Štítek: Reklama

Na reklamní kampaň Kingsmill bylo podáno 19 žalob

Anglická agentura pro reklamní standardy (ASA) se bude tento týden zabývat stížnostmi na údajně nezodpovědnou a nechutnou reklamu na chléb značky Kingsmill. Důvodem je video o délce 30 vteřin, které vyrobila reklamní agentura Contagious Content.

Facebook překvapil nárůstem příjmů z reklamy

Ve III.čtvrtletí tohoto roku došlu u společnosti Facebook ke značnému zvýšení příjmů z reklamy, což se promítlo do zvýšení hodnoty akcií o 13 %. Celkový příjem činil přibližně 150 milionů dolarů. Ve II. čtvrtletí byl několikrát nižší a to na úrovni 40 – 50 milionů dolarů.

Google hrozí, že vyloučí weby francouzského zpravodajství z vyhledávání

Společnost Google poslala dopis několika francouzským ministerstvům, kde varuje před sankcemi v podobě vyloučení francouzských zpráv z vyhledávačů. Důvodem je nový projekt zákona, který má zpoplatnit odkazy.

LinkedIn představil nové profilové stránky uživatelů

Nové stránky mají více vizuálních efektů a jednodušší redakci informací. V předchozím vzhledu se veškerá informace uživatele zobrazovala na světlém pozadí a nyní je pozadí kontrastní. Profil tak vypadá uspořádaně. Zároveň je možné měnit informaci přímo v libovolné části profilu.

Microsoft uvolní 1,5 miliardy dolarů na reklamu Windows 8

Společnost Microsoft se rozhodla, že na reklamu nového operačního systému dá více, než je rozpočet pro prezidentskou kampaň v USA. Přitom na propagaci Windows 95 bylo použito v roce 1994 200 milionů dolarů.

Facebook nedokáže využít příjmy z reklamy

Společnost Facebook má nyní 955 milionů aktivních uživatelů. Příjmy z reklamy činí 992 milonů dolarů, což je vzhledem k množství účtů velice málo. Proto je také ve ztrátě, která za poslední čtvrtletí činí 157 milionů dolarů.
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 6. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 6. díl

Šestý a závěrečný díl této série článků o budování zpětných odkazů a zvyšování návštěvnosti představí placenou reklamu. Podíváme se na různé formy placené reklamy a vysvětlíme si základní rozdíl v přístupu k různým typům těchto reklam. Placená reklama na internetu vás dnes nemusí snát obrovské peníze.
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 5. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 5. díl

Pátý díl bude ve znamení sociálních sítí. Zaměříme se na obecné zásady úspěšného marketingu, které lze aplikovat na všech sociálních sítích. Vysvětlíme si, jak je důležité zvolit vhodnou sociální sít, v čem spočívá jejich pravá síla, k čemu jsou sociální sítě...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 4. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 4. díl

V dnešním díle se podíváme na vytvoření plnohodnotného webu, který bude sloužit pro podporu webu mateřského. Tím, že si vytvoříte takový web, se vám otevírá mnoho způsobů propagace. Kromě bannerů, textových odkazů přes samostatné články až po e-mailový marketing a další...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 3. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 3. díl

Třetí díl naší série bude o vytváření podpůrných webových stránek. Vytváření samostatných webových stránek je jeden z nejnáročnějších postupů. Jak z pohledu technické, tak i časové náročnosti. K vytvoření podpůrných webových stránek se můžete postavit několika způsoby...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 2. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 2. díl

Budování vztahů s ostatními webovými stránkami vás může stát poměrně dost úsilí i času, ale po zásluze vás čeká zasloužená odměna. Tímto způsobem totiž můžete protlačit odkazy na své webové stránky na opravdu relevantní weby. Takové zpětné odkazy budou mít nejen pozitivní dopad na vaše umístění mezi výsledky vyhledávání...
Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 1. díl

Jak a kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost svých stránek – 1. díl

V jednom z dřívějších článku Co jsou to Off-page faktory webových stránek? jsme si objasnili, co to jsou zpětné odkazy jsou a proč jsou pro webové stránky důležité.Tento článek je prvním ze série témat “Kde vytvářet zpětné odkazy a budovat návštěvnost” a bude mít celkem 6 dílů. U každého způsobu budování zpětných odkazů...
Dá se vydělávat pomocí nošení triček? Pavel Kotyza to dokázal…

Dá se vydělávat pomocí nošení triček? Pavel Kotyza to dokázal…

Napadlo vás někdy, že byste mohli vydělávat jednoduše nošením triček s cizím logem? Stačí si vytisknout logo na tričko, obléknout si ho a natočit video. Je to vcelku jednoduché, ale málokoho by to napadlo. V Česku s tímto nápadem přišel Pavel Kotyza
Na Facebooku se již brzy objeví reklama i na vaší nástěnce

Na Facebooku se již brzy objeví reklama i na vaší nástěnce

Sociální síť Facebook oznámila, že začne přidávat "Sponzorované odkazy" i do toku vašich zpráv - na hlavní nástěnku. V dnešní době se tato reklama nachází v pravém panelu. Přidáním odkazů mezi klasické zprávičky chce Facebook zvýšit viditelnost jednotlivých stránek a také jejich účinnost.
Vydělávání na internetu: Jaký druh reklamy zvolit a jak najít cílovou skupinu?

Vydělávání na internetu: Jaký druh reklamy zvolit a jak najít cílovou skupinu?

Uvažujete o propagaci svých firemních stránek (příp. produktů), ale neumíte se zorientovat v reklamním prostředí internetu? Jaký druh reklamy zvolit a jak najít vhodnou cílovou skupinu? V následujících článcích vás provedeme základy internetové reklamy a seznámíme vás se základními pojmy.
Nahoru