Potíže se spamem přicházejícím prostřednictvím služby Mailchimp vyřešil Seznam před několika dny vskutku svérázně. Přestal doručovat emaily poslané prostřednictvím Mailchimpu uživatelům na email.seznam.cz. Připomeňme, že Mailchimp se využívá k rozesílce emailů velkému množství lidí. Využívají jej zcela legálně marketingoví pracovníci k rozesílce newsletterů a obchodních emailů.
Máte email na Seznamu? A vadí vám stále nekončící záplavy spamu, který vám neustále zahlcuje vaši emailovou schránku? V Seznamu si řekli, že tomu udělají přítrž. Ale jako vždy, trochu to nedomysleli. Rozhodli se totiž blokovat všechny emaily poslané pomocí služby Mailchimp, která má na svědomí převážné množství všech spamů.
Spousta vlastníků webů neoslovuje inzerenty. Asi první zásadní chyba. Představa, že o váš web bude zájem jen tak a inzerenti vám budou chtít utrhat sami ruce, je naprosto mylná. Inzerenti se vám ozvou až v případě, že váš web bude mít nějakou historii, návštěvnost, bude se o něm mluvit atd. To nebude hned tak. Proto se je snažte oslovit.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.