Jistě už jste slyšeli něco o kampani Microsoftu proti Googlu s názvem „Scroogled“. Ta byla představena už v loňském roce, ovšem teď získává novou podobu. Tentokrát se především snaží uživatelům ukázat, že vyhledávací společnost vám zobrazuje reklamy, které vypadají jako skutečné emaily.
Na petici proti Gmailu, kterou má na svědomí nečekaně Microsoft, přibývají podpisy denně. Teď už se téměř 120 000 uživatelů po celém světě rozhodlo k zastavení skutečnosti, že Gmail „čte“ vaše maily a podle klíčových slov poté zobrazuje reklamy. Podobně to dělá i Google Play, tudíž byste měli používat Bing a Windows Phone. Tvrdí Microsoft.
Microsoft oživuje svojí starou anti-kampaň proti e-mailu od Googlu. Najít jí můžete na scroogled.com. Videi a slogany navážejícími se do Gmailu a Googlu je plná. Zpochybňuje zejména soukromí v Gmailu a dalších služeb od Googlu. Také vidí Outlook jako "tu dobrou službu" a nabádá k jeho používání.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.