Štítek: propagace

161017_EM_UberDrone

Uber používá ke své propagaci drony, kteří dráždí řidiče v dopravních zácpách

Uber je globální společnost, která umí získat pozornost. Ve městě Mexico City, ve kterém žije 9 milionů lidí, jsou na každodenním pořádku dopravní zácpy. A právě dopravní zácpy využila společnost umožňující objednání přepravy osobních automobilem ke své propagaci.

businessman-562572_1280

Přehodnocení marketingového mixu aneb koncept pěti P

Důkladné promyšlení všech prvků Vašeho byznysu Vám může být velmi prospěšné, bez ohledu na to, o jak malé části se jedná. Je to zásadní věc při umisťování značky, produktu či služby na trh. A složky v konceptu 5P jsou ty pravé klíčové marketingové nástroje k tomu, abyste svůj byznys promysleli strategicky.

banner-1013515_1280

Slovník pojmů: Marketingový mix aneb 4P

Marketing je jednoduše definován, jako „uvedení správného produktu na správné místo, za správnou cenu a ve správném čase.“ Ačkoli toto tvrzení zní docela snadně, tak k jeho splnění je potřeba tvrdé práce a dlouhých průzkumů. Následně stačí, aby byla jen jedna část trochu „mimo osu“ a slibný produkt či služba mohou rázem selhat a udělat těžko celé firmě.

160211123156-deadpool-780x439

Deadpool, fénomén, který ovládl celý svět!

Ryan Reynolds je velmi populární a oblíbený herec, který se dlouhých 11 let snažil protlačit zfilmování Marvelovského komixu Deadpool. To se mu úplnou náhodou po určitém čase povedlo a jak jste mohli vidět ve filmu, opravdu ta snaha stála za to. Teď už můžeme jen doufat, že Deadpool prvním dílem neskončí a studio 20th Century Fox se rozhodne pro pokračování tohoto fénoménu.

Jak si vedl letošní Shopcamp?

Jaký byl letošní Shopcamp 2015?

Začnu asi jako obvykle takovou omáčkou – obvykle na konference moc nejezdím. Nějak to nedávám časově, a když mám volný den, raději jej věnuji vlastnímu podnikání anebo vlastním školením než tomu, že budu jezdit po konferencích. Letos jsem udělal trochu výjimku a těch konferencí jsem navštívil více. Jednou z nich byl také letošní Shopcamp. A jaký byl?

facebook-interest-based-ads-preferences-800x402

Reklamy na Facebooku se dají nově cílit podle toho, kde se uživatel na webu pohybuje

Největší sociální síť Facebook zdokonaluje cílení reklam na základě zájmů uživatelů. Cílení reklamy na Facebooku bude nově využívat data o prohlížení webů a aplikací, jejichž součástí jsou tlačítka této sociální platformy.

hoverboard

Hoverboard od Lexusu se neumí vznášet, je to jen hra magnetů

Možná jste během minulého týdne někde zahlédli obrázek vznášejícího se skateboardu. Ano, Lexus se skutečně chlubil tím, že vytvořil hoverboard, který bude odzkoušený letos v létě v Barceloně. Všichni se podivovali nad tím, jak zařízení funguje. Že bychom konečně přišli na princip pohádkových létajících koberců?

2015-06-09_15-31-46

Pornhub chce natáčet ve vesmíru! Žádá fanoušky o 3,4 miliony dolarů, přispejete také?

Zatímco ostatní porno servery se snaží jednat v co největší diskrétnosti, Pornhub se nestydí. A nyní dokonce veřejně žádá fanoušky o 3,4 miliony dolarů. Chtějí totiž točit pornografii ve stavu beztíže!

Bude na tom Facebook vydělávat? To se zatím ještě neví...

Facebook: Jaké příspěvky lidem nejvíce vadí?

Facebook na svém blogu publikoval příspěvek, ve kterém dost jasně vystupuje proti příspěvkům, které obsahují reklamu nebo něco propagují. Lidem se prý nelíbí. S reklamou, která je placená (vidíte ji třeba na pravé straně hlavní stránky), ovšem problém nemají.

Screenshot_1

Video: První den na Slezské univerzitě v Opavě. Tak na tuhle vysokou školu chcete určitě jít!

Tento klip byl vytvořen pro soutěž Slezské univerzity v Opavě o nejlepší propagační video, ale jelikož byl soutěž zrušena a video odmítnuto (kdo ví z jakých důvodů), můžete si ho…

GooglePlus

Google+ spouští vlastní sociální reklamy

Google včera oznámil, že firmy, které aktivně používají Google+, budou moci prostřednictvím svých příspěvků generovat grafické reklamy, které se budou zobrazovat lidem po celém webu.

Jak zadarmo oslovit tisíce uživatelů skrze YouTube?

Jak zadarmo oslovit tisíce uživatelů skrze YouTube?

Stejně jako Google i YouTube vám nabízí dvě možnosti, jak propagovat svá videa. První možnost vás nebude stát nic víc než čas. Nepotřebujete k tomu žádné peníze. Vystačíte si s nulovým budgetem. Druhou možností je si platit reklamu (na YouTube a na dalších sociálních sítích). My se dnes zaměříme na kroky, které mohou zvýšit sledovanost vašich videí a přitom vás nebudou stát ani korunu.
Jak může Samsung zachránit tablety s Windows 8

Jak může Samsung zachránit tablety s Windows 8

Tablety s Windows 8 a Windows RT na tom nejsou moc dobře. Tvoří jen 7,5% z celkového trhu s tablety, mnozí výrobci od nich utíkají co nejdále. Vypadá to opravdu špatně, co? Ale ne tak rychle. Na dnešní velké akci může Samsung Microsoftu nabídnout záchrannou vestu, která mu může pomoci udržet Windows tablety ve hře.
Jan Linhart: Důležitější než SEO je kvalitní produkt a konkurenceschopný web

Jan Linhart: Důležitější než SEO je kvalitní produkt a konkurenceschopný web

Snad každý Čech a Slovák, který se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače, se musel setkat s přezdívkou Arar, pod níž vystupuje Jan Linhart, zakladatel vlastní společnosti zabývající se právě zvyšováním příjmu webových stánek pomocí SEO, spoluautor úspěšné knihy a dnes také provozovatel mnoha zajímavých projektů…
Virální marketing: Balíčková reklama

Virální marketing: Balíčková reklama

Rozmáhá se nový způsob reklamy. Firmy posílají lidem balíčky se vzorky novinek. Lidé pak tyto balíčky komentují na sociálních sítích a všude možně na internetu. Dělají firmě reklamu.
„Galaxy S4 mě činí šťastným,“ napsal tenista Ferrer. Z iPhonu.

„Galaxy S4 mě činí šťastným,“ napsal tenista Ferrer. Z iPhonu.

Je obvyklé, že slavné osobnosti propůjčují své jména reklamě a propagaci nejrůznějších výrobků. Často se snaží, aby celá reklama vyzněla nenápadně, aby nebylo poznat, že se jedná o marketingovou aktivitu. Skutečně „povedený“ kousek se teď podařil španělskému tenistovi Davidu Ferrerovi.
Nahoru