Štítek: Reklama

uvodka2

Malá slevová kampaň Alzy aneb 13 dní (ne)spravedlnosti!

Oblíbená malá tiskárna s ještě oblíbenějšími funkcemi kopírování a skenování. Ideální volba pro každého, kdo chce rychle něco vytisknout nebo obšlehnout v kvalitě, která je bezproblémová i v roce 2018. Připomíná vám to něco? Ne? Nevadí, slevová kampaň Alzy to napraví! Aneb jak zrekapitulovat 13 dní ve funkci pomocí slev.

E-Marketing-1

Jen 3 % Čechů považuje internetovou reklamu za užitečnou, 70 % se ji snaží omezit

Digitální agentura AITOM, specialista na tvorbu komplexních internetových řešení, se ve svém nejaktuálnějším výzkumu zaměřila na to, jak Češi vnímají internetovou reklamu. Zjistila například, že až 90 % Čechů si přeje, aby bylo reklamu možné vypnout úplně, a vyhodnotila, že k nákupu motivuje pětkrát více ženy než muže.

bil

Český trh internetové reklamy z pohledu Internet BillBoard

Technologie internetové reklamy Internet BillBoard zasahuje v České republice 7,3 milionů uživatelů měsíčně, prakticky tak dokáže zasáhnout 97 % české internetové populace. V roce 2017 bylo 81 % prostoru jejich klientů využito pro komerční kampaně. V loňském roce se v internetové reklamě v Česku protočilo 23,3 miliardy korun, což představuje 18% meziroční nárůst. V souvislosti s tím je důležité připomenout i to, že už v roce 2015 předstihla internetová reklama v Evropě tu televizní.

meet-graham-the-superhuman-evolved-to-survive-car-accidents__261262_

Reklamní kampaně 2017: „MEET GRAHAM“ – tělo, které může přežít dopravní nehody

Začátkem každého roku se vyhodnocují nejúspěšnější počiny roku minulého. V tomto článku se dozvíme o nejlepších reklamních kampaních v roce 2017. Agentura Gunn report zveřejnila jejich žebříček.

3884278-img-facebook-smartphone-logo-socialni-site-internet-v8

Facebook se vrací k základům: méně reklam a virálů, více smysluplných příspěvků

Přestože zisky Facebooku za loňský rok vzrostly více než kdy předtím, Mark Zuckerberg plánuje vrátit sociální síť k jejím základům. Nový algoritmus ukáže lidem více příspěvků od přátel a komunitních…

Today - Season 63

Nehrajte si s Grumpy Cat, nebo se pořádně plácnete přes kapsu

O tom, že zahrávat si s majiteli legendární kočky Grumpy Cat a porušovat společné dohody se nevyplácí, se přesvědčila společnost Grenade Beverage. Po prohraném soudním sporu o nedovolené užívání motivu Grumpy Cat musí vlastníkům rozmrzelého domácího mazlíčka vyplatit přes 700 tisíc amerických dolarů.

Bez názvu

Nevydařená reklama: H&M čelí kritice ze stran zákazníků i odborné veřejnosti

Společnost H&M odstranila ze svého eshopu reklamní fotografii afroamerického chlapce poté, co zvedla vlnu kritiky na sociálních sítích. Za pár momentů H&M nasbírali stovky negativních komentářů a sdílení. Chlapec totiž…

kajinek nahled

Brněnský e-shop prodává Kajínky, bonbóny sladké jako jeho svoboda

To není vtip, bohužel. Takže až vás vaše dítě poprosí o Kajínka, nejprve napočítejte do deseti, uklidněte se, a teprve pak odpovězte, že ne. Tedy pokud nechcete podporovat už tak poměrně slušně vybudovanou značku bývalého trestance v typickém zeleném tílku, v opačném případě přejeme dobrou chuť.

apple

Vánoce u Applu: Reklamní spot natočený v ulicích romantické Prahy

Do Vánoc zbývá necelý měsíc, a to je ten správný čas pro slavnostní zahájení punčové sezóny i pravé nákupní horečky. Té každoročně předchází spuštění více či méně povedených vánočních kampaní útočících na naše peněženky. Kromě tuzemských firem ani letos samozřejmě nelenily velké zahraniční společnosti a vypustily do světa své svátečně laděné spoty zaměřené na posílení brandu nebo konkrétních produktů. Výjimkou není ani Apple, který se letos pochlubil originální vánoční reklamou, která se částečně natáčela v centru Prahy pod peřinou umělého sněhu.

Tinder

Tinder versus realita. Jak funguje online seznamování ve skutečném světě?

Na internetové seznamce sexy sympaťák, který vede vzrušující řeči, v realitě povrchní a sprosté čuně. Stejné hlášky, ale diametrálně odlišné reakce. V čem se dnes tak populární online seznamování liší od běžného oslovení na ulici, že jsme při něm ochotni tolerovat způsob komunikace, který bychom běžně označili za pohoršující? Podívejte se na šokující video, které natočili autoři nové seznamovací aplikace TrueView ve spojení s kreativní agenturou Don’t Panic London. Účelem jejich společného projektu bylo vytvoření unikátního sociálního experimentu o tom, jak Tinder (ne)funguje v realitě všedního dne.

suistudio_4

Konec nahých žen v reklamách? Dánská firma obrátila role a sklízí uznání i kritiku

Kdy jste naposledy na billboardu viděli nahého muže? Určitě už pěkně dávno, možná dokonce nikdy. (Polo)nahými ženami se to naproti tomu v reklamách jenom hemží. Když se nad tím zamyslíme, není to vlastně trochu zvláštní?

Wifi-Calling-hed-2017

Geniální reklamní kampaň odstranila z časopisu všechny černé tečky. Co tím chtěla říct?

Minulý pátek byli pravidelní čtenáři britského deníku Daily mail možná poněkud překvapeni. Víkendový magazín s názvem It´s Friday! totiž z neznámého důvodu obsahoval místo klasických černých růžové, modré, zelené a oranžové tečky za větami.

Screen Shot 2017-08-27 at 6.09.23 PM

Novinka Instagramu na Facebooku: chytré cílení kampaní na širší okruhy

Pokud jste se někdy potýkali s tím, že máte na Istagramu velkou základnu uživatelů, kteří vás sledují, ale nemohli jste na ně cílit reklamu, máme pro vás dobrou zprávu. Nově je na Facebooku možnost tyto účty lépe propojit s ohledem na získání širšího vhodného publika pro vaší kampaň. Pokud je tento nástroj využit správně, může být velmi účinný. Jak to tedy funguje a jaké to má výhody?

hashtag

Hashtag slaví. Tušíte, jak dlouho už jej používáme?

Klávesová zkratka AltGr+3, která pomáhá vytvořit symbol křížku (#), byla ještě donedávna pro většinu běžných uživatelů sociálních sítí neznámou. Tento znak se totiž v běžně psaném projevu takřka nepoužíval a nebyl tedy důvod, proč se jej naučit. Změnilo se to právě před deseti lety, kdy se na Twitteru poprvé objevil hashtag.

sklik

Reklamy na dezinformačních webech? Seznam.cz jim bránit nebude

Dezinformační weby nebudou omezovány v programu Sklik, informoval o tom výkonný ředitel společnosti Seznam.cz Michal Feix. Přitom ještě před pár dny měla společnost v úmyslu zpravodajské weby a weby se zpravodajským obsahem porušující zásady novinářské práce ze svého PPC systému vyřadit. Tento záměr deklarovala také ve zvláštních pravidlech zveřejněných na internetu minulý týden. Ve středu však firma tuto informaci stáhla a od chystaných změn se rázně distancovala.

ctk_white

Tisková zpráva: Nová reklamní kampaň TCL debutuje v 15 zemích Eurasie

Zcela nová reklamní kampaň společnosti TCL byla zahájena 6. července 15 zemích světa včetně Ruska, Itálie a Francie. Je příkladem toho, jak čínská značka může zářit na světové scéně a jak otevřená čínská firma může dosáhnout oboustranného prospěchu a vytvořit partnerství v procesu globálního rozvoje.

11406774_908188812574214_4450958870134026087_n3

Reklamní poutač 365 x jinak. Geniální reklamní tah mexické restaurace v Texasu.

Jak podpořit své podnikání? Pokud někdy zavítáte do Texasu do Tex-Mex restaurace El Arroyo na Cooper Street v Austinu, máte možnost spatřit naprosto skvělý reklamní tah. Sami o sobě tvrdí,…

funny-lego-jokes-24-57dbb570a7fad__6051

Risk se vyplácí! Stále aktuální reklama se sexuálním podtextem na kávu Senseo.

Uplynulo již dlouhých 6 let od doby, kdy vznikla neotřelá reklama na kávové pody Senseo Moment (za značkou stojí Douwe Egberts a Philips) s reklamním sloganem Secure your Senseo moment….

heineken

VIRAL: Heineken přichází s kontroverzní reklamou, která testuje lidskost a charakter

Pivovarská společnost z Nizozemí přichází s kontroverzní reklamou testující lidskost, charakter a schopnost změnit se. V kampani zvané #OpenYourWorld společnost Heineken, od které byste čekali spíše tradiční pivní reklamu se spoře oděnými modelkami, proti sobě staví dvě úplně protikladné osoby. Dokáže si popírač klimatu něco říct s ekologickým aktivistou?

Nahoru