Štítek: Reklama

chlapec

VIDEO: Obchodní řetězec EDEKA přichází opět s virální reklamou

Ačkoliv se jedná o německý obchodní řetězec, pravděpodobně si ho budete pamatovat, neboť v roce 2015 spustil dojemnou vánoční kampaň, která se stala okamžitě virální. A nyní se obchodní síť EDEKA opět vyznamenala.

mobile-phone-1917737_1280

Facebook chce s novým algoritmem bojovat proti diskriminačním příspěvkům

V současné době je globálním tématem rasová a jiná diskriminace, přičemž obrovskou roli v šíření podobných názorů mají i sociální sítě. Nicméně v jejich silách není, aby odstranily veškeré nenávistné příspěvky, alespoň se snaží jejich šíření omezit. V souvislosti s tím Facebook přichází s algoritmem, který automaticky rozpozná a zablokuje propagaci takového příspěvku.

web-design-1953128_1280

Facebook vloží doprostřed videí reklamy

Jsou pro vás nepříjemné reklamy na YouTube, které se objevují před začátkem videa a které můžete přeskočit až po několika sekundách? Dobrou zprávou je, že Mark Zuckerberg tyto reklamy nesnáší. Špatnou zprávou je, že jeho sociální síť plánuje zavést trochu jiný typ reklam, který se může zdát jako ještě více nepříjemný.

adidas

VIRAL: Adidas nechtěl reklamu od studenta. Ale nyní může litovat, protože dojemné video se stalo hitem internetu

Moldavský student režie Eugen Merher žije od svých šesti let v Německu. Vytvořil video pro společnost Adidas, nicméně ta se k dojemnému příběhu Break Free nevyjádřila. A nyní může pouze litovat, protože video se stalo virální a během necelého měsíce získalo na YouTube přes 8,5 milionu vidění.

romeo

Apple natočil reklamu na iPhone 7 v České republice

V minulém týdnu společnost Apple vydala reklamní spot na iPhone 7 a iPhone 7 Plus zobrazující příběh Romea a Julie. Scéna se první odehrává na zámku, ale poté se přesouvá do divadla, kde pyšný otec natáčí představení své dcery na iPhone 7 Plus.

huawei-bepresent-hoch

Huawei spouští vánoční kampaň. Odložte smartphony a věnujte se blízkým

Třetí největší výrobce smartphonů Huawei spouští vánoční kampaň #BePresent. V rámci této kampaně vyzívá lidi, aby během Vánoc odložili mobilní telefony a věnovali čas svým blízkým. Tím skutečným dárkem, který můžete svým blízkým darovat, je váš čas. V tomto duchu se nese také televizní reklama v hlavní roli s Jaromírem Jágrem. Huawei zároveň podpoří charitativní organizaci Srdce na dlani.

zom_z_trump_1

Dánsko zesměšňuje Donalda Trumpa reklamou na autobusu

V rámci předvolebního boje se objevilo nespočetné množství reklam, videí a plakátů zesměšňující americké prezidentské kandidáty. V posledních týdnech jsou terčem posměchu Donald Trump a Hillary Clinton, a to nejen v USA. I v Dánsku se objevila reklama pokrývající celý autobus, která k hlasování vzkazuje: „Americans abroad vote.“ Tato reklama má přimět Američany žijící v Dánsku, aby se zúčastnili voleb.

fofola

FOFOLA: Šišlající pes má špatný vliv na řečový vývoj dětí

Rada pro reklamu nedávno obdržela stížnost na proslulou kampaň Fofola, v rámci které se hlavní role ujal šišlající pes. Právě tento pes je kamenem úrazu, protože údajně jeho šišlání má špatný vliv na řečový vývoj dětí. Stížnost narážela na nesprávné vyslovování sykavek s, z, c, dz, š, ž, č, dž, které jsou v reklamě využívány záměrně.

prasatecko2

Sexistické prasátečko: Hlasujte pro nejsexističtější reklamu roku

O tom, že sex prodává, není třeba dlouho diskutovat. Reklam, které sází na ňadra, rozkrok a podobné triky, se každoročně objevuje dost. Ty české už tradičně vyhodnocuje soutěž Sexistické prasátečko.

14469669_10154374807885199_2268414454314594888_n

VIRAL: Norská letecká společnost využila rozvod Brada Pitta k propagaci svých letenek

V posledních dnech titulky na předních stránkách světových médií ohlašují rozpad manželství slavného hollywoodského páru. Brad Pitt a Angelina Jolie se rozvádí, přičemž údajně hlavním důvodem rozvodu je, že Angelina není spokojená s tím, jak Brad vychovává děti. Nicméně bulvární časopisy hovoří o tom, že se Brad zapletl s francouzskou kolegyní Marion Cotillard. Ale ať už je důvod jakýkoliv, nikdo by snad nečekal, že jedna velká letecká společnost využije rozvod těchto dvou celebrit k propagaci vlastních produktů a služeb.

google-onhub-hed-2016

Google s nudisty, seniory a delfíny představuje nový router

Laici vnímají internetové směrovače jako ošklivá a nudná zařízení. Google se však snaží změnit trochu pohled na routery, a proto zveřejnil zábavné video promující nový OnHub.

mcdonald-370465_1280

McDonald’s spouští v Praze troufalou reklamní kampaň

Oblíbený řetězec rychlého občerstvení McDonald’s ve spolupráci s některými pražskými restauracemi spouští v období od 30. srpna 2016 do 12. září 2016 troufalou reklamní kampaň cílenou na zahraniční návštěvníky. Reklamní plakáty, které se objevily na zastávkách MHD, zobrazují tradiční českou kuchyni se vzkazem, že pokud máte české kuchyně dost, je tu McDonald’s.

grassroots-volley-photo-5

Australská značka vsadila v reklamní kampani na nahotu a sex

Australská značka obuvi Volley zahájila reklamní kampaň s názvem #Grassroots, která podporuje bezpečný sex a svobodu sexuálního projevu. Kontroverzní marketingová kampaň, v rámci které se značka obuvi spojila s výrobcem kondomů Ansell, vsadila na fotky nahých lidí, kteří mají nazuté pouze tenisky.

foodporn

Fotíte si jídlo na Instagram? IKEA se vám v reklamě směje

Patříte mezi ty, co ochotně stráví několik minut aranžováním jídla kvůli jediné fotce na Instagram? Jestli ne, tak někoho takového určitě aspoň znáte. Ti chudáci si dají tolik práce s něčím, co vzápětí stejně sní. Ale asi jim to za ty lajky stojí. Je to trochu absurdní, na což poukazuje ve své reklamě i IKEA.

pikantní reklama

Pikantní reklama na hamburger s obnaženými slečnami a spoustou slaniny

Společnost Carl’s Jr. má pod svými křídly řetězec restaurací s rychlým občerstvením, ve kterých nyní zavádí nový hamburger s názvem Bacon 3-WAy Burger. V reklamní kampani, která má spotřebitele seznámit s novým hamburgerem, společnost vsadila na obnažené pozadí sličných slečen.

pokemon-1513940_1280

Do mobilní hry Pokémon GO přichází reklamy

Generální ředitel společnosti, která stojí za fenomenální mobilní hrou s rozšířenou realitou, v rozhovoru pro The Financial Times potvrdil, že do aplikace přichází reklamy. John Hanke, generální ředitel firmy Niantic, prozradil, že brzy se v mobilní hře objeví takzvané sponzorované lokality.

Nahoru