Štítek: Reklama

Mountain Dew muselo stáhnout „nejrasističtější reklamu v historii“

Mountain Dew muselo stáhnout „nejrasističtější reklamu v historii“

Společnost Pepsi byla donucena stáhnout reklamu na nápoj Mountain Dew poté, co byl spot ze všech stran zkritizován za rasistický obsah. Reklama byla stažena ze všech oficiálních online kanálů, ovšem kopie klipu dále kolují na Youtube.
Microsoft se v kontroverzní reklamě chválí zřejmě zmanipulovanou anketou

Microsoft se v kontroverzní reklamě chválí zřejmě zmanipulovanou anketou

Na amerických televizích se v pondělí objevil nový reklamní spot Microsoftu. Spot prostřednictvím smartphonu Nokia Lumia 920 propaguje systém Windows Phone. Podoba reklamy i její pozadí je ovšem poněkud kontroverzní.
Nový reklamní systém se vám zavrtá až do mozku. Neutečete

Nový reklamní systém se vám zavrtá až do mozku. Neutečete

Vědci z anglického Lancasteru přišli s revolučním reklamním systémem. Tento systém je schopen sledovat pohyby vašich očí. V praxi to pak má vypadat tak, že se Sideways systém skrz vaše oči podívá do vaší hlavy třeba v průběhu nákupu v supermarketu a pak na vás zaútočí vhodně zvolenou reklamou.
Malá reklama-velké problémy aneb Přílišná kreativita také škodí

Malá reklama-velké problémy aneb Přílišná kreativita také škodí

Málokdy se stane, že lokální reklama, určená pro relativně malý okruh příjemců, překročí vlastní pole působnosti. Obvykle se to stává pouze tehdy, je-li výjimečně povedená nebo výjimečně šokující. Jestliže pak překročí i hranice státu, pro který byla určena, může na sebe v kontextu jiné kultury nabalit významy, o kterých se jejím tvůrcům ani nesnilo.
Microsoft dává do časopisu Forbes wifi routery pro svoji propagaci

Microsoft dává do časopisu Forbes wifi routery pro svoji propagaci

Je to něco, co nevidíte každý den. Společnost Microsoft prostě přiložila k pár časopisům wifi routery, které jim měly přilákat nové zákazníky.
Průzkum: Uživatelé internetu mají rádi cílené reklamy a free obsah

Průzkum: Uživatelé internetu mají rádi cílené reklamy a free obsah

Uživatelé internetu mají v drtivé většině raději volný webový obsah podporovaný reklamou a raději vídají reklamy cílené na jejich zájmy než reklamy náhodné. Zjistil to průzkum Digital Advertising Alliance vydaný tento týden.

Podaří se Twitteru vytěžit z reklamy skutečně 30 miliard?

Příjmy Twitteru z reklamy rostou raketovým tempem již několik let. Narozdíl od Facebooku, se Twitteru neustále daří postupně zvedat hodnotu svých akcií. A to právě díky vysoké efektivnosti reklamy.

AdBlock již na Google Play nenajdete

Hlavní příjmy Googlu jsou z reklamy a tak není divu, že začíná aktivněji bojovat proti programům, které reklamu blokují. Ze svého internetového tržiště Google Play odstranil již AdAway a především Adblock Plus, který si na platformě Android získal milionovou komunitu uživatelů.

Pop-up

Pod pojmem Pop-up (popup) si většina internetových nadšenců představí dotěrnou reklamu na internetu, která se automaticky objeví na prohlížené webové stránce. Pop-up reklama se otevře ve vlastním okně (používá se k tomu zejména JavaScript) a zakryje tak část původně prohlížené stránky (odtud plyne anglický název pop-under - zobrazování reklamy přes aktuální okno prohlížeče).

Pop-under

Pop-under okna jsou používány za cílem skrýt otevřené pop-up okna. Pop-under okna se otevírají jako klasické pop-up (tzn. po kliknutí na nějaký prvek se vám otevře zcela nové okno v prohlížeči), ale většinou ihned zmizí pod původní stránku (odtud plyne anglický název pop-under - zobrazování pod oknem). Tohoto chování lze docílit pomocí JavaScriptu.

Adblock

Ad­block Plus je nás­troj pro blokování rek­lam v inter­ne­to­vém prohlížeči. Zbaví vás všudypřítomných vyskakujících oken v internetových prohlížečích a aplikacích.

Facebook nakoupil od Microsoftu reklamní technologii Atlas. Hodlá vyždímat ještě více peněz z reklamy?

Internetová sociální síť Facebook se dohodla, že koupí od softwarového gigantu Microsoft reklamní technologii Atlas. Pokračuje tak ve snaze o zefektivnění svého marketingového systému. Tímto krokem chce Facebook začít otevřený boj s Googlem na poli internetové reklamy.
Prodej reklamy a jak vydělávat na prodeji reklamy u webu nebo online magazínu? 2. část

Prodej reklamy a jak vydělávat na prodeji reklamy u webu nebo online magazínu? 2. část

Spousta vlastníků webů neoslovuje inzerenty. Asi první zásadní chyba. Představa, že o váš web bude zájem jen tak a inzerenti vám budou chtít utrhat sami ruce, je naprosto mylná. Inzerenti se vám ozvou až v případě, že váš web bude mít nějakou historii, návštěvnost, bude se o něm mluvit atd. To nebude hned tak. Proto se je snažte oslovit.
Jak prodávat reklamu u webu, internetového magazínu, osobního blogu či dívčího blogísku

Jak prodávat reklamu u webu, internetového magazínu, osobního blogu či dívčího blogísku

Na Internetu jsou tisíce českých webů. Další stovky po Silvestru vzniknou a dalších několik stovek webů zanikne. Proč? Autory to přestane bavit spát zadarmo. Nevidí v tom nějaký hlubší smysl. Neví, jak správně monetizovat web. Nepodaří se jim sehnat kvalitní redaktory - náš případ na Objevit.cz, ale rozhodně neházím flintu do žita, jednou se to povede, vždy se to povedlo. Tento web nebude výjimka :-).
Nahoru