Prací specialistů on-line marketingu je měřit a optimalizovat. K tomu jim pomáhá řada nástrojů a jedním z nich jsou i takzvané UTM parametry, které dávají specialistům vodítka k tomu, odkud proudí návštěvy k nim na web či e-shop.
Štítek: Sklik
Reklamy na dezinformačních webech? Seznam.cz jim bránit nebude
Dezinformační weby nebudou omezovány v programu Sklik, informoval o tom výkonný ředitel společnosti Seznam.cz Michal Feix. Přitom ještě před pár dny měla společnost v úmyslu zpravodajské weby a weby se zpravodajským obsahem porušující zásady novinářské práce ze svého PPC systému vyřadit. Tento záměr deklarovala také ve zvláštních pravidlech zveřejněných na internetu minulý týden. Ve středu však firma tuto informaci stáhla a od chystaných změn se rázně distancovala.
Agentura Proficio Marketing získala certifikát od Skliku
Skupina certifikovaných agentur se může pyšnit dalším členem, a to úspěšnou agenturou Proficio Marketing. Aktuálně má Sklik deset certifikovaných agentur, mezi nimiž se vedle agentury Proficio Marketing objevují i Acomware, INBORN, Adexpres, Performio, B2B Group, PPCguru, H1.cz, ResolutionMedia a Sun Marketing.
PPC reklama
PPC je zkratkou anglického výrazu „Pay Per Click“, tedy zaplať za kliknutí. V PPC reklamě tedy neplatíte za zobrazování reklam, ale pouze za kliknutí na reklamu uživatelem. Navíc, PPC reklamu si můžete vytvořit úplně sami.
Click2Call: Sklik přichází s novou funkcí pro mobilní reklamy
Sklik.cz přichází s novou funkcí, která zpestří inzeráty na mobilních telefonech. Funkce zvaná Click2Call zobrazí tlačítko pro přímé volání. Podobnou funkci nabízí už dlouho také systém Google AdWords.
Na Skliku můžete nově oslovit zákazníky podle zájmů, pohlaví a nákupního chování
Spravujete PPC reklamy? Nebyli jste doposud spokojeni s možnostmi cílení v obsahové síti na Skliku? Nyní vás český PPC systém potěší, neboť nově umožňuje cílit na zájmy uživatelů, jejich pohlaví a nákupní chování. V následujících řádcích vám prozradíme rozdíly mezi dvěma zájmovými stromy.
Zaklik.cz: Naučte se, jak na PPC reklamu
Pokud vás zajímá PPC reklama, zřejmě jste už přišli na to, že dohledat na internetu nějaký komplexní český návod zabývající se touto problematikou je dost obtížné. Ale už nebude. Od nového roku byl totiž spuštěn web, který se celý věnuje PPC reklamě.
Jak na remarketing?
Chcete začít pracovat s návštěvníky, kteří přicházejí na váš web? Jednou z možností je email marketing, který může být v mnoha případech vysoce efektivní. Další zajímavou možností je remarketing, neboli retargeting. Retargeting je oficiální název tohoto marketingového kanálu a využívá jej Sklik, naproti tomu AdWords si vymyslel vlastní název a to Remarketing. Jedná se o “pronásledování” návštěvníků vašeho webu ve vyhledávací a reklamní síti PPC (v tomto článku se zaměřím na AdWords a Sklik).
Pavel Ungr: Weby nemají být na předních pozicích, protože si to zaplatí, ale protože si to zaslouží
Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….
Sklik v novém kabátě a s novými funkcemi
PPC systém
Reklamní PPC systémy jsou například systémy AdWords, český Sklik, vlastní PPC systém provozuje také Facebook, LinkedIn a nebo Twitter. PPC systém je postavený právě na tom, že inzerent si zaplatí…
Sklik
Systém pro správu reklamy ve vyhledávání a obsahové síti Seznamu. Naprogramoval jej Honza Tichý. Sklik je reklamní PPC systém, ve kterém inzerent platí za proklik na inzerát. Tyto inzeráty se…
PPC reklama
Reklama placená za klik, resp. reklamní systémy, které platbu za klik nabízejí jako jednu z možností (AdWords, Sklik, Facebook, LinkedIn, Twitter). PPC reklama je postavená právě na tom, že inzerent…
PPC
Neboli Pocket PC. Jedná se o hardwarovou specifikaci pro kapesní počítače, které dnes obsahují různé vymoženosti jako digitální fotoaparát, GPS navigaci apod. Operační systém, který Pocket PC využívá, je Microsoft…