Dnes vyšlo 1 článků

Štítek: rozšířené textové reklamy

eta_blog_filtr

Sklik spouští rozšířené textové reklamy

Inzerenti mohou v reklamním systému Sklik zadávat rozšířené textové reklamy (ETA), podobně jako je tomu v Google AdWords. Ve webovém rozhraní Skliku je možné tyto nové textové inzeráty zadat, importovat, exportovat, využívat v ppcHITu stejným způsobem jako při exportu do AdWords a pracovat v API Skliku.

heart-159637_1280

Kreativní text reklamy aneb nebuď sexuální bezdomovec

Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že systém Google AdWords představil rozšířené textové reklamy navyšující počet znaků. Změna má umožnit, aby byli správci kampaní kreativnější. A za slovo to vzal správce reklamních kampaní webové stránky hledamlasku.cz.

digital-marketing-1433427_1280

Google AdWords: Rozšířené textové reklamy navyšují počet znaků

Internetový gigant na konferenci Google Performance & Branding Summit 2016 prozradil, že v České republice spustí rozšířené textové reklamy. A nyní, o pár týdnů později, společnost splnila svůj slib.

Nahoru