrující.

a28b2f40376c5bc42d5d7c21b81def0d

Vzpomínáte si na těchto 10 technologií z minulosti?

V dnešní době chytrých a moderních technologií už nikdo nevzpomíná na ty staré. Pojďme si připomenout technologie, které využívali vaši prarodiče a možná i rodiče. Znáte je?

Tisková zpráva: Ostravu navštíví odborníci i významné osobnosti podnikatelské sféry

26.2.2014 Ostrava Ostravu tento rok navštíví odborníci podnikání, financí a novátorských myšlenek, a to dokonce čtyřikrát. Coworkingové centrum Viva Ostrava, které podporuje ÚMOB Jih, připravilo čtyři velké podnikatelské konference pro…

stock-info

14 tipů: Jak vytvořit stránku produktu, který se bude dobře prodávat?

Pokud chcete prodat nějaký produkt, je samozřejmě důležitá jeho kvalita. Avšak pokud prodáváte přes internet, je tu i spousta dalších věcí, které zákazníkovo rozhodnutí ovlivní. Například to, jak vypadá stránka produktu. To byste netušili, jakých triků lze využít k přesvědčení nakupujícího.

Nahoru