Štítek: Psaní PPC inzerátů

CTR (Click Through Rate, Míra prokliku)

Jedná se o procento uživatelů, kteří klikli na zobrazený odkaz či PPC inzerát z celkového počtu zobrazení. Tedy pokud ze 100 lidí, kteří reklamu viděli, kliknul na reklamu / odkaz…

Psaní PPC inzerátů – používáte u něj hlavu?

Psaní PPC inzerátů – používáte u něj hlavu?

PPC je nesmírně komplexní obor. Nebudu věci zjednodušovat a hlásat, že inzeráty jsou to hlavní – naopak jsou většinou jen třešničkou na dortu tvrdé práci s analýzou klíčových slov a průběžného vyhodnocování kampaní. Tahle třešnička je však setsakramentsky důležitá – V 95 znacích musíte zaměřit přesnou cílovou skupinu a přesvědčit ji k nákupu. Přesto často vidím odfláklé nebo rovnou hrozné inzeráty plné klišé. Na několika příkladech si proto ukážeme, jak PPC inzeráty psát lépe.
Nahoru