Společnost Pepsi byla donucena stáhnout reklamu na nápoj Mountain Dew poté, co byl spot ze všech stran zkritizován za rasistický obsah. Reklama byla stažena ze všech oficiálních online kanálů, ovšem kopie klipu dále kolují na Youtube.
Na amerických televizích se v pondělí objevil nový reklamní spot Microsoftu. Spot prostřednictvím smartphonu Nokia Lumia 920 propaguje systém Windows Phone. Podoba reklamy i její pozadí je ovšem poněkud kontroverzní.
Vědci z anglického Lancasteru přišli s revolučním reklamním systémem. Tento systém je schopen sledovat pohyby vašich očí. V praxi to pak má vypadat tak, že se Sideways systém skrz vaše oči podívá do vaší hlavy třeba v průběhu nákupu v supermarketu a pak na vás zaútočí vhodně zvolenou reklamou.
Z anglického jazyka – volně přeloženo jako ,,prapor“ nebo ,,vlajka“. Tento pojem označuje reklamu, kterou můžete nalézt na internetových stránkách. Obvykle se jedná o malý obrázek, či dokonce animaci, která…
Málokdy se stane, že lokální reklama, určená pro relativně malý okruh příjemců, překročí vlastní pole působnosti. Obvykle se to stává pouze tehdy, je-li výjimečně povedená nebo výjimečně šokující. Jestliže pak překročí i hranice státu, pro který byla určena, může na sebe v kontextu jiné kultury nabalit významy, o kterých se jejím tvůrcům ani nesnilo.
Uživatelé internetu mají v drtivé většině raději volný webový obsah podporovaný reklamou a raději vídají reklamy cílené na jejich zájmy než reklamy náhodné. Zjistil to průzkum Digital Advertising Alliance vydaný tento týden.
Příjmy Twitteru z reklamy rostou raketovým tempem již několik let. Narozdíl od Facebooku, se Twitteru neustále daří postupně zvedat hodnotu svých akcií. A to právě díky vysoké efektivnosti reklamy.
Hlavní příjmy Googlu jsou z reklamy a tak není divu, že začíná aktivněji bojovat proti programům, které reklamu blokují. Ze svého internetového tržiště Google Play odstranil již AdAway a především Adblock Plus, který si na platformě Android získal milionovou komunitu uživatelů.
Pod pojmem Pop-up (popup) si většina internetových nadšenců představí dotěrnou reklamu na internetu, která se automaticky objeví na prohlížené webové stránce. Pop-up reklama se otevře ve vlastním okně (používá se k tomu zejména JavaScript) a zakryje tak část původně prohlížené stránky (odtud plyne anglický název pop-under - zobrazování reklamy přes aktuální okno prohlížeče).
Pop-under okna jsou používány za cílem skrýt otevřené pop-up okna. Pop-under okna se otevírají jako klasické pop-up (tzn. po kliknutí na nějaký prvek se vám otevře zcela nové okno v prohlížeči), ale většinou ihned zmizí pod původní stránku (odtud plyne anglický název pop-under - zobrazování pod oknem). Tohoto chování lze docílit pomocí JavaScriptu.
Adblock Plus je nástroj pro blokování reklam v internetovém prohlížeči. Zbaví vás všudypřítomných vyskakujících oken v internetových prohlížečích a aplikacích.
Internetová sociální síť Facebook se dohodla, že koupí od softwarového gigantu Microsoft reklamní technologii Atlas. Pokračuje tak ve snaze o zefektivnění svého marketingového systému. Tímto krokem chce Facebook začít otevřený boj s Googlem na poli internetové reklamy.
Spousta vlastníků webů neoslovuje inzerenty. Asi první zásadní chyba. Představa, že o váš web bude zájem jen tak a inzerenti vám budou chtít utrhat sami ruce, je naprosto mylná. Inzerenti se vám ozvou až v případě, že váš web bude mít nějakou historii, návštěvnost, bude se o něm mluvit atd. To nebude hned tak. Proto se je snažte oslovit.
Na Internetu jsou tisíce českých webů. Další stovky po Silvestru vzniknou a dalších několik stovek webů zanikne. Proč? Autory to přestane bavit spát zadarmo. Nevidí v tom nějaký hlubší smysl. Neví, jak správně monetizovat web. Nepodaří se jim sehnat kvalitní redaktory - náš případ na Objevit.cz, ale rozhodně neházím flintu do žita, jednou se to povede, vždy se to povedlo. Tento web nebude výjimka :-).
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.