Anglická agentura pro reklamní standardy (ASA) se bude tento týden zabývat stížnostmi na údajně nezodpovědnou a nechutnou reklamu na chléb značky Kingsmill. Důvodem je video o délce 30 vteřin, které vyrobila reklamní agentura Contagious Content.
Ve III.čtvrtletí tohoto roku došlu u společnosti Facebook ke značnému zvýšení příjmů z reklamy, což se promítlo do zvýšení hodnoty akcií o 13 %. Celkový příjem činil přibližně 150 milionů dolarů. Ve II. čtvrtletí byl několikrát nižší a to na úrovni 40 – 50 milionů dolarů.
Společnost Google poslala dopis několika francouzským ministerstvům, kde varuje před sankcemi v podobě vyloučení francouzských zpráv z vyhledávačů. Důvodem je nový projekt zákona, který má zpoplatnit odkazy.
Nové stránky mají více vizuálních efektů a jednodušší redakci informací. V předchozím vzhledu se veškerá informace uživatele zobrazovala na světlém pozadí a nyní je pozadí kontrastní. Profil tak vypadá uspořádaně. Zároveň je možné měnit informaci přímo v libovolné části profilu.
Společnost Microsoft se rozhodla, že na reklamu nového operačního systému dá více, než je rozpočet pro prezidentskou kampaň v USA. Přitom na propagaci Windows 95 bylo použito v roce 1994 200 milionů dolarů.
Mechanizmus targetingu, tedy cílení reklamy podle konkrétních zájmů, nyní bude přístupný pro zadavatele reklamy. Ti se nedostanou přímo k databázi uživatelů, ale budou moci využívat své databáze prostřednictvím Facebooku.
Patent se týká možnosti diváka vyhnout se sledování reklamy v televizi. Místo nezbytných reklamních bloků nabízí Apple možnost prohlížení souborů, které byly dříve zapsány na nosiči.
Společnost Facebook má nyní 955 milionů aktivních uživatelů. Příjmy z reklamy činí 992 milonů dolarů, což je vzhledem k množství účtů velice málo. Proto je také ve ztrátě, která za poslední čtvrtletí činí 157 milionů dolarů.
Online tržiště internetové reklamy LinkMonitor.cz a reklamní systém určený pro zvyšování počtu fanoušků na sociálních sítích LikeSystem.cz zahajují spolupráci.
Šestý a závěrečný díl této série článků o budování zpětných odkazů a zvyšování návštěvnosti představí placenou reklamu. Podíváme se na různé formy placené reklamy a vysvětlíme si základní rozdíl v přístupu k různým typům těchto reklam. Placená reklama na internetu vás dnes nemusí snát obrovské peníze.
Pátý díl bude ve znamení sociálních sítí. Zaměříme se na obecné zásady úspěšného marketingu, které lze aplikovat na všech sociálních sítích. Vysvětlíme si, jak je důležité zvolit vhodnou sociální sít, v čem spočívá jejich pravá síla, k čemu jsou sociální sítě...
V dnešním díle se podíváme na vytvoření plnohodnotného webu, který bude sloužit pro podporu webu mateřského. Tím, že si vytvoříte takový web, se vám otevírá mnoho způsobů propagace. Kromě bannerů, textových odkazů přes samostatné články až po e-mailový marketing a další...
Třetí díl naší série bude o vytváření podpůrných webových stránek. Vytváření samostatných webových stránek je jeden z nejnáročnějších postupů. Jak z pohledu technické, tak i časové náročnosti. K vytvoření podpůrných webových stránek se můžete postavit několika způsoby...
Budování vztahů s ostatními webovými stránkami vás může stát poměrně dost úsilí i času, ale po zásluze vás čeká zasloužená odměna. Tímto způsobem totiž můžete protlačit odkazy na své webové stránky na opravdu relevantní weby. Takové zpětné odkazy budou mít nejen pozitivní dopad na vaše umístění mezi výsledky vyhledávání...
V jednom z dřívějších článku Co jsou to Off-page faktory webových stránek? jsme si objasnili, co to jsou zpětné odkazy jsou a proč jsou pro webové stránky důležité.Tento článek je prvním ze série témat “Kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost” a bude mít celkem 6 dílů. U každého způsobu budování zpětných odkazů...
Napadlo vás někdy, že byste mohli vydělávat jednoduše nošením triček s cizím logem? Stačí si vytisknout logo na tričko, obléknout si ho a natočit video. Je to vcelku jednoduché, ale málokoho by to napadlo. V Česku s tímto nápadem přišel Pavel Kotyza
Sociální síť Facebook oznámila, že začne přidávat "Sponzorované odkazy" i do toku vašich zpráv - na hlavní nástěnku. V dnešní době se tato reklama nachází v pravém panelu. Přidáním odkazů mezi klasické zprávičky chce Facebook zvýšit viditelnost jednotlivých stránek a také jejich účinnost.
Uvažujete o propagaci svých firemních stránek (příp. produktů), ale neumíte se zorientovat v reklamním prostředí internetu? Jaký druh reklamy zvolit a jak najít vhodnou cílovou skupinu? V následujících článcích vás provedeme základy internetové reklamy a seznámíme vás se základními pojmy.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.