Štítek: Retargeting

retargeting-how

Retargeting na Facebooku jako brandingový nástroj

Facebook v průběhu posledních dvou let výrazně rozšířil možnosti retargetingových a remarketingových nástrojů a spuštěním Dynamic Product Ads dnes podle mého názoru nabízí nejlepší možnosti dynamického remarketingu. Website Custom Audiences (WCA) – tedy remarketingová publika na FB – lze ale s velkým úspěchem využívat i ke kampaním, které mají podpořit značku a důvěru lidí v ní. Inspirujte se, jak Facebook reklamu využít i k nevýkonnostním cílům.

objevit

Jak na remarketing?

Chcete začít pracovat s návštěvníky, kteří přicházejí na váš web? Jednou z možností je email marketing, který může být v mnoha případech vysoce efektivní. Další zajímavou možností je remarketing, neboli retargeting. Retargeting je oficiální název tohoto marketingového kanálu a využívá jej Sklik, naproti tomu AdWords si vymyslel vlastní název a to Remarketing. Jedná se o “pronásledování” návštěvníků vašeho webu ve vyhledávací a reklamní síti PPC (v tomto článku se zaměřím na AdWords a Sklik).

Nahoru