Štítek: reklamní kampaň

Jen 3 % Čechů považuje internetovou reklamu za užitečnou, 70 % se ji snaží omezit

Digitální agentura AITOM, specialista na tvorbu komplexních internetových řešení, se ve svém nejaktuálnějším výzkumu zaměřila na to, jak Češi vnímají internetovou reklamu. Zjistila například, že až 90 % Čechů si přeje, aby bylo reklamu možné vypnout úplně, a vyhodnotila, že k nákupu motivuje pětkrát více ženy než muže.

Miloš Zeman má největší počet fanoušků

Celou Českou republikou se šíří otázka: Koho budeš volit? Kdo si myslíš, že první kolo voleb vyhraje? Stranické volby máme za sebou a nyní je tu v novém roce volba druhá, volba českého prezidenta. Muže, který bude reprezentovat naší zemi. Volební obálku budeme moci vhodit do urny dnes a zítra. Kandidáti moc dobře vědí, že musejí své voliče zaujmout i v prostoru sociálních sítí. Výkonnostní agentura Performic svým patentovaným nástrojem SocialTools, měřila jejich aktivitu popularity právě na Facebooku.

Urážka Ježíše Krista – služba Twisto nemůže vysílat novou reklamu

Rada pro reklamu zakázala reklamní spot od společnosti Twisto. Twisto je start-upem v oblasti financí z roku 2013. Nyní čelí vlně kritiky od diváků a zákazu vysílání od Rady pro reklamu. Její reklamní spot zakázala prý z náboženských důvodů, kdy se hlavní artista vydává za „Twisto splatitele“, což má být připodobněním k Ježíši Kristu.

VIRAL: Heineken přichází s kontroverzní reklamou, která testuje lidskost a charakter

Pivovarská společnost z Nizozemí přichází s kontroverzní reklamou testující lidskost, charakter a schopnost změnit se. V kampani zvané #OpenYourWorld společnost Heineken, od které byste čekali spíše tradiční pivní reklamu se spoře oděnými modelkami, proti sobě staví dvě úplně protikladné osoby. Dokáže si popírač klimatu něco říct s ekologickým aktivistou?

Nakrmte potřebné odstraněním fotky jídla z Instagramu

Mysleli jste si, že hlad nezaženete lajkem nebo sdílením? No, většinou to tak bývá a aktivita na sociálních sítích nikomu v reálném světě nepomůže.

McDonald’s spouští v Praze troufalou reklamní kampaň

Oblíbený řetězec rychlého občerstvení McDonald’s ve spolupráci s některými pražskými restauracemi spouští v období od 30. srpna 2016 do 12. září 2016 troufalou reklamní kampaň cílenou na zahraniční návštěvníky. Reklamní plakáty, které se objevily na zastávkách MHD, zobrazují tradiční českou kuchyni se vzkazem, že pokud máte české kuchyně dost, je tu McDonald’s.

Australská značka vsadila v reklamní kampani na nahotu a sex

Australská značka obuvi Volley zahájila reklamní kampaň s názvem #Grassroots, která podporuje bezpečný sex a svobodu sexuálního projevu. Kontroverzní marketingová kampaň, v rámci které se značka obuvi spojila s výrobcem kondomů Ansell, vsadila na fotky nahých lidí, kteří mají nazuté pouze tenisky.

Nivea má drona, který na děti kaká opalovací krém

Nivea představila poněkud směšnou reklamní kampaň. Nechala si vyrobit drona, který vypadá jako racek a kaká na děti na pláži opalovací krém.

Reklamní kampaň Air Canada využívá voleb v USA

Mnoho Američanů se obává výsledku prezidentských voleb. Nemůžeme se jim divit, jen se podívejte, jak jsme s prezidentem dopadli my. Každopádně spousta z nich dokonce přemýšlí o možnosti emigrace do Kanady.

Snickers zlevňuje, když se lidé na internetu chovají hrubě

Snickers věří, že „když máš hlad, nejsi to ty“. Hladoví lidé jsou nepříjemní, podráždění a chovají se ošklivě ke svému okolí. Na internetu je tohle chování naprosto normální. Všude je…

Skvělá kampaň proti SMSkování během řízení

Americká telekomunikační firma Sprint před pár dny v Miami nainstalovala dobrou sochu. Na první pohled vám bude připadat jako smajlík, na druhý ale zpozorujete něco podivného. Jedná se o reklamní kampaň, která varuje, že během řízení se nemá SMSkovat.

Připoutejte se, 360° #FantasyFlight startuje!

Některé společnosti jsou v reklamách kreativnější než jiné a my vám dnes chceme ukázat jednu z těch, která rozhodně sází na kreativitu a technologie. Letecká společnost Thomas Cook Airlines pro nás připravila několik 360° videí, která nás zvednou do nových výšin.

Značka Idelyn Beliema přichází s provokující kampaní. Jak vy nazýváte vaše intimní partie?

V současné době je téma týkající se ženské intimity tabu, neboť spousta žen nedokáže prolomit svůj stud. Z tohoto důvodu se společnost Walmark rozhodla podpořit značku Idelyn Beliema, pod kterou se skrývají prostředky na intimní hygienu, netradiční a provokující kampaní. Walmark v rámci reklamní kampaně vyzývá ženy, aby hlasovaly o nejlepší název pro vagínu.

Tato aplikace ti řekne, kolik kostek cukru obsahují vaše oblíbené produkty

Za poslední rok se stal zdravý životní styl v České republice velmi populární a mezi mnohými velmi oblíbený. Patříte i vy mezi ty, kterým záleží na tom, co jí? Sledujete veškeré etikety s kaloriemi, cukry a tuky na vašich oblíbených produktech a stále si nedokážete představit, kolik to ve skutečnosti je? Aplikace Change4Life vám pomůže!

VYPEČENÉ VÁNOCE: Komerční banka spustila microsite plnou vánočních receptů

Vánoce dokážou lidi měnit. Příkladem lze uvést například Komerční banku, která pro tento rok zvolila opravdu netradiční „vánoční přístup“. Už od prosince komunikují v jistém vánočním tónu. Kromě toho spustili na začátku měsíce kampaň „Vypečené Vánoce“, která opravdu stojí za to!

Dojemná reklama na whisky aneb bratrská láska až za hrob, a to doslova

Dojemná reklama na whisky aneb bratrská láska až za hrob, a to doslova

V posledních týdnech jakoby se s vánočními reklamami roztrhl pytel. Dojemná reklama na whisky, která ukazuje bratrskou lásku až za hrob, nepochází z dílny značky Johnnie Walker. Pod reklamou se podepsali dva šikovní studenti německé filmové akademie v Baden-Wurttembergu.

Reklamní kampaň na šperky propaguje prsteny na nahých ženských tělech

Zorientovat se v nepřeberné nabídce šperků se může zdát jako nadlidský výkon. Na trhu působí spousta výrobců a značek. Většina z nás si vybavuje nejznámější prodejce, jako jsou Swarowski a Pandora. Nicméně středobodem se v posledních dnech stala také značka I Love Ugly, která přišla s novou reklamní kampaní představující první kolekci mužských doplňků. A potvrzuje pravidlo, že nahota prodává.

Rasistické komentáře z Facebooku a Twitteru na billboardech

Rasisté v Brazílii by si měli dávat pozor na to, co píšou na Facebook a Twitter. V rámci nové kampaně se totiž jejich rasistický komentář ze sociální sítě může objevit na billboardu v blízkosti jejich bydliště. Cílem je ukázat lidem, že jejich slova mají skutečný dopad.

Nahoru