Štítek: Reklama

kajinek nahled

Brněnský e-shop prodává Kajínky, bonbóny sladké jako jeho svoboda

To není vtip, bohužel. Takže až vás vaše dítě poprosí o Kajínka, nejprve napočítejte do deseti, uklidněte se, a teprve pak odpovězte, že ne. Tedy pokud nechcete podporovat už tak poměrně slušně vybudovanou značku bývalého trestance v typickém zeleném tílku, v opačném případě přejeme dobrou chuť.

apple

Vánoce u Applu: Reklamní spot natočený v ulicích romantické Prahy

Do Vánoc zbývá necelý měsíc, a to je ten správný čas pro slavnostní zahájení punčové sezóny i pravé nákupní horečky. Té každoročně předchází spuštění více či méně povedených vánočních kampaní útočících na naše peněženky. Kromě tuzemských firem ani letos samozřejmě nelenily velké zahraniční společnosti a vypustily do světa své svátečně laděné spoty zaměřené na posílení brandu nebo konkrétních produktů. Výjimkou není ani Apple, který se letos pochlubil originální vánoční reklamou, která se částečně natáčela v centru Prahy pod peřinou umělého sněhu.

Tinder

Tinder versus realita. Jak funguje online seznamování ve skutečném světě?

Na internetové seznamce sexy sympaťák, který vede vzrušující řeči, v realitě povrchní a sprosté čuně. Stejné hlášky, ale diametrálně odlišné reakce. V čem se dnes tak populární online seznamování liší od běžného oslovení na ulici, že jsme při něm ochotni tolerovat způsob komunikace, který bychom běžně označili za pohoršující? Podívejte se na šokující video, které natočili autoři nové seznamovací aplikace TrueView ve spojení s kreativní agenturou Don’t Panic London. Účelem jejich společného projektu bylo vytvoření unikátního sociálního experimentu o tom, jak Tinder (ne)funguje v realitě všedního dne.

suistudio_4

Konec nahých žen v reklamách? Dánská firma obrátila role a sklízí uznání i kritiku

Kdy jste naposledy na billboardu viděli nahého muže? Určitě už pěkně dávno, možná dokonce nikdy. (Polo)nahými ženami se to naproti tomu v reklamách jenom hemží. Když se nad tím zamyslíme, není to vlastně trochu zvláštní?

Wifi-Calling-hed-2017

Geniální reklamní kampaň odstranila z časopisu všechny černé tečky. Co tím chtěla říct?

Minulý pátek byli pravidelní čtenáři britského deníku Daily mail možná poněkud překvapeni. Víkendový magazín s názvem It´s Friday! totiž z neznámého důvodu obsahoval místo klasických černých růžové, modré, zelené a oranžové tečky za větami.

Screen Shot 2017-08-27 at 6.09.23 PM

Novinka Instagramu na Facebooku: chytré cílení kampaní na širší okruhy

Pokud jste se někdy potýkali s tím, že máte na Istagramu velkou základnu uživatelů, kteří vás sledují, ale nemohli jste na ně cílit reklamu, máme pro vás dobrou zprávu. Nově je na Facebooku možnost tyto účty lépe propojit s ohledem na získání širšího vhodného publika pro vaší kampaň. Pokud je tento nástroj využit správně, může být velmi účinný. Jak to tedy funguje a jaké to má výhody?

hashtag

Hashtag slaví. Tušíte, jak dlouho už jej používáme?

Klávesová zkratka AltGr+3, která pomáhá vytvořit symbol křížku (#), byla ještě donedávna pro většinu běžných uživatelů sociálních sítí neznámou. Tento znak se totiž v běžně psaném projevu takřka nepoužíval a nebyl tedy důvod, proč se jej naučit. Změnilo se to právě před deseti lety, kdy se na Twitteru poprvé objevil hashtag.

sklik

Reklamy na dezinformačních webech? Seznam.cz jim bránit nebude

Dezinformační weby nebudou omezovány v programu Sklik, informoval o tom výkonný ředitel společnosti Seznam.cz Michal Feix. Přitom ještě před pár dny měla společnost v úmyslu zpravodajské weby a weby se zpravodajským obsahem porušující zásady novinářské práce ze svého PPC systému vyřadit. Tento záměr deklarovala také ve zvláštních pravidlech zveřejněných na internetu minulý týden. Ve středu však firma tuto informaci stáhla a od chystaných změn se rázně distancovala.

ctk_white

Tisková zpráva: Nová reklamní kampaň TCL debutuje v 15 zemích Eurasie

Zcela nová reklamní kampaň společnosti TCL byla zahájena 6. července 15 zemích světa včetně Ruska, Itálie a Francie. Je příkladem toho, jak čínská značka může zářit na světové scéně a jak otevřená čínská firma může dosáhnout oboustranného prospěchu a vytvořit partnerství v procesu globálního rozvoje.

11406774_908188812574214_4450958870134026087_n3

Reklamní poutač 365 x jinak. Geniální reklamní tah mexické restaurace v Texasu.

Jak podpořit své podnikání? Pokud někdy zavítáte do Texasu do Tex-Mex restaurace El Arroyo na Cooper Street v Austinu, máte možnost spatřit naprosto skvělý reklamní tah. Sami o sobě tvrdí,…

funny-lego-jokes-24-57dbb570a7fad__6051

Risk se vyplácí! Stále aktuální reklama se sexuálním podtextem na kávu Senseo.

Uplynulo již dlouhých 6 let od doby, kdy vznikla neotřelá reklama na kávové pody Senseo Moment (za značkou stojí Douwe Egberts a Philips) s reklamním sloganem Secure your Senseo moment….

heineken

VIRAL: Heineken přichází s kontroverzní reklamou, která testuje lidskost a charakter

Pivovarská společnost z Nizozemí přichází s kontroverzní reklamou testující lidskost, charakter a schopnost změnit se. V kampani zvané #OpenYourWorld společnost Heineken, od které byste čekali spíše tradiční pivní reklamu se spoře oděnými modelkami, proti sobě staví dvě úplně protikladné osoby. Dokáže si popírač klimatu něco říct s ekologickým aktivistou?

https---blueprint-api-production.s3.amazonaws.com-uploads-card-image-444993-6541a53a-4924-4255-9bc9-74fce43daf28

Lexus s 41 999 LED světýlky je jezdící reklamní plochou

V New Yorku právě probíhá Auto Show a kromě opravdu pěkných vozidel, z nichž vám poklesne brada údivem, se tam objevují i poněkud zvláštní kousky. Jedním z nich je tento LED světýlky osázený Lexus.

love-curves

Reklama Zary pobouřila internet

Možná jste ji už taky zahlédli. A pokud jste četli, co tvrdí, asi jste se chytali za hlavu. Zara totiž ve své nové reklamě ženám říká, ať milují své tělo i s jeho křivkami. A přitom ukazuje dvě modelky hubené jako párátka.

chlapec

VIDEO: Obchodní řetězec EDEKA přichází opět s virální reklamou

Ačkoliv se jedná o německý obchodní řetězec, pravděpodobně si ho budete pamatovat, neboť v roce 2015 spustil dojemnou vánoční kampaň, která se stala okamžitě virální. A nyní se obchodní síť EDEKA opět vyznamenala.

mobile-phone-1917737_1280

Facebook chce s novým algoritmem bojovat proti diskriminačním příspěvkům

V současné době je globálním tématem rasová a jiná diskriminace, přičemž obrovskou roli v šíření podobných názorů mají i sociální sítě. Nicméně v jejich silách není, aby odstranily veškeré nenávistné příspěvky, alespoň se snaží jejich šíření omezit. V souvislosti s tím Facebook přichází s algoritmem, který automaticky rozpozná a zablokuje propagaci takového příspěvku.

web-design-1953128_1280

Facebook vloží doprostřed videí reklamy

Jsou pro vás nepříjemné reklamy na YouTube, které se objevují před začátkem videa a které můžete přeskočit až po několika sekundách? Dobrou zprávou je, že Mark Zuckerberg tyto reklamy nesnáší. Špatnou zprávou je, že jeho sociální síť plánuje zavést trochu jiný typ reklam, který se může zdát jako ještě více nepříjemný.

adidas

VIRAL: Adidas nechtěl reklamu od studenta. Ale nyní může litovat, protože dojemné video se stalo hitem internetu

Moldavský student režie Eugen Merher žije od svých šesti let v Německu. Vytvořil video pro společnost Adidas, nicméně ta se k dojemnému příběhu Break Free nevyjádřila. A nyní může pouze litovat, protože video se stalo virální a během necelého měsíce získalo na YouTube přes 8,5 milionu vidění.

romeo

Apple natočil reklamu na iPhone 7 v České republice

V minulém týdnu společnost Apple vydala reklamní spot na iPhone 7 a iPhone 7 Plus zobrazující příběh Romea a Julie. Scéna se první odehrává na zámku, ale poté se přesouvá do divadla, kde pyšný otec natáčí představení své dcery na iPhone 7 Plus.

Nahoru