Jedná se o procento uživatelů, kteří klikli na zobrazený odkaz či PPC inzerát z celkového počtu zobrazení. Tedy pokud ze 100 lidí, kteří reklamu viděli, kliknul na reklamu / odkaz…
Štítek: Psaní PPC inzerátů
CPC (Cost Per Click)
Cena za proklik, nejčastěji používán u PPC reklamy na Internetu, kde inzerent platí pouze za to, že někdo na inzerát kliknul.
PPC inzerát
Jedná se o textový nebo bannerový inzerát, který se zobrazuje v reklamní síti PPC systému typu Google Adwords nebo Sklik. Je omezen určitými pravidly – délkou inzerátu, cenou, stejně tak…
Google AdWords
Jedná se o PPC systém – stejně jako Sklik. Jeho výhodou (z pohledu provozovatele webu, který je z provizí vyplácen) oproti Skliku jsou zejména vyšší provize za proklik. Z pohledu…
PPC reklama
Reklama placená za klik, resp. reklamní systémy, které platbu za klik nabízejí jako jednu z možností (AdWords, Sklik, Facebook, LinkedIn, Twitter). PPC reklama je postavená právě na tom, že inzerent…
Psaní PPC inzerátů – používáte u něj hlavu?
PPC je nesmírně komplexní obor. Nebudu věci zjednodušovat a hlásat, že inzeráty jsou to hlavní – naopak jsou většinou jen třešničkou na dortu tvrdé práci s analýzou klíčových slov a průběžného vyhodnocování kampaní. Tahle třešnička je však setsakramentsky důležitá – V 95 znacích musíte zaměřit přesnou cílovou skupinu a přesvědčit ji k nákupu. Přesto často vidím odfláklé nebo rovnou hrozné inzeráty plné klišé. Na několika příkladech si proto ukážeme, jak PPC inzeráty psát lépe.