Štítek: Sklik

Co to jsou UTM parametry?

Prací specialistů on-line marketingu je měřit a optimalizovat. K tomu jim pomáhá řada nástrojů a jedním z nich jsou i takzvané UTM parametry, které dávají specialistům vodítka k tomu, odkud proudí návštěvy k nim na web či e-shop.

Reklamy na dezinformačních webech? Seznam.cz jim bránit nebude

Dezinformační weby nebudou omezovány v programu Sklik, informoval o tom výkonný ředitel společnosti Seznam.cz Michal Feix. Přitom ještě před pár dny měla společnost v úmyslu zpravodajské weby a weby se zpravodajským obsahem porušující zásady novinářské práce ze svého PPC systému vyřadit. Tento záměr deklarovala také ve zvláštních pravidlech zveřejněných na internetu minulý týden. Ve středu však firma tuto informaci stáhla a od chystaných změn se rázně distancovala.

Agentura Proficio Marketing získala certifikát od Skliku

Skupina certifikovaných agentur se může pyšnit dalším členem, a to úspěšnou agenturou Proficio Marketing. Aktuálně má Sklik deset certifikovaných agentur, mezi nimiž se vedle agentury Proficio Marketing objevují i Acomware, INBORN, Adexpres, Performio, B2B Group, PPCguru, H1.cz, ResolutionMedia a Sun Marketing.

PPC reklama

PPC je zkratkou anglického výrazu „Pay Per Click“, tedy zaplať za kliknutí. V PPC reklamě tedy neplatíte za zobrazování reklam, ale pouze za kliknutí na reklamu uživatelem. Navíc, PPC reklamu si můžete vytvořit úplně sami.

Click2Call: Sklik přichází s novou funkcí pro mobilní reklamy

Sklik.cz přichází s novou funkcí, která zpestří inzeráty na mobilních telefonech. Funkce zvaná Click2Call zobrazí tlačítko pro přímé volání. Podobnou funkci nabízí už dlouho také systém Google AdWords.

Na Skliku můžete nově oslovit zákazníky podle zájmů, pohlaví a nákupního chování

Spravujete PPC reklamy? Nebyli jste doposud spokojeni s možnostmi cílení v obsahové síti na Skliku? Nyní vás český PPC systém potěší, neboť nově umožňuje cílit na zájmy uživatelů, jejich pohlaví a nákupní chování. V následujících řádcích vám prozradíme rozdíly mezi dvěma zájmovými stromy.

Zaklik.cz: Naučte se, jak na PPC reklamu

Pokud vás zajímá PPC reklama, zřejmě jste už přišli na to, že dohledat na internetu nějaký komplexní český návod zabývající se touto problematikou je dost obtížné. Ale už nebude. Od nového roku byl totiž spuštěn web, který se celý věnuje PPC reklamě.

Jak na remarketing?

Chcete začít pracovat s návštěvníky, kteří přicházejí na váš web? Jednou z možností je email marketing, který může být v mnoha případech vysoce efektivní. Další zajímavou možností je remarketing, neboli retargeting. Retargeting je oficiální název tohoto marketingového kanálu a využívá jej Sklik, naproti tomu AdWords si vymyslel vlastní název a to Remarketing. Jedná se o “pronásledování” návštěvníků vašeho webu ve vyhledávací a reklamní síti PPC (v tomto článku se zaměřím na AdWords a Sklik).

Pavel Ungr: Weby nemají být na předních pozicích, protože si to zaplatí, ale protože si to zaslouží

Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….

Sklik v novém kabátě a s novými funkcemi

Sklik v novém kabátě a s novými funkcemi

Seznam v pondělí spustil beta testování nového grafického rozhraní Sklik. Kromě nové grafiky však obsahuje i trendové grafy, pokročilé vyhledávání v kampaních, filtr podle data a další drobná vylepšení.
Sklik ruší zákaz používání ochranných známek v inzerátech

Sklik ruší zákaz používání ochranných známek v inzerátech

V minulosti měl Sklik na Seznamu zavedeno pravidlo, že inzerenti nemohli používat v názvech inzerátů jako klíčová slova ochranné známky třetí strany – třeba název něčí firmy. Nyní se Sklik rozhodl toto pravidlo zrušit – s platností od 1. května 2013.
Psaní PPC inzerátů – používáte u něj hlavu?

Psaní PPC inzerátů – používáte u něj hlavu?

PPC je nesmírně komplexní obor. Nebudu věci zjednodušovat a hlásat, že inzeráty jsou to hlavní – naopak jsou většinou jen třešničkou na dortu tvrdé práci s analýzou klíčových slov a průběžného vyhodnocování kampaní. Tahle třešnička je však setsakramentsky důležitá – V 95 znacích musíte zaměřit přesnou cílovou skupinu a přesvědčit ji k nákupu. Přesto často vidím odfláklé nebo rovnou hrozné inzeráty plné klišé. Na několika příkladech si proto ukážeme, jak PPC inzeráty psát lépe.
Vydělávání na webových stránkách: Žádný sen, čirá realita

Vydělávání na webových stránkách: Žádný sen, čirá realita

Máte nějaké webové stránky a rádi byste na nich začali vydělávat? Případně nějaké plánujete vytvořit přímo za účelem zisku, ale nevíte, jak na to? Základní úvod do této (poměrně složité) problematiky naleznete právě v tomto článku. Dozvíte se mimojiné i to, zda se lze pouhým provozem webů uživit...
Nahoru