Štítek: SEO

sklik

Seznam.cz spouští Online Marketing Challenge. Ukradl nápad Googlu

Možná jste už někdy slyšeli o Google Online Marketing Chalenge, což je příležitost pro mladé příznivce digitálního marketingu. No a něco podobného nedávno spustil i Seznam.cz.

martin-about

Martin Matějka: Než se efekt prací v SEO projeví, trvá to řádově měsíce, doznívá to pak i roky (II. část)

Martin Matějka, nezávislý SEO konzultant a marketingový specialista, nám v první části rozhovoru vysvětlil, co to vůbec SEO je. Také nám popsal, jaké to bylo působit v agentuře ACOMWARE. A nyní nám prozradil nějaké zajímavosti o jeho internetovém obchodu Smallcars.cz.

martin-about

Martin Matějka: SEO je vlastně o vztahu mezi webem a vyhledávačem (I. část)

Jedna ze stálic české SEO scény, Martin Matějka. Nezávislý SEO konzultant a online markeťák. Jinak také majitel internetového obchodu s miniaturními modely aut Smallcars.cz. S Martinem si budeme tentokrát povídat o SEO, podnikání na internetu a o tom, jak se buduje e-shop v podstatě od nuly.

entrepreneur-593358_1280

ANKETA: Co vám podnikání na volné noze dalo a co naopak vzalo?

Každý den vstávat ve stejnou hodinu, uvařit si kávu a odplížit se do zaměstnání, ve kterém strávíte přesně předepsanou dobu. Oběd si musíte dát v předepsanou přestávku a musíte dodržovat interní pravidla firmy. Ale tyto povinnosti se netýkají podnikatele na volné noze, respektive freelancera. Ten má na rozdíl od zaměstnance flexibilní pracovní dobu, kterou si sobě přizpůsobí. Není závislý na zaměstnavatelovi a nemusí se nikomu zpovídat, že začal pracovat až v deset namísto v šest. Ale práce na volné noze může mít i svá úskalí.

Klíčová slova

Klíčová slova

Hned na úvod vás musíme vyvést z omylu. Klíčové slovo může být sice pouze jedno slovo, ale poměrně často se jedná také o sousloví. A k čemu jsou tato slova dobrá? Klíčová…

13180951_10209290125151604_1010696307_n

Martin Kůra: Bez kvalitního obsahu prostě SEO neuděláš. (II. část)

V první části rozhovoru jsme se o Martinovi dozvěděli, jak se vůbec k SEO dostal a jak začínal. Prozradil nám něco o tom, jak vůbec SEO funguje. Ale zaměřovali jsme se spíše na obecné poznatky. Nyní se podíváme na zahraniční SEO, jemuž se Martin primárně věnuje.

13162498_10209290125111603_432698616_n

Martin Kůra: Jsem velmi tvrdohlavý člověk, takže jsem si vše chtěl vydřít sám. (I. část)

Jak se „zapíná“ SEO pro zahraničí? Jak se liší techniky a postupy v SEO pro zahraniční projekty? Jak moc je / není složité budovat pozice ve vyhledávačích u webů v anglickém, polském či německém jazyce? Na to vše se vám pokusí odpovědět SEO specialista Martin Kůra.

kscm

Google bomba

Pojmem Google bomba býval označován zvláštní způsob zneužití vlastností vyhledávače Google. V podstatě šlo o zlomyslnou srandičku, která spočívala v tom, že se hledajícím při zadání zpravidla nelichotivé fráze zobrazily…

lb

Linkbuilding

Co je to ten linkbuiding? V klasických poučkách se můžeme dočíst, že se jedná o jeden z nejdůležitějších úkonů využívaných při procesu SEO neboli optimalizaci pro vyhledávače. A klasické poučky…

google-giant-search-engine-company-logo-wallpaper_1370928186

Google bude ve vyhledávání preferovat HTTPS

V současné době se spousta internetových uživatelů obává nebezpečných hrozeb a rizik. Google chce vybudovat bezpečný internet, a proto se rozhodl upřednostňovat URL adresy s HTTPS před HTTP. Adresy HTTPS budou mít vyšší prioritu také v okamžiku, kdy nebudou mít žádné odkazové portfolio (nebudou na ni směřovat žádné odkazy).

Jak si vedl letošní Shopcamp?

Jaký byl letošní Shopcamp 2015?

Začnu asi jako obvykle takovou omáčkou – obvykle na konference moc nejezdím. Nějak to nedávám časově, a když mám volný den, raději jej věnuji vlastnímu podnikání anebo vlastním školením než tomu, že budu jezdit po konferencích. Letos jsem udělal trochu výjimku a těch konferencí jsem navštívil více. Jednou z nich byl také letošní Shopcamp. A jaký byl?

12132583_1080217121988679_6309339452443999411_o

Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví

Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.

magnifier-389900_1920

Malý slovníček pojmů ze světa fenoménu startupů

Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.

sova

8. října proběhne v Brně první B2B Marketing & Sales konference

Na Mendelově univerzitě v Brně v budově Q proběhne 8. října významná událost. Internetová agentura SOVA NET společně s Provozně ekonomickou fakultou MENDELU tam totiž pořádá první obchodně-marketingovou konferenci zaměřenou výhradně na B2B sektor. Nese lákavý podtitul Kde jsme ještě nebyli.

lukas

Lukáš Pítra: Vyhledávače se umí dostat jen k části sociálních signálů a nemají zatím spolehlivý systém na rozpoznání (5/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také,…

lukas

Lukáš Pítra: Základem je pochopit, jaké problémy řeší zákazníci (4/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také,…

Nahoru